Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Drugs & Alcohol (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Toppen drogen in Koelkast/diepvries? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=275581)

Gustav 11-11-2002 12:14

Toppen drogen in Koelkast/diepvries?

kep me eerste plant buiten staan (ja... in dit jaar tijd) ik weet het, slim is het niet... maja, ik kreeg em van een vriend duzz... ik plant dit jaar wel in het goeie seizoen...

maar iig ik denk dat de toppen wel bijna klaar zijn om er af gehaald te worden... ik heb mijn plant gewoon zonder allemaal stoffen enzow gemaakt, gewoon in een pot met grond gezet en water gegeven.
Maar ik heb dus niet echt een plek om te laten drogen in huis... en nou vroeg ik me af, kan je het ook in de diepvries/koelkast doen? ik bedoel... tis koud... en donker... kan dat?

Griller 12-11-2002 15:05

dacht het wel, ghoewel het niet zo goed is voor de kwaliteit van de wiet en zul je de wiet direct oop moeten roken als je hety uit de vriezer haalt..

Artemis 12-11-2002 16:01

1 plant, zal enit gruwelijk veel zijn.. leg de topjes des noods ergens in een kast ofso? donker is wel belangrijk, en tis wel eigenlijk ook t beste als je de takken/toppen op zn kop laat drogen, dan kristalliseert de THC beter :confused:

(hoe dik zijn je toppen? :D )

Ascona Cruiser 12-11-2002 16:12

om te drogen heb je warmte nodig, dat kan dus niet in de diepvries, sjezus hoe verzin je het zeg........

Artemis 13-11-2002 13:39

Citaat:

Ascona Cruiser schreef:
om te drogen heb je warmte nodig, dat kan dus niet in de diepvries, sjezus hoe verzin je het zeg........
sjezus zeg :rolleyes:

in de diepvries is ook warmte, alleen veel minder
kou is het ontbreken van warmte.. maar bij eht absolute nulpunt heb je totaal geen warmte, in een diepvries (-18 C ofso?) heb je wel degelijk warmte alleen gewoon minder..

Gustav 13-11-2002 14:28

Citaat:

[SAC]Artemis schreef:
1 plant, zal enit gruwelijk veel zijn.. leg de topjes des noods ergens in een kast ofso? donker is wel belangrijk, en tis wel eigenlijk ook t beste als je de takken/toppen op zn kop laat drogen, dan kristalliseert de THC beter :confused:

(hoe dik zijn je toppen? :D )

niet zo heel dik :( maja, ik ga het beter doen dit jaar :) ik ga deze keer in het goeie seizoen een plantje maken :D

(ik kon er nu nix aan doen, want ik had deze gekrege :) )

ik denk weet ik al waar... xit op zolder en helemaal bij de randjes van ma kamer zeg maar (we hebbe zo'n /\ punt dak :) ) zit een schot, waar behoorlijk wat ruimte is...
dus ik haal de grote bladeren weg en hang em daar op... :)

Artemis 13-11-2002 16:22

Citaat:

SecreT-JunkY schreef:
niet zo heel dik :( maja, ik ga het beter doen dit jaar :) ik ga deze keer in het goeie seizoen een plantje maken :D

(ik kon er nu nix aan doen, want ik had deze gekrege :) )

ik denk weet ik al waar... xit op zolder en helemaal bij de randjes van ma kamer zeg maar (we hebbe zo'n /\ punt dak :) ) zit een schot, waar behoorlijk wat ruimte is...
dus ik haal de grote bladeren weg en hang em daar op... :)

tis sowieso praktisch om meteen als je oogst alle overbodige blaadjes eraf te knippen, want anders gaan die helemaal tussen de toppen zitten als t droogt en is het moeilijker schoonmaken (ik ben daar trouwens ook te lui voor maargoe :P)

maareuh.. succes ermee (y)

Gustav 13-11-2002 16:56

Citaat:

[SAC]Artemis schreef:
tis sowieso praktisch om meteen als je oogst alle overbodige blaadjes eraf te knippen, want anders gaan die helemaal tussen de toppen zitten als t droogt en is het moeilijker schoonmaken (ik ben daar trouwens ook te lui voor maargoe :P)

maareuh.. succes ermee (y)

ja maar wat ik ook heb gehoord is dat er nog wat thc ( ? ) van de kleine blaadjes naar de toppen loopt ofzow...

drama 18-11-2002 13:29

lijkt me niet cht een optie. In een koelkast is het namelijk koud en vochtig.

Leg het gewoon in een kast ofzo.

Blenderhead 18-11-2002 15:28

Citaat:

drama schreef:
vochtig.

vochtigheid en wiet gaat niet goed samen

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.