![]() |
Ballonnen met zeep
Een zeepbel, ballon, illusie
belachelijke dromen waar ik me voor schaam en als ik nu met hem ga praten is het dan voorbij: die knikjes en blikken spat de zeepbel kapot als hij die aanraakt prikt hij spelden in je ballon wil ik mijn illusie houden veilig in mijn ballon veilig in mijn zeepbel houden? |
Ik vind het een euh beetje vaag gedicht :) maar wel mooi en het heeft dat aparte ,wat bij jou vaak terug te vinden is, zeker meegekregen. Dat maakt hem persoonlijk aan jou en goed :)
Ik vond vooral je tweede strofe verwarrend bij het lezen. Dat is misschien te verbeteren door het gebruik van hoofdletters en leestekens? :) |
voor mij geeft die verwarring juist een extra dimensie... het eind van éen zin is het begin van de volgende, een, hoe noem je dat? portmanteau of zo?
iig, ik denk dat ik het begrijp... (AUS...? FEDJA...? THE PLAY...?) en ik ken het wel... ~PUNTIG!~ |
Het gaat nu wel over Aus himself. Ik durfde eerst niet met hem te gaan praten, omdat iik bang was dat het tegen zou vallen, nou, het tegendeel is minder waar!! hihi. Duuuuus...
|
Citaat:
het tegendeel is minder waar? dus het viel wel tegen? [/flauw modus] denk het gedicht nu min of meer te snappen, kvind het nu een minder mooi gedicht dan eerst...(?) en nog dit: de waarheid is altijd beter. |
Het viel absolUUt niet tegen! JUIST niet!
"het tegendeel is minder waar" heb ik gejat van de vliegende panters. Duh huh. Waarom vinje'm trouwens minder mooi nu? en wat betreft de waarheid: lang leve. |
Mooi! Goed dat het meegevallen is :)
Hijs echt op z'n Nienke's :D xx Yf |
Let de topicstarter wel even op de announcement en dan dat deel over het 'uppen'... ;) Misschien handig daar een volgende keer aan te denken
|
Citaat:
|
ik vind hem cool :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |