![]() |
Zelf muziek kunnen invoeren
ik vind dat je in spellen, gewoon je eigen muziek moet kunnen invoeren, voor onder het spel dan, want er zijn altijd van zulke stomme liedjes, is toch ook veel relaxter als je kunt spelen met je eigen muziek.....
wat vinden jullie er nou van? |
Grand Theft Auto III
En als de muziek je niet aanstaat, laat je toch lekker winamp op de achtergrond draaien? |
Citaat:
ja, maar dan loopt alles toch vast en is onstabiel etc. etc. |
hehe ja.. dat zou makkelijk zijn :) er zijn maar een paar spellen waar dat kan..zoals idd GTA3 en in The Sims kun je eigen mp3s invoeren .. en die worden dan gespeeld als je de radio aanzet ;)
|
Citaat:
Overigens zijn er echt wel spellen met hele goeie achtergrondmuziek, zoals Homeworld. Verder kan achtergrondmuziek sfeerverhogend werken, en dat lukt niet als je een willekeurig nummer speelt. |
Citaat:
|
Hehe ja bij de Xbox ken je je eigen mp3's erin doen, is wel kicke. idd muziek zorgt ervoor dat je hogere scores haalt.
|
Als je Midtown Madness 2 hebt, kun je de no CD crack downloaden en je eigen cd erin stoppen, dat werkt :)
|
Citaat:
jaja net met NL gehad enne sommige muziek is wel leuk maar bij tony hawk pro skater op de pcmoet je echt harde muziek aan zetten gaat het veeeeel beter :D |
Citaat:
Er stond: ligt aan jou En hij maakt er van: ligt aan jouw PC *ik verveel me* Overigens, zelf zet ik meestal gewoon de muziek (van het spel) uit. Ik hou meer van alleen de 'normale' sound effects ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ligt aan hem. een PC die vastloopt op winamp is fout geconfigureerd, wat aan hem ligt. zullen we weer ophouden met mierenneuken? |
Bij een hoop (oude) spellen kan/kon dat ook. Alleen moet je dan vaak het muziek bestand van jezelf een andere naam geven [de naam van het originele muziek bestand...lekker ingewikkeld]
|
Citaat:
|
Citaat:
wij kregen dat al in groep 7, toen ik 11 was dus (nu zit ik in de 1ste, niet vergissen, sletjes) |
koop een x-box :P
|
mmm valt me tegen van jullie. Want je kan namelijk in de map mp3 allemaal mp3's toevoegen zodat je die nummers kan luisteren. Want er zit namelijk en engine in die ze afspeelt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmz
ik speelde eerst altijd ut met me winamp aan maar bij ut2003 vinnik dat zonde van de ut2003 hoewel die ook in me winamp staan maar dan komt et niet op et goeie moment enzow bij the sims kan je je mp3tjes in die radio dirs stoppe trouwens en verder speel ik altijd met me winamp aan (afgezien dus van ut2003, the sims en gta3) |
Citaat:
|
Ik draai meestal muziek op Windows Media Player als ik een spel speel. Maar sommige spellen zoals Civ 3 verdenk ik er van vaker vast te lopen als WMP aan staat :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21. |