![]() |
Ontmaagd..........
Ik heb vorige week mijn vriendin ontmaagd. Zij had totaal geen pijn of bloed of iets dergelijks. Mijn apparaat is niet echt klein, dus daar ligt het niet aan.
Zijn er meer meisjes die ontmaagd zijn, maar niets daarvan merkte qua bloed en pijn enzo?! please tell me RJ |
je piemel is dan wel degelijk klein hoor :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k hoop van niet:)
|
naja waarom reageren jullie niet normaal die jongen vraagt tog iets normaals!
neej het doet niet bij iedereen pijn.. het ligt eraan of het meisje zich ontspant(helpt een stuk) en tsjaw.. bij sommigen doet het gewoon geen pijn.. dus maak je maar niet druk ofzow ;) |
Citaat:
bij mijn vriendin deed het geen pijn , doethet altijd pijn? NEE DUS! |
Bij veel vrouwen is het maagdenvlies al gescheurd door sporten o.i.d. Vooral turnen en paardrijden schijnen hier aan bij te kunnen dragen......
M'n exen hadden het ook niet, terwijl ze beiden nog maagd waren.... |
'k had alleen wat pijn in me.. maar verder niet zo.. ging ook wel over na poosje doorgaan.. 'k vond de pijn trouwens wel beetje lekker.. bloedde ook helemaal niet..
|
bij mij deed het geen pijn en er bloedde ook niks
|
Niet altijd dus :)
|
Mijn eerste keer had ik geen pijn, en ik bloedde ook niet. Dus het kan wel degelijk prettig zijn en het is dus niet raar dat je vriendin dit ook niet had.
|
pijn doet het denk ik wel bij bijna alle meisjes de eerste keer.. maar bloeden hoeft niet ;)
|
Pijn wel, bloeden niet...
|
Citaat:
|
bij mij heeft het niet gebloedt, maar pijn deed het zeker wel!
en het lijkt me echt wel sterk dat jij toch zo'n groot gereedschap heb, hoor! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mannen hebben lekker nooit pijn nanananan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als het meisje maar goed ontspannen en nat is doet het in prencipe geen pijn maar als ze zenuwachtig is spant ze onbewust haar bekken bodemspieren aan waardoor het pijn gaat doen en het maggdenvlies is geen vlies zoals de naam doet vermoeden maar een ribbeltje aan beide kanten bij de inang van de vagina maaar aangezien ik nog maagd ben kan ik zelf mijn ervaringen niet delen ( jaja ik ken mijn biologielessen!)
|
Citaat:
|
Dee heel erg pijn en bloedde heel erg. Maar hoeft niet bij iedereen zo te zijn :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus twijfel niet aan jouw 'apparaat';) |
deed wel pijn, kwas wel nat genoeg waarschijnlijk was ik ni gans ontspannen. Bloede deed het niet.
|
proficiat met de ontmaagding... :rolleyes:
nee mijn beide ontmaagde dames hadden geen pijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vond het absoluut fantastisch!! Maak je geen zorgen hebben meer mensen dus en stomme reacties trek je niets van aan!!! |
Ik heb de eerste keer niet gebloed, en deed ook bijna geen pijn ... de tweede keer was wel erger ja, maar dat ff buiten de discussie.
|
ja ikke had nergens last van..
ik heb weleens gelezen dat dat vaker is als je bv lenig bent ofzo en dat ben ik op zich wel dus.. |
in het begin deed het pijn, die eerste keer, na een paar stoten niet meer.
niet gebloed de eerste keer. de derde keer wel. toen zat ik bovenop. xxx |
Noop nergens last van gehad, gelukkig.
|
Geen pijn, geen bloed.
|
Eerste paar stoten waren vrij pijnlijk, maar daarna niet meer. Ook geen bloed.
|
Citaat:
Moest dat nou!? :p |
Citaat:
|
bij mij deej ut egt geen pijn
|
Bij mij deed het de eerste keer ook niet heel erg pijn. Het was ook nog niet dat je zegt 'geweldig' maar geen bloed en dergelijke..
Dus :) |
ik heb de eerste keer helemaal nergens last van gehad. maar misschien had dat er mee te mee te maken dat de meneer in kwestie niet zo groot geschapen was? ;)
|
bloeden en pijn :( maarjah, was ook niet errug op me gemak toen :(
|
Ik persoonlijk bloedde niet ( is trouwens onzin 70% van de meisjes bloed niet)ook de pijn viel heel erg mee het trok een beetje en geloof me het formaat was prima !
|
nou, ik bloedde niet, maar t deed wel pijn hoor...
|
ik had wel pijn en ik bloedde ook...
maar gelukkig was mn vriend heel lief, en nu is het echt heeeeeerlijk :D |
was wel pijnlijk maar geen bloed..
|
ik ben geen meisje dus ik zou het ook niet weten...:o
Offtopic: waarom post ik dan hier?:rolleyes: |
huh een leeg topic?
edit: waarom moet het altijd pijn doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |