![]() |
Wie is er weleens in zijn kont genomen?
En hoe voelt dat? Is het lekker
|
jongens/meiden...
|
Hier zijn al zat topics over...
|
vertel...
|
zoekfunctie
|
We beginnen gewoon weer gezellig opnieuw!
Enig idee hoe vaak alle topics terugkomen???? |
Te vaak
Er staan minstens 2 topics over anaal, genaamd "anaal" (toevallig he) :confused: |
gefeliciteerd
|
Doe dan minstens moeite om die andere topics te zoeken en die te lezen...
|
op eerste blz van sex staat onderaan anaal..
kijk daar maar in... *vraagt om slotje* |
Citaat:
|
De manier waarop de vraag gesteld wordt nodigt niet echt uit tot het geven van een serieus antworrd, vind ik (n)
|
sorry ik ben nog nooit in mn kont genomen.
|
Citaat:
|
jezus mens.. kan je alleen maar van die onzinnige topics maken of hoe zit dat?!?!
ga je vriendje vervelen.. |
Citaat:
|
ik weet niet waarom ik tussen al die onzinnige reacties nog serieus ga reageren maar goed.
ik ben pas geleden in mijn 'kont genomen' en het was heerlijk! wel heel erg spannend, het zweet stond overal. het ging eigenlijk heel makkelijk, makkelijker dan verwacht. ik had ook totaal geen pijn! |
mijn vriend neemt me vbest vaak in me kont en ik vind het mega geil, de 1e keer dacht ik: NEEEEE maar het was mega geil. Eerste stukje doet even pijn maar als je daar door heen bent...damn daan compenseert het genot alles!!
echte aanrader als je maar voorzichtrig en zachtjes doet, en al dat gezeik over extra condooms en glijmiddel, allemaal niet nodig, gewoon je vriend laten spugen op je kont en dan derin :) |
Citaat:
|
Ben blij dat er ook nog mensen zijn die vinden dat je alles een keer geprobeerd moet hebben :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ikkuuhh standaart iedere avond tuurlijk tog anaal rulezzzzzzzzzzzz hahahaha hoe dom ken je wezen om deze vraag te stellen boeie als ij dat wil je doet tog wat je zelf wil en niet wat een dander wil
|
gangsta_bitch schreef:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|