![]() |
hitman 2 probje
in level 4turbeway torpedo ofzow moet je op een gegeven moment een bom laten ontploffen,als ik de bom drop dan zegt het spel BOMB IS ARMED en daarna ontploft ze.weet iemand hoe ik ze unarmed kan droppen zodat ik ze daarna met de remote ka doen ontploffen?
groetjuz |
waarschijnlijk heb je al op de remote gedrukt voordat je de bom hebt neergelegd. Kan geen andere verklaring bedenken :p
|
neej,ik neem gewoon de bom,ik drop ze dan zegt et spel bom is armed,dan ontploft ze en dan info:mission failed (n)
|
hmm...
wazig ik heb daar helemaal geen problemen mee gehad, dat is toch dat level waar je een bom onder een putdeksel moet plaatsen :confused: |
Citaat:
|
Ja idd. Maar ik heb daar ook geen problemen mee gehad.
Iets anders wel trouwens. Er is een level in de woestijn (weet neit meer hoe het heet, het level nadat je die sheik in die limo kapot moest schieten) die ik niet als Silent Assassin kan halen. Zodra ik zonder vermomming in het ondergrondse gedeelte kom en daar een de guard verdoof die die gevangene aan het martelen is, gaat die gevangene rennen en wordt 'ie neergeschoten bovenaan de trap. En daarna gaat het alarm en wordt er on reinforcements geroepen. :( (wat een zin!) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:32. |