![]() |
Voodoo Glow Skulls in 013
komende donderdag
wie gaat? |
Ik als kinkfm mij kaartjes donneert.
En ik vervolgens in tilburg kan komen. :/ |
Citaat:
|
Ik heb ze gezien als afsluiter van Groezrock( 1 van de laatste bands in ieder geval) maar daar vielen ze enorm tegen. Dus helaas.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet zeuren, gewoon gaan
|
komen ook binnenkort in haarlem in patronaat volgens mij
|
Citaat:
|
VGS roelen man... die energie , tenminste op plaat (cq mp3)
|
Citaat:
|
Ik heb een kaartje en ik vind ze koel maar ik wil eigenlijk niet want ik heb een gebrek aan geld en zin :(:(.
|
gaat er nou echt niemand naar tilburg voor het concert?
|
Citaat:
|
Ik ben er bij in het Patronaat. :)
|
Ze komen geloof ook in het LVC in Leiden, daar ga ik denk ik wel heen
|
Als je in het patronaat aan de grote bar tegen de hele lange meneer zegt dat je van het scholierenforum komt, krijg je van mij een biertje :D
|
Citaat:
Hou ik je aan. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik waarschijnlijk ook in het patronaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
... is dit handig :/
Meet en greet gewonnen :D |
Citaat:
|
Is op de post. Dus ik ga niet :(
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ga maybe
|
k wou wel de 16e naar de patronaat gaan, maar k heb k ga al naar de Travoltas ensoww in Heemskerk dusjahh en Leiden, k dacht de 15e, is me net ff te duur (stomme ns)
|
Citaat:
|
of Malt, wat je liever wilt :D
|
ja
|
hmmm, nu heb ik het kaartje van miss quasy (hartstikke bedankt! het geld komt snel jouw kant op :)) maar nu mag ik misschien niet van die stomme ouders :( ik ga er wel alles aan doen om toch te mogen :)
|
Citaat:
Als je nou niet mag en het kaartje bij jou ongebruikt blijft liggen hoef je hem natuurlijk niet te betalen. |
voodoo glow skulls ZATERDAG 16 NOVEMBER PATRONAAT HAARLEM Ik heb kaartjes dit weekand dus vlink skanken :D:D
|
HEEEEEUHHHHHHHHHHHHHHH
Ik ga ook.. Misschien leuk om elkaar te meeten, ik wil prothet best eens ontmoeten ofzo :) |
ik kom ook in haarlem gehehe heb de prothet wel eens gezien ik zie je daar wel in haarlem maar voor iedereen ff waar en hoelaat precies?
|
the prophet is een fijne vent
|
Citaat:
|
ooeh..veel forummers zaterdag bij vgs in haarlem :)
ik ook :) cha0s en punkrock-bastard ook :) |
Citaat:
krijg je hem heel terug |
Citaat:
|
twijfel twijfel :/
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als ze dit bij mij in de klas horen moet je je tanden op gaan rapen met gebroken vingers ofzo :p |
Citaat:
|
cool ofzo... maarja, je bent geen racist want je kan het woord niet eens goed schrijven :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:49. |