![]() |
sex met een donkere jongen
Ik heb een donkere vriend
Ze zeggen weleens dat die een hele grote hebben... Nu ben ik benieuwd wat is dan de gemiddelde lengte? Dan kan ik het vergelijken! |
pfff get a life
:rolleyes: |
heb ik al
jij niet zo te horen :p |
hoezo is dat nou boeiend om te wete..
kun je dan tegen je vriende zegge : oohh mijn vriend heeft een lekkere grote lul, groter als het gemiddelde :confused: ja leuk.... :rolleyes: |
Negers schijnen grotere lullen te hebben dan blanken...als je echt wilt weten hoe groot, zoek eens op internet...genoeg 1337 pr0n daar te vinden waarop je je oordeel kunt baseren...:D :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mens, wat wil je nou horen? O, o, o, wat heeft jouw vriendje een grote piemel! We zijn met zijn allen ontzettend jaloers op het feit dat jij iedere avond wordt uitgewoond door die mokkastick van je vriendje! There, are you happy? :rolleyes: Get a life
|
Citaat:
|
ik ehb ergens gelezen dat t een fbel is dat donkere jongens grotere hebben dan blanke :confused:
trouwens een donkere jongen kan ook een kleine hebben terwijl een blanke een grote kan hebben zegt helemaal niks, maar als je t echt wilt weten de gemiddelde lag dacht ik rond de 15 cm |
Citaat:
|
wat voelen alle mannen zich bedreigt in deze thread valt me op :D
|
Citaat:
|
Pffff lekker boeiend om te weten wat het gemiddelde is. En het gaat over het gemiddelde jouw vriend hoeft niet per se die lengte ook te hebben. Als je zo graag wilt weten hoe groot die van je vriend is kom je heus nog wel een keer achter - als t goed is.
|
jesus..
al was ie van hem 3 meter wat boeit mij dat nou.. als ik een vrouw was zou ik het iig niet lekker vinden om zon chocoreep in me geduwd te krijgen.. BLAARGHH sorry maar das mijn mening.. |
De lengte en de omvang boeit niet zoveel.... Het gaat erom wat je ermee doet :D
|
t zijn altijd dezelfde reacties als t over de lengte van de penis gaat
ze is gewoon nieuwsgierig of t waar is..nou laat haar toch..zij wil t weten. |
size doesn't matterrrrr :D
|
Citaat:
hahahaahahahahahahaha<--- gelach |
Citaat:
geloof ik? :confused: |
nou de mijne is zeker langer. Kom je nu vanavond bij mij neuken?
Ja ach he... |
ja dat klopt ik ben een donkere jongen en mijn chocostick is idd groter dan die milka biscuit chocolate. lekker smikkelen en smullen.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk anders eens hier:http://forum.scholieren.com/showthre...t=lengte+penis Dan sluit ik nu dit topic, want de reacties gaan nergens heen. xx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |