Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Verhalen & Gedichten (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=25)
-   -   [Verhaal] Iedereen (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=275511)

nps 11-11-2002 10:50

[Verhaal] Iedereen

Aangezien hier iedereen zo driftig leuke verhalen schrijft, hier het idee om met zijn allen een verhaal te schrijven :) (Weet niet of er al eerder zoiets is geweest en of jullie het eigenlijk wel leuk vinden of niet.

De bedoeling is dat iedereen een stukje schrijft, en dat de volgende daarop doorborduurt.

Of het verhaal serieus of grappig word, laat ik aan jullie over. Aangezien ik niet verder kom dan "Er was eens...." mag iemand anders het begin verzinnen ;) Ga je gang!

hacho 11-11-2002 10:54

is misschien wel een leuk idee, maar persoonlijk vind ik het niet zoveel omdat dat soort verhalen altijd eindigen in chaos. Maar misschien is het wel leuk om dat dit keer te vermijden ofzo.

nps 11-11-2002 11:54

Ja precies. Kan best wel een uitdaging zijn lijkt me. :)

LUH-3417 11-11-2002 15:07

Lijkt me verdomd lastig om er iets werkelijk goeds van te maken, maar het kan nooit kwaad om een creatief, literair verantwoord samenzijn te bewerkstelligen.

LUH-3417 - Brr...

Vlooienband 11-11-2002 21:17

Dan daag ik jullie bij deze uit! Laten wij een leuk, goed verhaal creëren, dat voor een keer niet afloopt in complete chaos.

Er was eens een middelbare scholier die, zoals al zijn andere leeftijdsgenoten uniek beweerde te zijn.

LUH-3417 11-11-2002 22:50

Sorry. Ik was bezig met het schrijven van een stuk voor na Scimmia, maar het werd zo lang, dat ik besloten heb het voor mezelf te bewaren en er een verhaal van te bakken. Het spijt me. :)

Jullie zijn allemaal uitgenodigt om het resultaat te lezen als het op het forum komt.

LUH-3417

NecroDopey 12-11-2002 09:51

Whehe same here :D:D:D

Ik was al op dreef maar had gelijk de neiging om er een compleet geheel van te maken :p Misschien kunnen we zo'n topic beginnen, met een dergelijke zin en iedereen z'n eigen verhaal erbij? :p

LUH-3417 12-11-2002 11:54

Krijgen we nu over twee dagen een stortvloed van verhalen over een scholier die zichzelf uniek vindt? Ik plaats de mijne vanmiddag of vanavond. Anders toch zeker morgen of één van de dagen daaropvolgend.

LUH-3417

Vlooienband 12-11-2002 21:43

Wat zijn jullie voor een geïnspireerde schrijvers?!? :p

Oké, dit is een heel ander probleem wat er bij komt kijken...
Laat ik dan een andere zin maken.

Er was eens een groep geïnspireerde schrijvers, die het leven nutteloos vond.

nps 14-11-2002 20:11

Er was eens een groep geïnspireerde schrijvers, die het leven nutteloos vond.

Op zondagen kwamen zij bij elkaar, om over deze nutteloosheid van het leven te praten. Zij waren geestverwanten in deze wereld.

note: ik schrijf normaal nooit, okee? :P

stroopwafel 14-11-2002 20:29

hebben we wel al ooit eerder gedaan geloof ik :)

Op zondagen kwamen zij bij elkaar, om over deze nutteloosheid van het leven te praten. Zij waren geestverwanten in deze wereld.

in het dagelijkse leven waren zij getrouwd, met kinderen en een gewone baan. Maar op zondagavond..

ligt het aan mij of is dit kut :p

LUH-3417 14-11-2002 22:28

... besloten zij in een kleine, stoffige kamer waar menig huisdier gestorven was aan claustrofobie het spel Scrabble tot in de punten te beheersen, opdat wanneer de dag zou komen waarop Scrabblebeheersing het statussymbool was, zij er klaar voor zouden zijn.

LUH-3417

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.