Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=275967)

charly not 11-11-2002 17:47

Hoe gedraag jij je als je ouders erbij zijn?

Als je ergens met je ouders bent, en je ziet een leuke jongen of een leuk meisje.. Gedraag je je dan hetzelfde als je zonder je ouders bent??!

Stel: Je bent ergens met je ouders. Je vader en/of moeder zijn met iemand aan het praten die toevallig een erg interessante zoon of dochter heeft. Gedraag je je dan hetzelfde, dus wat je zonder ouders zou doen? Of doe je wat afstandelijker?

Ik persoonlijk doe wat afstandelijker, waarom weet ik niet.. Ik kan gewoon niet 'mezelf' zijn dan omdat ik dat nogal verrot vind tegenover me ouders.

DJken 11-11-2002 18:05

Ik "trek" mij ook inderdaad wat terug..... misschien omdat ik dan beschaamd ben ofzo..... MAAR: ik lach wel naar dat meisje :)

Horror Kitty 11-11-2002 18:50

Ik ben dan heel stil, maar kijk wel telkens naar die persoon en dan hopen dat ik oogcontact maak...

Studentje 13-11-2002 13:02

Tjah.

Ik heb niet echt een zinnig antwoord eerlijk gezegd.

Ik denk dat het wel iets zou uitmaken, ik zou iets rustiger zijn denk ik.

sas_andrea 13-11-2002 15:47

Citaat:

wallflower schreef:
Ik ben dan heel stil, maar kijk wel telkens naar die persoon en dan hopen dat ik oogcontact maak...
yups... :)

Piccola 13-11-2002 16:02

Citaat:

wallflower schreef:
(y)

Esmée 13-11-2002 17:10

Hmmz op zich wel hetzelfde, alleen ga ik absoluut niet lopen kleffen of zo, op de een of andere manier durf ik dat niet als m'n ouders het kunnen zien :D

mood indigow 13-11-2002 17:37

Citaat:

wallflower schreef:

Boer_kameeL 14-11-2002 10:53

M'n moeder & stiefpa zijn nogal open, k zie m'n stiefpa zelfs in staat me proberen te koppelen als hij ziet dat ik interesse heb. Of hij doet iets idioot, waardoor ik tegen haar kan zeggen "niet op letten, hij is zo geboren, ik ben eigelijk de ouder hier & zij de kinderen" waarna gesprek op gang gekomen is...

Met m'n pa ga ik nooit weg, die zie ik gewoon niet zoveel & hij hangt altijd op voetbal rond (en ik kijk geen voetbal)

Eaglewing 14-11-2002 13:23

Bij mn ouders ben ik de voorbeeldige zoon natuurlijk :o

Nee hoor, maar ik ben wel minder plakkerig als ze er zijn.
En als ik iemand op visite tegen zou komen ga ik er gewoon een geanimeerd gesprek mee houden, daar kunnen ze toch niets over zeggen ;)

never mind 14-11-2002 15:36

ehhhmmm nou ik praat wel met leuke jongen meisje gewooon wat ik normaal zou doen enzo.. Maar geen *actie ondernemen*.. maar dat doe ik zonder ouders ook nie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.