![]() |
Durven jullie naar de winkel te gaan zonder dat je 's morgens je haren hebt gekamt?
Je staat op. Er is geen brood en je moet dus brood gaan kopen. Durf je dat zonder dat je je haren kamt? Ik bedoel durf jij zonder je haren te kammen de deur uit?
"Nee" <= Dan lach ik je uit en daarna ga ik huilen omdat ik het toch vrij zielig vind als dat echt zo is. [edit]De spellingscontrole is medemogelijk gemaakt door: "a new noise". Rhinus & Co wil hem dus graag bedanken.[/edit] (y) |
dan lag ik jou ook maar ff uit :)
wat ik dan zou doen is effe wat water door mijn haar of een pet op (niet aan gedacht he :p) mja ik ben eigenlijk vrij ijdel :o |
me haar wel, maar ik kan de mensen t NIET aandoen om mij zonder oogpotlood te laten zien :p
|
Dat je het durft is wat anders dan dat je het bewust zou doet :rolleyes:
|
Ik hoef mijn haar nooit te kammen, dat is namelijk het voordeel van kort haar. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ok, als jij je daar beter door voelt :). |
tuurlijk
|
Ik hoef me toch niet te bewijzen? Heeft dus weinig met 'durven' te maken.....
|
ja. ik borstel mn haar eigenlijk vaak genoeg niet, een paar keer een hand er door en een nonchalante staart of knup erin vind ik vaak wel genoeg (vooral qua tijdgebrek sochtends). ik ben daar eigenlijk nogal een piemel in. vooral sochtends: als ik later op de dag ergens naartoe moet besteed ik er wel meer aandacht aan.
|
Citaat:
|
ja
|
durven en gewoon doen is een groot verschil. Ik durf zoveel dingen maar als t geen weddeschap ofzo is zou ik het toch echt niet doen.
Maar in haar kam dingen ben ik een verschrikkelijke slons, ik ga ook wel naar school zonder mijn haar te kammen:o gewoon snel kotje in ofzo. Ik ben toen ik nog in friesland woonde welfs een keer in mijn slaapoutfit (boxer+t shirt) en gympies en zomerjasje naar de brievenbus gegaan. Helaas was het in tegenstelling tot alle andere dagen van het jaar die dag wel "druk" ik kwam 4 mensen tegen :o |
Ja.dat.durf.ik.wel,.maar.het.is.ook.geen.moeite.om.ff.voordat.je.de.de ur.uit.te.
gaan.je.haar.te.kammen..Ik.zou.het.dus.niet.doen. |
Citaat:
Ik durf heus wel de deur uit zonder mn haar te kammen,nu moet ik zeggen dat er niet veel valt te kammen. Maar als ik er iets verder op inga,ik ga niet graag de deur uit zonder make-up. Sure,als ik even brood moet halen doe ik dat wel even...maar ik ga liever niet de hele stad doorfietsen zonder make-up. |
Ik heb 1 pet en die draag ik ook puur en alleen met dat soort dingetjes :)
|
Soms pleur ik het zonder kammen in een staart ja. En soms ga ik zonde make-up de straat op. En soms zelfs zonder kleding waar ik over nagedacht heb.
|
Citaat:
Je kan ook 'n hoed/pet opzetten of snel een stiekje indoen. :) |
Ja
|
Ik durf het wel maar ik doe het nooit... je hebt toch wel even de tijd om je haar te kammen?
|
Citaat:
Tijd voor een nieuw toetsenbord? ;) |
ik kam mn haar nooit :p
als ik mn haar wel zou kunnen kammen, zou ik het misschien bij tijdsgebrek niet doen, maar een borstel meenemen naar school make-up heb ik wel vaker niet op bij gebrek aan tijd |
Dat gebeurt me veel te vaak.....
en dan zit je bijvoorbeeld in de trein te denken van: wat ben ik ook alweer vergeten.... En dat blijkt dan haren kammen te zijn... :D |
Nee, durf ik niet.
