![]() |
[gfx] circle of despair
http://members.lycos.nl/hoerrr/gfx/circleofdespair.jpg
voor mij een experimentele piece, voor jullie es een keer iets anders dan 'zwarte ogen, geen mond' :) |
Ik vind hem wel grappig. Het lijkt alsof het rechteroog er is opgeplakt. Dat vind ik wat minder.
|
wuhaha.. ja.. wel grpapig.. alleen blijf ik het beetje.. bah vinden ;)
|
Wel aardig, alleen die titel slaat nergens op (of je moet de diepgaande gedachter erachter even uitleggen ;))
|
het rechteroog springt er idd iets te veel uit
verder contrasteren (is dat een goed werkwoord zo?) de tanden iets te veel met de ogen. De ogen gloeien, zijn wit, en daardoor lijken de tanden veel te geel... Verder 'moet' je OF wat meer, OF wat minder textures op de kin en neus gebruiken, want het voorhoofd is gigantisch getextured, dus die steken heel fel tegen elkaar af omdat ze zo hetzelfde zijn, maar toch een totaal ander effect en andere kleur hebben en geven... >> Wel een lekker psycho uitdrukking op het gezicht :D Ik zou het origineel best wel eens willen zien... |
wel koel :p het is je eigen hoofd of niet? *brrrrrr* :p :p
|
ik vind hem heel mooi,
maar kan je niet een keer wat maken in een ander genre; tis allemaal vrij hetzelfde |
Citaat:
|
wel mooi. beter dan je vorige werken. ik zou de saturatie alleen wat lager zetten, het contrast zoals het nu is vind ik goed. natuurlijk alleen persoonlijke mening.
|
Citaat:
oh en trouwens, dat op de foto ben ik niet =] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Huh?
LUH-3417 |
volgens mij is het origineel al vrij freaky.. post die es
|
Citaat: