![]() |
welke drugs wil je nooit proberen en waarom?
waarom wel en waarom niet?
greetz lobo |
Heroine Opium Crack en PCP verslavende zooi ...
|
Ik wil absoluut nooit meer iets met alcohol temaken heben
|
uhm
Crack, heroine, cocaine, speed, morphine, nicotine (niet ana beginnen) |
Het enigste wat ik nooit zou willen proberen is heroine, verders vind ik dat ik alles 1 x in mijn leven moet hebben geprobeerd. Maar dan zeker wel in beperkte mate :)
|
heroine zooi
|
ik denk LSD, al hou ik wel van hallucinogene middelen, maar ik vind LSD gewoon te link spul.
Verder zou ik op zich alles wel 1x willen proberen, maar t probleem met drugs is dat de meeste drugs nogal verslavend zijn en het daarom meestal niet bij 1x blijft... |
drugs in verslavend in je hoofd. het lichaam begint er pas naar de vragen als je het meerde keren hebt gebruikt
greetz lobo |
Citaat:
|
daar heb je gelijk in maar ik ga niet elkaar drug apart opnoemen. die mensen die hier zitten weten denk ik wel ongeveer wat ik bedoel
greetz lobo |
ik probeer principieel geen hardrugs (op alcohol na dan ;)) ik ken mezelf als ik iets leuk vind doe ik het vanzelf te veel.....
dus voor mij alleen bier en wiet! |
Heroine.. dat lijkt me echt takkespul.. ik associeer het met uitgemergelde mensen met levenloze ogen die alles doen om geld te jatten voor hun volgende shot..
En ik ben heel voorzichtig met hallucinogene dingen.. ik ben erg emotioneel en heb een niet geheel trauma-loos verleden, en dat kan fout lopen met dat soort middelen.. Ook al zit ik psychisch nu wel goed in mn vel. Verder geil ik op cocaine.. het laatste is slecht omdat het goed is.. ik blijf er maar gewoon uit de buurt.. |
zoals de meeste het hier hebben gezecht
heroine moet je al goed zot zijn om dat te doen |
Doornappel omdat dat zo'n beetje 100% mis gaat (en dan gaat et ook goed mis) en Crack omdat dat gewoon troep is
Voor de rest wil ik alles wel een X proberen alleen heroine doe ik wel is als ik 70 ben ofzo en ik weet dat ik toch niet lang meer heb |
xtc crack coke hero enz.
eigenlijk de meeste hard-drugs en de rede is omdat ze verslavend en slecht voor je zijn |
geen harddrugs maar sinds kort is die regel kapot gegaan door het verbod op gedroogde paddo`s :o dus alles wat 3 weekjes geleden nog harddrugs was doe ik niet :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
in volgorde:
Heroine, methamphetamine (crystal), speed, coke en al het andere dat stimuleert en je geest verdrukt |
ehh.heroïne.lijkt.echt.niks.so'n.spuit.in.je.4rm
verder.wil.ik.coke.en.mischien.lsd.een.keer.proberen. :) |
Heroine hoef je niet per se te spuiten hoor, je kan t ook snuiven of zelfs roken.
|
ik zou nooit extreem verslavende dingen proberen hoewel iik wel ooit al eens per ongeluk crack heb gerookt, deed het excht niet express dacht dat het een joint was..
|
Hey Griller, even offtopic, wat voor gevoel gaf daT? niet dat ik het wil proberen ofzo maar ben gewoon nieuwsgierig...
|
ik heb zelf enorm veel drugssoorten uitgeprobeerd (waaronder ook heroine) maar ik doe het niet meer. op een gegeven moment voelde ik me heel erg kut door een aantal redenen en ik heb echt alles geprobeerd om die pijn te verlichten, en toen kwam ik dus uit bij heroine en shit. maar het werkt alleen maar averechts omdat je steeds meer wil, en na het moment dat het spul is uitgewerkt voel je je weer kut, en moet je weer aan nieuwe zooi zien te komen. je verkloot je leven ermee. met wiet kan dat opzich ook maar ja ik moet toch iets om rustig te worden?
|
de meeste drugs heb ik al geprobeerd 1 X of zo ,maar heroine of lsd en crack das veels te verslafend ,voor de rest is ghb en de rest ni zo lijp
|
Citaat:
Je wordt er alleen een beetje gek van, met een beetje ongeluk. |
Citaat:
|
heroine, lsd, crack, en nog wat andere, vooral synthetische drugs
|
Spul waar je lichamelijk aan verslaafd raakt.
Ik ben al evrslaafd aan nicotine en das ala lastig zat soms. Ik wil wel een heleboel proberen, maar geen spul waar mijn lichaam naar gaat vragen of iets dat zon chemische troep is dat het gewoon nergens op slaan dat mn lichaam in te pompen, hoe goed het effekt ook. Daarbij raak ik nogal makkelijk geestelijk verslaafd, dus zware dingen zijn extra oppassen voor mij. |
Het enige wat ik nog wil proberen is salvia. De rest doe ik niet. Na het gebruiken van meerde soorten drugs kreeg ik het gevoel dat ik drugs in het algemeen veel minder serieus ging zien en de gevaren veel minder zag. "Ach, lsd kan best, veel vrienden van me gebruiken het" maar lsd doe ik niet. Ik heb nu een paar soorten drugs gebruikt. Allemaal leuke ervaringen maar ik wil en mag niet verder gaan want dan ga ik naar de klote. Daar ben ik niet sterk genoeg voor.
|
Citaat:
Geestelijke verslaving doodt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou nooit extreem verslavende dingen proberen hoewel iik wel ooit al eens per ongeluk crack heb gerookt, deed het excht niet express dacht dat het een joint was..
Dat is geen crack maar een plofje veel mensen maken die fout. Heb ik ook een paar keer gedaan een plofje wordt je lekker waus van. |
Citaat:
en toen bvond ik het wat minder........ |
Hmm, de verhalen kloppen dus.
Je krijgt dus echt zo'n euforisch gevoel... |
Citaat:
Er is GEEN drug waar je niet verslaafd aan kunt raken. |
Citaat:
|
Omdat je met spuiten het hevigste effect krijgt.
Lees dit maar: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/heroine.htm |
Citaat:
|
Eigenlijk is speed het enige wat nu in me opkomt wat ik niet wil gebruiken....eigenlijk alleen omdat er volgens mij gewoon helemaal niks aan is...
|
nooit (meer) LSD,
omdat de kans op flash-backs te groot is (ervaring)... Ik wil geen drug die je nog voelt als je hem niet meer neemt, ik hou alleen van bewust high zijn... |
Citaat:
dikkop |
Citaat:
Weet helaas niet meer hoe de stof heet... |
Citaat:
|
Citaat:
moe je bij koepeltest doen of zo |
Citaat:
:confused: |
Citaat:
Eenmaal verslaafd gaan veel gebruikers spuiten om een groter effect te bereiken. |
GHB,
omdat het een keer in mn drinken is geflikkerd en ik er dus geen toffe ervaring mee heb gehad het was tegen mn wil en daarom zal ik dat ook nooit uit mezelf gaan proberen.. verder heroine zou ik nooit doen, lsd ook niet speed wil ik wel een keer proberen mara dat zal er wel nooit van komen...pillen en coke en hasj en weed al gedaan |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |