![]() |
Wat is je leukste Disney liedje?
Dat van mij die van Aladdin..Onze wereld is mooi
Heb ik leuke herinneringen aan :D |
Hmm de mijne is...(weet ik eigenlijk niet) maar als stitch iets zou zingen zou dat mn favo liedje zijn, maar hij zingt niet dus dan wordt het toch iets anders...wat dacht je van...:Arabiska Natt van Alladin, Oosterse nacht maar dan in het weet ik veel welke taal, die is zow coel!
|
Citaat:
En natuurlijk, ook van Alladin in een of andere rare taal: En helt ny varld...jaja das vlieg met me mee blabla, is cool ook! |
!!!hakunamatata!!!!
|
ik ben absoluut niet zo'n disney fan, eigenlijk helemaal niet, maar ik vind een paar liedjes van jungle book wel geinig en de lion king heeft mooie liedjes.
|
Kommer en Kwel van de kleine zeemeermin!! die is zoooo koel :D en diep in de zee! en alle liedjes uit DKZ, goh wat zou mn favo disneyfilm zijn? :p
|
Euhm.. ik ben niet zo into disney...
|
nee
|
het beginliedje van de leeuwenkoning (y)
|
de karaoke op 't einde bij shrek (y)
|
A whole new world ofzo vond ik wel erg mooi..weet nie uit welke dat komt....enne hakuna matata idd :D
|
Citaat:
De Kleine Zeemeermin - Diep in de Zee :o |
geen enkele.
|
Citaat:
|
de soundtrack van Tarzan (of is dat geen disney liedje :o)
diep in de zee vind ik ook wel nog koel,en het liedje dat de boom zingt in pocahontas (y) |
alles van belle en het beest. =)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja... |
Citaat:
|
Hakuna matata en alles van alladin :)
|
Citaat:
|
Je hebt bij de leeuwenkoning op het eind zo'n liedje dat timon en pumba zingen om de hyenas af te leiden, k weet niet precies hoe die gaat, maar pumba heeft een appel in zn bek en timon zo'n rokje aan, en pumba zegt heel de tijd 'jam jam'. Geweldig leuk liedje, heel erg om gelachen.
|
Belle :o
|
hihi jungle book > wat je van beeeeren leren kan van slimme beren leren kan...
en dan dat van... duck tales wooohoo... (y) |
Citaat:
|
diep in de zee van de kleine zeemeermin
ehmzz 1 liedje van belle en het beest... weet even niet hoe die heet :o en het liedje hakunamatata van Lion king |
Diep is de zee... diep in de zeeeeee.. al die sardientjes zijn ook mijn vriendjes jippiejajeeeee! :D
|
Citaat:
mja, 't blijft koel :) |
alle lionking liedjuhs en dan vooral king of the priderock (muzikaal) die vind ik zo mooi:D lionking is sowieso leukste disney film:d al meer dan 20 keer gezien :cool:
|
begin lied van leeuwen koning, en dat liedje in mulan als ze gaan leren vechten enzo die is echt tof (y)
|
mij ook muziek van tarzan...
met harmonie :o gespeeld.. klonk echt geweldig.. het was een compilatie dus welk liedje kan ik niet zeggen.. en het beginliedje van the lion king.. 'circle of life' |
ooow en 'kom er bij' van Belle en t beest, dat liedje wat lumiere dan zingt haha dies ook geweldig :)
|
woei ik ben liedjes aan t downl, alleen jammer dat ik geen nederlandse liedjes kan vinden :( (n)
|
Ja! Die was ik nog vergeten! Er zijn best wel veel leuke disney liedjes op zich.
Ik heb btw ook nog ergens een Celine Dion single liggen (van belle en het beest) DAT is mijn jeugdsentiment ;) |
die van de kleine zeemeermin.
*bleeeeeeeeeeeeeeeeeer* ik wil aaaaaaaaaaaan land, lijkt me zo fijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *blaaaaaaaaaaaaaaaaat* (y) |
Mjah, de mijne is tog wel de Zweedse versie van Prins Ali van Aladdin! Ook goeie herinneringen aan, haha!! :D
|
Citaat:
|
diep in de zee van de kleine zeemermin , wel met beeld die visjes die muziek maken: helemaal geweldig :d
|
leeuwenkoning, aladin
|
Citaat:
|
Kom erbij van belle en het beest!
|
Citaat:
|
Hakuna Matata van de Lion King
|
Prins Ali ja daar is die Ali Ababwa.. mwjah alles van Aladdin eigenlijk, tis me favo Disney :) :)
Dus dammit wie heeft die video van ons geleend en nooit teruggegeven??? :mad: *wacht op de dvd-re(re)lease :S |
veel liedjes uit de lion king zijn wel goed
|
Citaat:
dies moooooi... en diep in de zee natuurlijk... en kommer en kwel is gewoon briljant.. wahaha en beauty and the beast... (y) en uhm... the circle of life :D |
ik weet niet precies hoehet heet, het is in ieder geval eenheeeeele lange naam...het komt uit Mary Poppins. het begint met super...... naja,het is een hele lange ingewikkelde naam, weet iemand wat ik bedoel???
|
Citaat:
|
Ik ben het helemaal eens met eXo, kandyrat en Sithan: alles van Belle en het Beest :)
|
Natuuurlijk....'the karaoke dance-party' -Shrek :)
en jawel... 'Kom erbij' - Belle en het Beest (da franse accentje van die kaars ruleert) (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |