![]() |
One night stand: done of not done?
Wat vinden jullie er nou van, om voor een avondje wat met iemand te hebben? Te zoenen of soms zelfs meer. Veel mensen zeggen in eerste instantie tegen te zijn en het heel goedkoop te vinden, maar naar mijn idee hebben meer mensen het gedaan dan ze werkelijk toegeven... Heb jij weleens een 'one night stand' gehad of zou je het doen?
|
Done.
Ik vind t beter dan een relatie/verkering oid, want dat houd ik toch nooit vol.. En als je het op dat moment wil.. waarom niet?.. Alleen wel stom van die mensen die zich vol laten lopen en dan iemand "pakken" en de volgende dag zich helemaal rot schamen.. echt triest vind ik dat.. Als je het op dat moment wilde en leuk vond, moet je niet ineens gaan ontkennen dat je het fijn vond.. Al was het een one-night-stand.. |
Voor mijzelf not done..
Maar ik vind wel, als je het doet, zorg dan dat je er geen spijt van hebt.. anders had je van te voren gewoon beter na moeten denken... En wat heb je eraan als je je achteraf rot schaamt.. Voor mijzelf geldt niet zozeer dat ik het ''goedkoop'' ofzo vind.. want ik vind gewoon dat ieder dat voorzich moet weten en moet doen waar hij/zij zich het prettigst bij voelt.. maar het zou voor mij geen waarde hebben, ik zou erna niets voelen, en ik zou daarna met een leeg gevoel achterblijven, het zou mij geen bevrediging geven zeg maar... En tja dat ik toch wat ik zou zoeken, liefde zeg maar.. (god wat truttig ook..) en dat zou een one-night-stand mij niet kunnen bieden.. |
1. Als ik iemand niet leuk vind, zou ik het sowieso al niet kunnen.
2. Als ik iemand dan toch leuk vind en het klikt dermate goed dat ik zo ver zou gaan, dan wil ik diegene weer zien en is het dus geen one night stand meer. |
doe er niet aan en zal het ook niet doen....
hoe kun je dat nou doen terwijl je niet van elkaar houdt.. ech achterlijk hoor |
Nee nog nooit gedaan, maar ik ben nog jong en ik heb nu een geweldige relatie:D dus ik zie het mezelf niet zo gauw doen.
|
als ik een beetje aangeschoten ben (ik voel me dan vaak wat losser) ofzo en als het een leuk meisje is die op mij af komt stappen dan zou ik het misschien wel doen. Als we allebei weten dat het voor één avondje is, ik heb toch geen vriendin, ik kan er ook niemand pijn mee doen. En stel dat er wat meer uitrolt dan alleen een one-night stand, leuk toch?
Maar ik onderneem zelf nooit versierpogingen (bang om afgewezen te worden :confused: ) |
Ja is wel eens gebeurd, niet echt heel erg vaak. Ik ben er niet echt voor, maar ook niet echt tegen. Zolang het maar niet te vaak gebeurt, dan krijg je nogal rare naam...
Maar nu nee ik heb een vriendje... zou niet eens willen zoenen (of what the fuck) met een andere jongen... |
Ik zou dat niet kunnen met een jongen.
Maar ik vind dat iedereen gewoon moet doen waar ie zelf zin in heeft :) |
ik heb het nog nooit gedaan, niet echt
Maar ik denk dat ik het niet zou afkeuren als het een bewuste (nuchtere) keus is... Ik bedoel als je het niet dagelijks doet, waarom niet... |
Ik dacht ook dat ik dat nooit zou doen, maar ik ben een convert. :) Thans ben ik van mening dat het prima is het gewoon een avondje gezellig te hebben zonder dat daar meer aan kleeft.
|
als beide partijen het willen en er hetzelfde (oftewel: verder niets) van verwachten is het in mijn optiek prima.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb het wel eens gedaan ja, maar ik blijf liever langer bij een persoon. En trouwens, een échte one night stand, als in: je blijft bij iemand slapen, vind ik niks. Dat doe ik alleen in een relatie. Maar voor een avondje kan het wel vind ik.
|
voor één nacht is niet boeiend, ze moet speciaal zijn anders is er geen fuck aan...
|
Citaat:
Ben niet tegen en vind het ook niet goedkoop. Als je het maar leuk hebt en ander niet kwetst of jezelf laat kwetsen. Ben 1 keer met een (toen nog) vriend van me naar bed gegaan. Gaven wel om elkaar, was leuke ervaring en wisten allebei bijna zeker dat t maar voor 1 keer zou zijn :) Met een jongen naar bed gaan echt alleen voor de seks en verder geen gevoelens en dat voor 1 keer dat zou ik niet willen... :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit geloof ik dus maar half, als jij een leuk meisje ontmoet en ze wil jou heel erg graag, doet heel geil hele avond, dan zeg jij toch niet nee?? of wel? |
Nee.ik.moet.iemand.wel.leuk.vinden.wil.ik.met.hem.zoenen
|
Citaat:
Het meerdendeel zegt nee maar irl zeggen ze eerder ja dan nee volgens mij hoor. |
bah not done, ooit gedaan ja... Schaam me verschikkelijk
wil nu alleen maar met iemand gaan als ik zeker weet dat et wat wordt :) spcialer |
Citaat:
Als je iemand echt geweldig lekker vindt en hij/zij wil ook sex met jou, waarom dan niet? Alleen zit ik met het probleem dat ik vaak meteen verliefd ben... |
sex vind ik meteen wel erg ver gaan
maar met een jongen zoenen, waarom niet. Ik bedoel, iedereen heeft hier al zoveel AHUM zoenervaring en ze hebben nooit een one nigt stand jaja dat kun je mij niet wijsmaken. Hoe lang heb je dan verkering 1 week. tss definitely done :D |
Citaat:
En er zullen heus wel een paar zijn geweest die wat meer one night's hebben gehad.. Bahbah doe nie zo dom.. Denk na, en denk vooral nie da je stoer bent enzo :rolleyes: |
ik heb het ook weleens gedaan maar dan alleen zoenen en een beetje klef doen enzo. Maar we wisten beiden dat het voor een avond was, dan vind ik het wel oke. Maar iemand misbruiken vind ik wel ernstig. Ik denk dat als je iemand wel aantrekkelijk vind maar niet echt serieus wil worden en daar ook duidelijk in bent dat het best kan.
|
Not done.
Ik moet iemand leuk vinden om er verder mee te gaan dan kletsen. Als ik iemand maar 1x wil, weet ik voor mezelf dat het niet 'goed' voor mij & haar is. |
Zoenen voor een avondje wel, maar een echte one night stand zou ik niet kunnen. Ik zou geen sex kunnen hebben met iemand waar ik niet van hou, althans, ik zou er geen fuck aanvinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
1) Ok. 2) Niet echt ?!! Of moet er staan: 'echt niet'? 3) Een bewuste (nuchtere) keus ?!! 4) Wel ja! Dus je kunt rustig iemand vermoorden, of een gebouw in brand steken, als je het maar niet dagelijks doet ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) ja, echt niet 3) ja, waarmee ik wil zeggen dat als je het zonodig wil, doe het dan wel nuchter, dan gebeurt het al stukken minder denk ik |
Citaat:
|
Citaat:
Zou de schuld nu liggen bij de rest van de mensen, of bij abt? :o [En of dit topic nou gesloten worden of niet, is niks zieligs aan. Dit is internet; een grote playground. Alles wat op dit forum gebeurd, echt waar, het boeit geen ene banaan] |
Citaat:
Tot gisteravond had ik geen mening over de abt, hoewel ik uiteraard wel weet dat hij nog wel eens controversieel bezig is. Maar dit soort posts is zo makkelijk. Pff. |
ik heb al een paar keer een one-night stand gehad. (veel mensen zeggen daardoor soms hoer tegen me, terwijl dat er totaal niks mee te maken heeft!)
op die avonden dat ik een one-night stand heb gehad, was het gewoon zo, dat ik me die avond gewoon héél erg goed met één persoon amuseerde en nou ja, dan gebeurt er wel eens iets é... ikzelf vind het niet zo erg, zolang je alletwee het om dezelfde reden doet. ik vind het bijvoorbeeld wel erg als je kust en zo met iemand voor één avond, terwijl die jou eigenlijk doodgraag ziet en meer wil. daar moet je dus wel voor opletten vind ik dan. |
Tuurlijk wel, als je gewoon geen behoefte hebt aan een relatie, maar wel zin in sex...
Waarom niet?! Ik zie het probleem er niet van in. |
Citaat:
|
Als je het alletwee(of drie:)) wilt dan is er toch niks aan de hand? Zelf zou ik het nu niet doen, aangezien ik een vriendin heb, maar als ik vrijgezel was weet ik niet of ik het zou doen...Kan ik weinig zinnigs over zeggen eigenlijk.
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit een one night stand gehad en ik zal dat ook nooit doen. Ik kan niet met een jongen zoenen of seks hebben als ik geen gevoelens voor hem heb. Dan zie ik er gewoon de lol niet van in. Maar iedereen moet het lekker zelf weten.
|
Waarom niet...als je wel een beetje tot elkaar aangetrokken bent en zin hebt in seks...zolang je allebei maar weet dat het niets serieus is en je niet met elkaars gevoelens speelt...Ik ga er in ieder geval niet iemand 'scheef' om bekijken of slet noemen ofzo...
|
Citaat:
|
Not done.
Echt niet... Als je iemand aantrekkelijk vind dan kijk je of je d'r leuk vind, en zoja, dan probeer je een relatie op te bouwen. Lukt dat niet, jammer, dan wacht je maar op de volgende.. En als je écht zo zwak bent dat je je sexuele impulsen niet kunt inhouden dan bel je maar een hoer/gigolo ofzo. |
Alleen zoenen? Definately done. Heb van de euh... veel... er maar 3 in een (soort van) relatie, en 2 waar ik gewoon heel vaak voor een avondje mee zoende... de rest was voor een avondje. Tis pas het laatste jaar dat ik het echt niet wat meer vind... De laatste twee keer die met zomaar iemand (een onbekende en een goeie bekende) waren, waren niet echt een succes. Bij de onbekende vond ik het meteen al niet zo lekker voelen, bij de ander de volgende ochtend (maar toen had ik ook een beetje teveel gezopen. Wat ik nu dus ook maar niet doe). Ik heb er gewoon geen zin meer in.
D'r is er nu een waar ik wel voor een avondje mee wil zoenen, maar met hem is het gewoon supervaag... we hebben nooit echt iets gehad, maar hij is verliefd geweest op mij, vind me waarschijnlijk nog wel leuk, en ik vind hem heel leuk... door veel gezeik is het nooit iets geworden en wordt het misschien ook nooit wat, maar voor een avondje met hem zoenen kan altijd... Dat is eigenlijk de enige situatie waarin ik dat nu nog zou willen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |