![]() |
[GSM] Maak een keuze uit deze 3 telefoons
Ik twijfel tusen deze 3 telefoons.
Ze kosten evenveel(10 euro verschil). Hebben alle basisfuncties die ik wil, maar hebben allen zo hun plusjes waardoor ik het nog niet helemaal weet. Dus maak een keuze uit deze 3 telefoons: (1) Sagem myx-50 (2) Panasonic EB-GD67 (3) Sony-Ericsson t600 Ik zal hieronder de specs posten voor de mensen die dat willen lezen voor zij een keuze maken. BTW ik heb nu de C45 maar m'n abo loopt bijna af en ik wil zoiezo naar een ander netwerk(van Ben naar Dutchtone) en dus ook maar gelijk een andere telefoon, deze geef ik aan m'n broertje. |
(1)Sagem myx-50
http://www.sagem.com/en/produits-en/.../x5-im2-en.jpg Features: High-resolution 256 colour graphic display (101x80 pixels for a maximum of 8 lines) Hi-Fi ring tones M Services Wap 1.2 browser Enhanced Messaging (EMS: SMS with pictures and sound) GPRS-integrated D@ta/Fax modem ( version) Infrared connection Vibrating device Handsfree Talk-time:up to 4h Stand-by time*: up to 240h Battery: Li-ion 720mAh** Weight (battery included): 92 g Size: 105x46x20mm Volume: 77cm 3 Customization: Up to 80 Hi-Fi ring tones (up to 50 through downloading) Up to 5 animated screensavers (up to 3 through downloading) Up to 30 wallpapers (up to 20 through downloading) 50 icons (up to 17 through downloading) Interchangeable front and back covers New formats: BMP, JPEG, PNG, GIF, Midi, iMelody, Wave Functions: Quick text input (T9™) Built-in games In-fusio games (in option) Internal Phone Book: up to 300 Internal SMS Memory: up to 100 Redial list/Notebook: up to 20 Euro converter, calculator Alarm, timer Pluspunt: M'n eerste 2 GSM's waren van Sagem en ik heb er wel goede ervaringen mee. ------------------------- (2)Panasonic EB-GD67 http://www.panasonic.nl/producten/images/eb-gd67.jpg SPECIFICATIES: Afmetingen (mm) 109 x 45 x 20 Gewicht (gr.) 82 gr. Spreektijd (min.) 360 min Standbytijd (uur) 200 uur Batterij Li-Ion Antenne Extern LCD Full Color (256) 101 x 80 pixels Joystick (5 richtingen navi key) Ja GUI (Graphic User Interface) Ja NETWERK: WAP Ja 1.2.1 E-GSM Ja GPRS Ja Frequentie 900/1800 GENERAL: Desktop handsfree Ja Interne modem Ja Standard Headset Jack Ja Voice Dialling Ja Voice Memo Ja Vibra functie Ja Data/Fax Ja FUN: Image-in (creëer je eigen in-lay) Ja Spelletjes Ja Downloadable via In-fusio* Geluid en vibra ondersteuning Ja (Downloadable) logo's Ja (Geanimeerde) Sreensavers 13 waarvan 6 geanimeerd EMS Ja MELODIE: Standaard belmelodieën 20 Melody Composer Ja, 1 melodie Recordable Beltoon Ja, 2 beltonen (10 sec) Polyphonisch beltonen (16 niveaus) Ja Downloadble Ringer tones Ja, maximaal 10 stuks SMS: SMS Chat Ja SMS Group send Ja T9 Intelligent tekst invoer Ja Aanpasbaar tekst format Ja Berichten koppelen Ja Voorgedefinieerde Berichten Ja TELEFOONBOEK: Geheugen telefoonboek 100 nummers + SIM Groepen maken Ja, 9 stuks Bellerprofiel Ja PIM: Kalender Ja Scheduler Ja To do lijst Ja Klok & Alarm Ja Auto Wereld klok Ja Rekenmachine Ja Pluspunt: Image-in Creëer je eigen design GSM… de Panasonic GD67 maakt dat mogelijk. Met het unieke image-in feature – een verwijderbare transparante achterzijde die je de mogelijkheid geeft om elke afbeelding die je maar wilt, tussen te voegen – kan je echt je eigen GSM maken. Kies een afbeelding uit een tijdschrift of pak eenvoudigweg een favoriete foto. Neem de bijgeleverde mal en knip de foto in de juiste vorm uit. Vervolgens plaats je dit tussen de transparante achterzijde en je GD67 en… voila, je hebt een unieke GSM! ------------------------- (3)Sony Ericsson t600 http://www.sonyericsson.com/nl/image...9_35_0_950.gif Functies: Kalender Games Mobiel chatten Optie/shortcut toets Predictive text input Start-up/Shutdown shows Triple Band (GSM 900/1800/1900) Vibrationsalarm Netwerkfuncties: Codememo EMS (Enhanced Messaging Service) SMS, lange berichten (aaneengeschakelde SMS-berichten) WAP 1.2.1 WTLS klasse 2 Netwerk: GSM 1900 GSM 900 GSM 1800 Leverbare kleuren: Grijs metallic Marine Blue Afmetingen: 92x41x20mm Pluspunt: Hij is heel klein en licht. ------------------------- |
Ik zou voor de panasonic gaan, want die heeft de meeste functies. :)
|
Maar weer geen infrarood, en ik vind dat verdomd makkelijk (heeft een Ericsson T68 met T68i software)
|
nokia :D
|
(3) Sony-Ericsson t600
Vinnik echt mooi.. :o *of let je meer op de functies?* |
die eerste is het mooiste en goede functies ook al (y)
|
Citaat:
Aan de anderen, m'n telefoon moet kunnen bellen, smsen, trilfunctie hebben en goed zakformaat zijn, ik probeer ze steeds kleiner te kopen, deze 3 zijn allenaal kleiner dan de C45 die ik nu heb. Qua design( ik wil em helemaal zilver, niet met dat blauwe randje, dat is idd lelijk) en formaat is de T600 de beste. Maar die anderen hebben weer polyfone beltonen en kleurenbeeldscherm. Ter illustratie een voorbeeldje wat e met dat imag-in kan doen bij die panasonic. http://www.panasonic.nl/producten/im..._2_eb-gd67.jpg http://www.panasonic.nl/producten/im...at_eb-gd67.gif Dat vind ik wel cool, kan je zo vaak als je wilt een ander frontje nemen. Ik heb deze phones alleen nog op i-net gezien, en ga af op de specs en de prijs, ik heb ze nog niet vastgehouden of irl gezien in de winkel, natuurlijk ga ik dat eerst nog doen. Maar de meningen zijn verdeeld zie ik. |
ik vind ze alledrie lelijk :D
dan is de Snoy nog het mooiste.. neem de samsung n620; heerlijk telefoontje + bizarre ringtoons (polyfonisch 16 kanaals geluid) |
Geen van 3en..
Ik ken er niks ana doen, maar ik heb nog geen telefoon gezien met zoveel gebruiksvriendelijkheid als een Nokia |
Citaat:
Het geluid zal idd wel goed zitten, maar ik vind dat design dus niet zo cool. Ik vind de sony ook wel het mooist, de sagem is wel weer iets goedkoper. |
Citaat:
Bij de 8210 was dat zo en bij de 8310 dus ook, die heeft een collega van me namelijk nu en die valt uit op het moment dat ie een smsje probeert te verzenden, sms niet verstuurd en weg. De broer van een vriend van me heeft ook softwarefouten in z'n 8310. En de andere van nokia vind ik niet zo mooi, die goedkoper zijn dan de 8310 dan, vroeger vond ik ze mooier, qua design worden ze door andere fabrikanten gepasseerd. |
Een telefoon met een klepje of een joystickje... ik weet 't niet, ik heb altijd 't idee dat dat 't niet lang uithoud bij mij (n)
|
Citaat:
Met een klepje trekt me aan de ene kant wel, het staat wel mooi bij een aantal phones, maar toch niet zo dat ik er eentje aangeschaft heb, ik vind dat ze weer zo groot zijn als je ze uitklapt, en ze zijn vaak ook wel dikker dan nodig is. Mo Money, Mo Problems, hahaha, op zich wel erg, ik kan meer geld uitgeven alleen het maakt het wel moeilijker, komt denk ik omdat je toch waar voor je geld wilt en geen miskoop voor zo'n bedrag wilt doen. |
Koop gewoon een Nokia!
|
100% SONY-ERICSSON, die heb ik ook, die roelt echt :)
|
Ik ga ook voor de sony ericsson, ikzelf heb de r600 en hij bevalt me super... sony ericsson heeft mooie telefoons lekker klein ect ect
|
Ik ben helemaal Nokiagestoord.Ik zou geen keuze tussen die 3 kunnen maken.
|
Citaat:
|
neem er gewoon 1tje die belt
ericson R600 |
panasonic :)
sagem moet ik niet en sony eigenlijk ook niet :D |
Citaat:
En de Ericcson R600 staat er niet tussen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14. |