![]() |
Wat is de max. snellheid van Telefoon inet en kabel inet??
??
en wat is de snelheid met het verzenden bij msn |
Ligt er maar net aan. Door compressie technieken kunnen vaak hogere snelheden gehaald worden dan gewoon plain data oversturen. Vooral in de kabel abbonomenten zit heel veel verschil, de een komt niet verder dan 20kb per seconde, enkelen komen ook ver over de 200 kb per seconde heen.
Is niet zo 1-2-3 te zeggen dus. |
Citaat:
Telefoon (a)DSL: van 52 Kb tot 2 MB toch ?? ongeveer Kabel tot een hele hoge snelheid, ligt aan de randapp. en natuurlijk hoeveel ruimte de provider geeft !! :o Msn, ligt aan de snelheden van je Abb. Kan jij max. 15 uploaden en die andere 100 downloaden, gata het niet sneller dan 15 per sec. w00t |
Citaat:
Ik zal eerst ff de download geven aangezien ik die uit me kop ken : Code:
Download Modem hier bedoel ik wel 56k modems mee... Modemsnelheid berekening : snelheid in kb/sec = kbit/sec / 8 Of andersom : kan je 60 kb/sec downloaden dan heb je hoogstwaarscheinlijk een 512kbit abo : 60 * 8 = 480, officieel kan je natuurlijk iets meer : 64 * 8 = 512 edit : Move > hardware ? |
Met DSL kunnen vrij hoge snelheden behaald worden.
Alleen beetje jammer dat het allemaal zo word afgeknepen. ik zit voorlopig nog wel boven het gemiddelde kwa snelheden met mijn 10Mbit. DSL is ook belachelijk duur trouwens ;( (als je nog een beetje snelheid wil) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Download:
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar 989.3 KByte/sec Upload Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar 90.6 KByte/sec Connection Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar 192.0 Conn/min (http://www.speedtest.nl) EUF :eek: :eek: ik download nu directx 8.0 van microsoft met 2.9mb/s :eek: :eek: |
Code:
Download De snelheid van ADSL schijnt ook af te hangen van de afstand van jou tot het eerstvolgende centrale kast dingetje, van het type/kwaliteit/dikte kabel dat gebruikt is als telefoondraad, en of je het via Analoog of ISDN doet. (Analoog schijnt 110volt te zijn, terwijl ISDN 220volt is, wat in sommige gevallen dus een duidelijker signaal door zou geven) /edit bit/byte correctie |
zoasl al gezegd hangt het van je abonement af. op de sites van verschillende providers moet je wel snelheden kunnen vinden. verder wordt dit topic er misschien wat duidelijker op als wel de KB/s en de kb/s uit elkaar houden.
-de postbode- |
Citaat:
|
Citaat:
Kb = KiloBit 8 bits = 1 Byte |
Citaat:
|
http://www.speedsuite.net/speedsuite...d=50&co_id=355
de maandelijkse kosten kloppen trouwens niet, die zijn lager :p |
speedtest is duidelijk waardeloos, volgens mij ligt de geteste snelheid meer aan de brakheid van hun server dan aan jezelf
download: upload: connection: ping: 223.1 307.7 575.0 5.0 de upload en download gaan nergens over als de server waar het bestand opstaat een beetje kwaliteit had gehad dan had ik toch wel bij 800 mogen zitten. |
Download 1,605.0 KByte/sec
Upload 1604.9 KByte/sec ffs had ik dit maar thuis als de regering nou gewoon zo'n 4 miljard uitgeeft aan de internetinfrastructuur dan kan iedereen gewoon aan de 100mbit :( ik haat nederland :D |
Citaat:
|
ik heb GVD rendo dekooi :mad: :mad:
|
Tsja, al die cijfers zeggen vrijwel geen fuck.
Het hangt zowat totaal af van de server waarvan je download. Als die zijn upload gecapped heeft op 30kb/s zul jij nooit sneller kunnen downloaden dan 30kb/s Pompt die server 300kb/s kan je dat met kabel (iig mijn @home) makkelijk halen. Meestal zelfs meer, als de server waar ik 't down dat toelaat. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |