![]() |
Ontharingscreme
Hey People,
ik had ff een vraagje! normaal scheer ik mijn bikini lijn altijd met een scheermesje en scheerschuim. Nou deed ik het gisteren met ontharingscreme, omdat ik van het scheren bultjes krijg. Op de verpakking staat: 5 tot 8 minuten en nooit langer dan 10 min. Nou ik denk ik laat het 9 minuten zitten dan weet ik zeker dat alles er af is. Maar nee hoor, er waren nog stoppels... :( Hebben jullie daar ook last van of is het bij jullie wel helemaal glad?? En wat doe je eraan als het niet glad is? met een scheermesje nog een keer erover heen ofzo? alvast bedankt, xx L.D.A |
lukte bij mij ook nooit met ontharingscrème
maar nu gebruik ik die scheermesjes en -schuim en nu is het wel glad enzo hoor... |
Ontharingscrème hielp wel, maar ging
ontzettend irriteren bij mij.. Misn moet je na het scheren iets verzachtends erop smeren? |
Citaat:
|
Dankjewel voor jullie reacties.
Normaal doe ik zwitsal babyolie na het ontharen erop, maar ook dat werkt niet bij mij... Misschien moet ik dan maar die van Veet proberen.. |
Ach ik verkies een paar stoppeltjes boven rode bultjes, jeuk en irritatie...........................
|
Ik vind ontharingscreme zo'n rotzooi. Bij mij werkt het totaal niet. :| (En dat sccapeldingetje is ZO onhandig. En het is duur. En het stinkt.)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |