![]() |
Elkaar zien
Hoe vaak zien jij en je vriend(in) elkaar. En doe je dit zo bewust of loopt het gewoon zo? Of hebben jullie vaste dagen dat je elkaar ziet?
|
woensdag ( of dinsdag ) vrijdag zaterdag zondag
hij woont (doordeweeks) in haarlem, ik in zutphen.... hij komt 1 x doordeweeks ook naar zutphen toe om mij te zien, en we zien elkaar dus in feite het hele weekend :) |
Het hele weekend, en het hangt er vanaf of hij doordeweeks een dag naar huis komt vanuit Utrecht.. Hij studeert daar en zit er op een kamer, dus door de week is het erg lastig.. Maar goed, in het weekend zijn we dan wel zoveel als mogelijk bij elkaar. :)
|
van vrijdagavond tot zondagmiddag
soms ook doordeweeks als er bijv. concerten zijn of vakanties of feestdagen. maar normaal gesproken elk weekend door de afstand, ong. 3 uur reizen in totaal |
ik woon bij m'n vriend en zie hem dus elke dag!
Het bevalt me erg goed. We worden niet gek van elkaar, omdat we allebei op school zitten en dus zien we elkaar vooral 's avonds. En 's nachts natuurlijk!!! |
woensdag,vrijdag zaterdag en zondag in principe, maar soms zie ik hem buiten die dagen nog wel ens een keertje een half uurtje...
|
de ene maand zien we elkaar een weekje, de andere maand een weekendje..
we wone 250 km van elkaar af... 'k heb er ook niet om gevraagt dat hij daar woonde maarja :) |
Elke dag. :)
|
vrijdag,zaterdag en zondag
door de weeks als we allebei vrij zijn en geld hebben, soms moet ie woensdag met mij mee naar school |
in 't weekend en op woensdag :)
en als er iets speciaals te vieren valt natuurlijk ook. in de vakantie zo veel mogelijk :) |
hmmm elke dag ong...... we zitten bij elkaar in de klas dus ja :D
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb echt respect voor jou...:) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |