![]() |
Gitaarles
hey iedereen!
ik wil graag op gitaarles en ik zoek een gitaarlerares het liefst in amsterdam. weten jullie en leuke gitaarschool??? -xxx- |
gewoon online volgen!
Doe ik ook |
misschien kan ik et proberen?
ok, gitaarlerares zal ik nooit worden, maar ik kan iig proberen gitaarleraar te zijn ;) |
ik wil ook op gitaatles :)
|
Je kunt het beste eerst een jar les nemen, voor de techniek enzo, ga daarna gewoon zelf verder.
elke dag gitaarspelen een uur ofzow dan wordt het vanzelf leuk :) |
je kan het ook zo bekijken: Wat wil je ermee gaan doen? (muziek dan)
als je het bij rock/punk wil houden heb je niet veel techniek nodig, maar wil je knappe solo`s spelen, goed kunnen improviseren, snelle riffs technische riffs eruit toveren....dan raad ik je toch aan een goede leraar (bij voorkeur iemand die zelf conservatorium of iets dergerlijks heeft gedaan) te zoeken. En veel oefenen hè. |
Citaat:
|
gitaarles moet je van conservatorium-studenten krijgen. die zijn tenminste enthousiast om je wat te leren.
|
Citaat:
|
wat een gelul :rolleyes:.. tuurlijk is techniek voor punk en rock van belang
|
relatief gezien valt dat best wel mee. Wil je beetje brute megadeth riffjes spelen komt volgens mij wel wat meer bij kijken dan 3-akkoorden punk
|
Citaat:
van sommige metalbands kun je trouwens ook zeggen dat ze er maar wat op los raggen, die rare henkies |
ok dit gebla moet ophouden.
binnen elke muziekstroming zijn er wel voorbeelden te verzinnen van bands die er nix van bakken qua techniek en bands die juist zeer technisch begaafd zijn... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44. |