![]() |
schuine streepjesblouse passé?
Wie heeft net als ik alweer genoeg van de schuingestreepte blouses?
|
ik niet (heb er nog niet veel gezien eigenlijk :|)
wel van geblokte houthakkershemeden a la mijn leraar voor informatica en wiskunde :| |
Ik heb er nooit genoeg van gekregen (om ze mooi te vinden), ik vind die dingen echt foeilelijk. Vooral die lange manchetten en die hoge kragen zijn erg...
|
nooit echt mijn ding geweest
|
Ik heb ze ook altijd al verschrikkelijk gevonden.
|
Idd nooit echt mijn ding geweest. Uitzonderingen daargelaten.
|
Citaat:
|
Je ziet ze idd veel te veel.. (n)
|
ik heb ze ook nooit mooi gevonden (en ik heb ze wel veel gezien)
|
deze hebben we al gehad
maar ik heb ze altijd al lelijk gevonden |
Als ik zie wat er nu voor mensen mee lopen op het rembrandtsplein e.d. dan hoeft het voor mij niet meer.
Rat |
Ik vind ze niet echt leuk. Maar het ligt er in de dit geval weer aan hoe je ze combineert.
|
die zijn zeker afgelopen.. even een richtlijn.. als de WE e.a. modevolgers ze in de collectie opnemen is t afgelopen :D hehehe
anyway,vind t nix meer.. zelfde geld voor kreuk blousjes .. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
kvind het ook niet wat
|
f*ck, dacht ik eindelijk eens vorige maand iets met stijl te hebben gekocht en modieus was, ben ik alweer uit..............
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok :'(
|
Citaat:
|
Al maanden passé...
maar je ziet ze nog steeds, bah(n) en ik heb ze nooit mooi gevonden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
not done.
|
Toen ik gister uit ging in de stad zag ik echt de grootstmogelijke knurften (dat is echt precies het goede woord) met zulke bloezen. Ze vonden zichzelf echt de bom terwijl t echt zulke nerds waren, jezus, wat waren zij dom zeg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en italian.. ff je blouse met de hand wassen, op 1 punt strijken & blijven bewegen en voila ;) |
Gisteren personeelsfeest..
er hadden 5 van de 40 zo'n bloesje aan.. het zag er niet uit.... |
Citaat:
|
Citaat:
nee, ik heb m al weggegooid ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet je hoe leluk....lopen oowk lui bij onz op school mee rond..jaah nog steeds.... (n)
|
gister feest, té veel mensen met zo'n bloes aan.. maarja heel soms wel ok.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vaak zie je paars geel en groen of dat soort combos, en das echt onwijs lelijk, maar gister zag ik iemand lopen met een witte met licht bruine streepjes en dat zag er best stijlvol uit moet ik zeggen.
zolang het bij 2 kleuren blijft die niet vreselijk vloeken en zolang het niet te druk er uitziet kan het vinnik best mooi zijn. |
Ik heb er nog niet veel gezien, en dat is voor mij reden het wel te gaan dragen. Ook al is het uit, dan draag ik het liever dan dat het 'in' is :cool:
|
Citaat:
stoere jongen hoor :rolleyes: |
het spijt me beste mensen, maar ze zijn nog hip.
Beau droeg er eentje eergister bij RTL boulevard :o (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41. |