Mn haar staat dan overeind, heb slaapogen, zie er gewoon niet uit :D ;) Dan maar wat langer wachten, ik maak me eerst wel klaar.. |
Dat is de handigheid van mijn haar... het is zoiezo al half kaal, maar de rest is nephaar en nepdreadjes.. Als ik even een simpele dubbelgevouwen staart in doe, dan valt het niet eens op dat dat nephaar nog niet gekamd is..
|
Durven wel. Maar voordat ik tot de ontdekking ben gekomen dat er geen brood meer is dan is mijn haar al gekamd :p. Ik durf het wel, maar het komt niet voor. Voordat ik beneden kom heb ik me al aangekleed ed.
|
Ik niet. Niet om wat anderen zouden kunnen denken, maar meer omdat ik zelf dan niet tevreden ben met hoe ik overkom.
|
ik hoef gelukkig niet meer te kammen (y)
ik draai s'ochtends alleen een beetje maar da's geen ramp als ik het niet doe. |
Het is niet zo dat ik de straat persé niet op durf, want als ik bij mijn vriendin vandaan kom zit mijn haar meestal behoorlijk in de war, dus das dan pech. Maar ik zou nooit van mijn leven zonder mijn haar te kammen naar school gaan ofzow, of naar een winkel. Tis kleine moeite het even te kammen....
en je wil niet weten hoe ik eruit zie als ik uit bed kom :o |
Ja ik durf het wel, maar het komt toch nooit voor. Dus ik vind het een beetje een domme vraag :| Want je kamt toch altijd wel je haar :| nouja het zal wel aan mij liggen
|
Natuurlijk durf ik dat. In principe zou ik zelfs in m'n badjas naar de bakker gaan, als dat onvermijdelijk was.
|
Ik zou het iig nooit doen. Als ik mezelf er niet toonbaar uit vindt zien, straal ik dat ook uit, en voel ik dat ook zo aan... Dat vindt ik voor mezelf heel vervelend.
|
jah durf ook wel alles als het perse moet maar als er geen brood is dan is dat toch nie zo rampzalig dat je nie eerst ff je op kunt frissen enzow.. zie het nut er nie zo van in maar ik heb wel van die dagen dat ik nie zo veel nuttigs doe buitenshuis, nie zo veel mensen zie enzow dan frot ik mn haar snel een staartje, tandenpoetsen en weg hoor... maak ik me nie druk om...
|
Ik kam mijn haar nooit, en make-up doe ik ook niet aan!
|
Ik kam m'n haar ook nooit . . . doe er wel haarspray en andere rotzooi in . . . maar alleen als ik zin heb, en aangezien ik daar 's ochtends geen zin in heb, en al helemaal niet voor een brood te gaan halen, ga ik gewoon met mijn slaap haar naar de bakker
|
Ik durf het wel, maar ik zou het niet doen.
Veel moeite is het nou ook weer niet om een kam/borstel door je haar te 'sjezen'. Als ik heel erge haast zou hebben; jep. |
Citaat:
Dit.typt.echt.zoooo.fucked.up.... Ik.ga.m.vanavond.eerst.ff.afspoelen.kijken.of.dat.helpt:) |
Ik kam m'n haar nooit meer...
:D |
Ja, dat durf ik wel; gewoon in een staartje moffelen en klaar is kees. Met los haar zou ik het ook wel doen, 't is de bakker maar.
|
ik heb mijn haar in geen jaren meer gekamt :)
|
Waarom niet? Kunt altijd nog een pet opzetten ofzo of gewoon ongekamd de straat op gaan. Ik maak me er niet zo druk om wat voor uiterlijk ik heb.
|
Citaat:
|
Ik kam überhaupt lang niet altijd mun haar, dus waarom niet? :)
|
Citaat:
|
Natuurlijk. Alsof ik hier iemand tegenkom.
|
ik durf het wel, maar ik snap het nut er niet van in.
als je écht zo veel honger heb doe je snel je haar en ga je in je pyama en badjas naar de dichtsbijzijnde shoarma-zaak. |
Citaat:
Ontopic: (denk ik) Hebben jullie dan nooit problemen (indien lang haar) dat als je het dan in een staart heb gehad het met geen mogelijkheid enigzins "normaal" weer gefatsoeneert krijgt?? |
ja natuurlijk :D mijn haren zijn s'ochtends niet echt een ramp ofzp...
|
Nee, ik ga zeker niet naar de winkel zonder dat mijn haar goed zit.
Dat is voor lul. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |