![]() |
Dagboek-gedichten (5)
19-9-2002
Onontdooit Een zwarte droom ontplooit Verwacht het oneindige Terwijl het langzaam lente wordt Blijft mijn hart steeds onontdooit Want daar waar de eerste ted're zonnestralen de hemel breed verlichten Is mijn hart, koud als steen, nog altijd eigen gevaar ========================= Hemelse Tranen Nachtelijke lindebloesem lief'lijke zachte korrels verdwalend in de wind waar de hemel lacht Als een ongeboren kind Waarheen leidt de weg van hemelse tranen in ongenaakbaar zijden Een zacht kloppend hart van het leven bevrijden ================ 11-10-2002 Zinloos Zijn blik kruist de mijne Hij rijdt Ik lijd Mijn hart krijgt steeds meer haast Hij is klein Ik voel me klein terwijl hij raast Even, slechts even zie ik verandering De volgende keer sla ik! ====================== 31-10-2002 Zwarte Tranen Zwarte tranen Onherkenbaar getroffen Pijnlijke sneren waarvan iedereen de reden weet Mijn wereld Een bom ontploft in enkele seconden uitgewerkt tot eeuwige verminking Mijn ogen kleuren de gitzwarte pijn van steeds en steeds maar weer Alleen zijn… ======================== 6-11-2002 Mijn ogen observeren weerspiegelen het karakter De relatie zo intens gelukkig raakt mijn hart zo diep zo hard getroffen Mijn tranen slik ik evenals de angst Ik verdring probeer te vergeten maar toch rijst steeds de vraag: "Slaat jouw vader ook?" Niet allemaal even goed. Zijn vaak diep in de nacht gemaakt of net voor ik ging slapen. Datum staat er boven. |
ze zijn niet allemaal zo goed, maar jij zit wel met een probleem
moest je ooit de nood hebben me te mailen... we hebben dezelfde leeftijd denk ik |
Hemelse tranen is echt prachtig! :)
|
Citaat:
Je kan even kort op de inhoud reageren, maar probeer vooral op de stijl ed te letten,.. Als Myself liever reacties heeft op de inhoud van de dagboek gedichten kan deze wel verplaatst worden naar psychologie.;) |
Ik vind vooral zwarte tranen erg mooi..
vooral de laatste zin steeds en steeds maar weer alleen zijn prachtig sterkte voor jou meisje! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |