Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Hoe belangrijk vinden jullie merkkleding? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=274897)

Kleine Tulp 10-11-2002 17:04

Hoe belangrijk vinden jullie merkkleding?

En wat voor merken dan?

shanli 10-11-2002 17:06

niet

BleedingPrinces 10-11-2002 17:15

NIET!!!!!!!!!!!!! is nie belangrijk bah *kots*

dark bloody kisses Bleeding Princess

Esmée 10-11-2002 17:16

Citaat:

BleedingPrinces schreef:

omg weer zo een

ja ik let wel op merken en nee ik ga niet weer uitleggen waarom

Nigo 10-11-2002 17:25

Citaat:

Esmée schreef:
omg weer zo een

ja ik let wel op merken en nee ik ga niet weer uitleggen waarom

qghp 10-11-2002 17:32

niet heel erg , daarmee wil ik niet zeggen dat ik alles zo goedkoop mogelijk haal en dat ik geen enkel massamerk in mn bezit heb.
Maar dat het merk niet een van de eerste dingen is waar ik op let als ik iets koop

Blubje 10-11-2002 17:33

uhm nee niet speciaal...ik weet wel van bepaalde merken dat ze een goede kwaliteit hebben, dus daar kijk je dan automatisch toch wel naar, maar ik heb niet een voorkeur voor 1 bepaald merk, en ik vind t eigenlijk ook helemaal niet belangrijk
:)

Blubje 10-11-2002 17:33

Citaat:

BleedingPrinces schreef:

:rolleyes:

iron-flower 10-11-2002 17:40

niet belangrijk

G-Lo 10-11-2002 17:42

Niet zo eigenlijk.. t'is meer dat ik bepaalde merken niet koop (lees scapino merken met veel te grote logos e.d.) dan dat ik juist kleding om hun merkjes uitzoek.. heb wel vrij veel merkkleding.. maar zou dingen niet speciaal om het merkje kopen...

Vice 10-11-2002 17:47

Ik vind het niet echt belangrijk, al heb ik liever een merkspijkerbroek dan 1 van €5.
Kleding en vooral schoenen moeten goed zitten.

Kleine Tulp 10-11-2002 18:09

jah klopt. Ik heb niet heel veel merkkleding maar ik weet gewoon dat merk mooier zit en langer mee gaat, dus dan kan ik beter 1 merkbroek hebben van €120 dan 4 gewone van 30 euro ofzo..

LiViNg EnD 10-11-2002 18:31

uhh.. niet... maar vroeger wel (zown anderhalf jaar geleden).. veel mexx en esprit en dkny en diesel... nu hoeft t niet meer zoww... k geef me geld liever uit aan muziek ensoww

Galia 10-11-2002 18:36

het hangt meer van de prijs-kwaliteit verhouding af dan van het merk...hoewel ik mezelf er toch altijd op betrap liever merkkleding te kopen :o , koop ik net zo lief bij de H&M enzo en als ik iets leuks zie dat een onbekend of geen merk heeft koop ik het ook gewoon:)

RuffThugg 10-11-2002 18:50

Ik koop wel merkkleding, maar ik kijk niet voor merkkleding, ik kijk naar kleding die ik mooi vind, helaas is dat minstens 5 van de 10 keer wel merk.

Mad^Athlete 10-11-2002 18:55

Ik let niet op merken

Milk 10-11-2002 19:03

niet belangrijk.

feline 10-11-2002 19:06

Citaat:

RuffThugg schreef:
Ik koop wel merkkleding, maar ik kijk niet voor merkkleding, ik kijk naar kleding die ik mooi vind, helaas is dat minstens 5 van de 10 keer wel merk.
Nouja, 1 van de 2 kan je het ook noemen. :)
Ik koop wat ik mooi vind. Bij spijkerbroeken bijvoorbeeld vind ik 'merkbroeken' toch vaak mooier dan 'merkloze'. (Aargh wat klinkt dit vreselijk fout eigenlijk :D)

belleblaasbel 10-11-2002 19:38

merkkleding vooral van nike ovzow waar je dan 100 euro meer betaalt alleen voor een heel klein in een hoek gedrukt niketeken is egt dom/..geen merkleding rulezz ovzow..:p

Rebirth Of Cool 10-11-2002 19:44

Ik vind vind het dom om te zeggen "niet" , want laten we eerlijk zijn iedereen koopt liever een broek bij een leuke winkel dan bij de zeeman en de meeste mensen hier hadden op het skate schoenen topic net zo goed merkschoen (DC's e.d)
Wel vind ik het iets anders als je zegt dat je geen bepaald merkding wlit hebben, omdat dat nou zo nodig in de mode is.
Ik koop altijd merkkleding, wat voor merk het is maakt me dan verder niet uit :D , maar ik heb ook een nike en een brunoti trui, so what, ik vind ze mooi daarom koop ik ze.

boardbabe 10-11-2002 19:46

niet belangrijk, als het er maar leuk uitziet :)

Kleine Tulp 10-11-2002 19:47

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
Ik vind vind het dom om te zeggen "niet" , want laten we eerlijk zijn iedereen koopt liever een broek bij een leuke winkel dan bij de zeeman en de meeste mensen hier hadden op het skate schoenen topic net zo goed merkschoen (DC's e.d)

psies (y) (y)

Rebirth Of Cool 10-11-2002 19:48

Citaat:

BleedingPrinces schreef:

IK VIND DIT een domme opmerking :p

Floosje 10-11-2002 19:54

Citaat:

boardbabe schreef:
niet belangrijk, als het er maar leuk uitziet :)
hier sluit ik me volledig bij aan :D

Faery 10-11-2002 19:57

Boeit niet, zolang de kwaliteit maar redelijk is. (En ja, dat kan ook bij goedkope shit :p)

Rebirth Of Cool 10-11-2002 19:59

Citaat:

Faery schreef:
Boeit niet, zolang de kwaliteit maar redelijk is. (En ja, dat kan ook bij goedkope shit :p)
toch vind ik dat bij goedkopere kleding, had laatst bijvoorbeeld een trui voor 15 euro gokocht het sneller krimpt of er komen snel gaatjes in ofde kleur vervaagd enzo, das wel jammer

Kleine Tulp 10-11-2002 20:02

Citaat:

Rebirth Of Cool schreef:
toch vind ik dat bij goedkopere kleding, had laatst bijvoorbeeld een trui voor 15 euro gokocht het sneller krimpt of er komen snel gaatjes in ofde kleur vervaagd enzo, das wel jammer
jah psies, dan moet je weer een nieuwe kopen en in totaal ben je op een gegeven moment goedkoper uit met een merktrui.

charly not 10-11-2002 20:09

ik let meestal wel op merken.Maar niet zo dat ik alles merk wil hebben. Dus als ik iets leuks van een onbekend merk zie, dan zou ik het ook gewoon kopen. :p

RuffThugg 10-11-2002 20:44

Citaat:

feline schreef:
Nouja, 1 van de 2 kan je het ook noemen. :)
Ja maar minstens 5 van de 10 kan ook nog 6 of 7 zijn.
Met minstens 1 van de 2 heb je nie zoveel speling, ik koop tenminste nooit 0,3 overhemd ofzo :p

Horror Kitty 10-11-2002 20:49

Nou, ik heb wel bepaalde merken die ik graag draag..
Gewoon omdat de kwaliteit beter is, of omdat ze daar bijna altijd wel iets van hebben dat ik leuk vind, dan ga je een merk automatisch wat sneller opzoeken..

Horror Kitty 10-11-2002 20:53

Ow, welke merken.. Hmm..

Sinister (= Gothic-kleding, die vind ik fijn omdat daarvan de stof veel beter is / lekkerder zit dan bijv. laughing vampire)
Overzeas ( Jah, die kennen we allemaal wel, toch :p Als ik gewoon een broek moet hebben.. waaromniet? :))

Verder kan ik er zo gauw niet op komen..

raaah 10-11-2002 20:57

Citaat:

BleedingPrinces schreef:

Offtopic: Ik heb twee posts van jou gezien en ik vind je nu al onuitstaanbaar. Gefeliciteerd met dit record.:rolleyes:

Merken vind ik niet echt belangrijk. Ik koop vaak wel kleding van vrij goede kwaliteit en in ieder geval altijd met een goede pasvorm, maar logo's op kleding zie ik toch eigenlijk liever niet, of het moet een erg mooi logo zijn. Ik ben dus VOOR kwaliteitskleding en meestal TEGEN logo's. Merken die ik wel erg mooi vind: Diesel - Shorty's - Miss Sixty. En zo zijn er nog wel een paar meer.

Vice 10-11-2002 21:26

wat was dan die andere post (ben nogal nieuwschierig :o )

ontopic: De meeste denken bij merken gelijk aan dure kleding terwijl er ook wat goedkopere merkkleding. Best wel triest als mensen zeggen dat ze tegen merken zijn, maar dan wel in een broek lopen van 1 of ander wat onbeker merk zoals Overzeas.
Bijna alle kledingstukken hebben wel een merkje. Alleen is de 1 duurder dan de ander.

Triloxigen 10-11-2002 21:58

Merk kleding intereseert me geen hol..
Ik kijk gewoon naar wat ik leuk en mooi vind, van mij part Nike op [maar dat zal neit voorkomen :D]

Karliene 10-11-2002 22:04

Hehe, ehm, laten we het zo zeggen; laatst zei iemand:
Karliene, je hebt geen merkje aan! :eek:

(was nog een trui van Mexx met het merk aan de binnenkant ook, maar dat even terzijde.. :p )

Kleine Tulp 10-11-2002 22:07

Citaat:

Karliene schreef:

(was nog een trui van Mexx met het merk aan de binnenkant ook, maar dat even terzijde.. :p )

:D haha :D

italianboy 10-11-2002 22:39

Citaat:

McLaren schreef:
Merk kleding intereseert me geen hol..
Ik kijk gewoon naar wat ik leuk en mooi vind, van mij part Nike op [maar dat zal neit voorkomen :D]

u spreekt uzelf tegen, het interesseert je dus wel; want het zal niet voorkomen dat je met je nike op je shirt zal lopen ;)

Kleine Tulp 10-11-2002 22:41

Citaat:

italianboy schreef:
u spreekt uzelf tegen, het interesseert je dus wel; want het zal niet voorkomen dat je met je nike op je shirt zal lopen ;)
:P:D

luckyleo 10-11-2002 22:50

zonder merk, geen leven.

Nigo 10-11-2002 23:17

Citaat:

Karliene schreef:

roflmao, dat zei een vriendin van me ook:
"Ninh, je hebt geen merkbroek aan!"
*tilt z'n trui boven z'n riem*
"Oh..."

was overigens een oude bruine replay broek, maar ook dat terzijde :P

OriginalMisfit 10-11-2002 23:34

niet als ik iets koop is het vaak niet duur en merken zijn duur dus heb ik vaak geen merkkleding aan

MelodyofÐeath 11-11-2002 07:18

ik zie meestal wel.. sommige kleren zijn wel van een merk en anderen weer niet, lligt er ook aan hoe het met mijn budget gaat :D... meestal de goedkopere kleding die ik koop is geen troep maar gewoon kleding die in de aanbieding is of afgeprijst is

Lord of Mystique 11-11-2002 08:37

nike, RL, Coolcat, P&S :rolleyes: :D

rodina 11-11-2002 08:49

Heb bijna altijd merkkleding, vaak omdat de kwaliteit net even mooier is dan niet-merkkleding.
Ik wil meestal wat apartere dingen, of al zijn ze niet erg apart dan moet de kwaliteit gewoon goed zijn, en stijlvol tja dan moet je vaak wat meer neertellen voor een kledingstuk. Tja ik ben bereid om dat te doen, dus de meeste dingen die in m'n kast hangen staat een merkje op..

italianboy 11-11-2002 09:01

heel belangrijk

ik heb mijn vaste winkels waar ik mijn kleding koop en daar verkopen ze uitsluitend merkkleding..

italianboy 11-11-2002 09:04

en merken:

replay, diesel, boss, gsus, tom tailer, carhartt, guess, esprit

*Fallen_Tear* 11-11-2002 09:30

Ik let er niet op, probeer juist zo goedkoop mogelijk te kopen, en dan kom je meestal niet bij de bekende merken uit. Al heb ik laatst wel een leuk vestje van ONLY gekocht voor €12 :)

rodina 11-11-2002 10:02

Citaat:

italianboy schreef:
en merken:

replay, diesel, boss, gsus, tom tailer, carhartt, guess, esprit

Diesel is kut, blijft nooit mooi, zeker niet na wassen, en ik vind 't te duur voor wat het is, bovendien tis zo'n standaard merk geworden, je ziet naar mijn mening echt te veel diesel..

a new noise 11-11-2002 10:21

ik koop zowel "merkloos" als merkkleding...

lieft zo weinig mogelijk merk/logo, maar af en toe boeit het niet

Shah of Blah 11-11-2002 10:25

als ik het mooi vind koop/draag ik het, merk of niet maakt niet zoveel uit.

hoewel, je zult mij nooit in replay kleding zien

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.