![]() |
De nacht van de lach
Wie heeft gisteren gekeken? Het was de nacht van de lach in het kader van de cliniclowns,
Ik wel.. t was echt onwijs lachen met allemaal cabaretiers en leuke filmjes, onder andere Sara Kroos was erg goed, wie kent haar? |
Ik vond Sara Kroos heel leuk , vooral dat liedje dat ze speciaal voor de clowns zong :D
Heb je Alkemade en Bloemen gezien? Ben benieuwd wat je daarvan vond :) |
Ik vond niet erg leuk dit jaar... vorig jaar was het veel & veel beter...
Maar toch wel draagbaar dankzij leuke hoogtepuntjes van Alkemade en Bloemen (voelen voelen voelen!) Sara Kroos (neueueukangst, N-E-U-K angst) Alex Klaassen en Martine Sandifort (de besten, vorig jaar ook al... Bedankt Jip, je mag naar huis) en die twee Belgen die een koel liedje zongen. |
Ik vond dat stukje voor het 'detective stuk' erg slecht. De combinatie van een aantal detectiveseries van Nederland vond ik wel aardig. Daarna Dit was het nieuws en sport gezien.
|
ik vond het erg leuk!!! vorig jaar was wel leuker jah en ben toen ook lid geworden weet niet of ze me dit jaar zo ver hadden gekregen als ik nog geen lid was geweest
|
ik heb gekeken ja, vond het erg leuk..
die sra kroost ja was echt lachen "en bedenk maar, het word nooit meer beter" oid ;) en dat filmpje, van.. dat ze auditie deden voor een ziek kind hahahahaha ;) Het mysterie van de rode neus vond ik wel grappig... alleen te kort.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:42. |