Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Neuken of gepijpt worden?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=276106)

RJ 11-11-2002 19:16

Neuken of gepijpt worden??

wat vinden jongens lekkerder? goed gepijpt worden of een goede neuk partij?!?!

reageer ff

RJ

inspiratieloos 11-11-2002 19:27

Ik moet zeggen dat ik toch voor de neukpartij kies (moet ik er wel bijzeggen dat ik niet klaarkom als ik gepijpt wordt)

Unexplained 11-11-2002 19:59

Eerst gepijpt worden en daarna de copulatie?

Ik snap niet waarom het één het ander moet uitsluiten..

saffie 11-11-2002 20:11

Citaat:

Unexplained schreef:
Eerst gepijpt worden en daarna de copulatie?

Ik snap niet waarom het één het ander moet uitsluiten..

nou er staat óf...
leef je even in en doe net alsof je moet kiezen; stel het je zo voor:

der staat 'n lekker wijf voor je neus die zegt: ik pijp je óf ik neuk je

wa doe je dan? :)

CryptapiX 11-11-2002 20:48

Citaat:

saffie schreef:
nou er staat óf...

dan zeg ik rot op sloerie.. zo 1 als jouw wil ik niet

coecie 11-11-2002 20:51

Citaat:

CryptapiX schreef:
chapeau! *klap klap klap*

Unexplained 11-11-2002 22:19

Citaat:

saffie schreef:
nou er staat óf...

Dan draait mijn maag zich een kwartslag.

Maar ik snap je punt...ik vind juist de combinatie erg plezierig, en ik vermoed dat ik hier niet alleen in sta.

saffie 11-11-2002 22:38

Citaat:

CryptapiX schreef:
(ik schrok even en dacht dat je het tegen mij had :p maar daarna las ik wat ik ook al weer getypt had, fieuw :))

kijk jij bent nou 'ns recht voor je raap :)

jnieuwelaar 11-11-2002 22:54

dan liever neuken. Meer variatie mogelijk. En anders neuk je haar gewoon in de mond.....

:D

Wasp 11-11-2002 23:39

Neuken toch wel..

Paperz 11-11-2002 23:44

neuken...

STP 12-11-2002 08:29

Over het algemeen ga ik liever van bil maar een goede pijpbeurt is ook altijd fijn :

emperor crono 12-11-2002 09:16

sprak hij als elfjarige... :s :confused:

henrie 12-11-2002 10:48

Citaat:

STP schreef:
Over het algemeen ga ik liever van bil maar een goede pijpbeurt is ook altijd fijn :
Hehe net uit de luiers en nu al van zulk praat :eek:

KiMZz 12-11-2002 11:13

Waarschijnlijk issie 10 jaar ouder maar doet ie alsof ie 11 is omdat ie zich anders te oud vindt :D

Mortischa 12-11-2002 14:40

Citaat:

henrie schreef:
Hehe net uit de luiers en nu al van zulk praat :eek:

... :D

)Vampje( 12-11-2002 17:03

Mijn vriend vindt het volgens mij fijner om gepijpt te worden, omdat dat iets minder vaak gebeurt dan neuken.
En omdat hij vindt dat ik het gewoon supergoed kan... :o

MazeMouse 12-11-2002 17:53

Neuken dan toch.

Squall Is Back 12-11-2002 18:00

Doe mij maar een mix van alles weet je. Net zoals een patatje oorlog, wat uitjes, ketchup en mayonaise jummie. Athans die mix lijkt me wel wat :) :D

mathfreak 12-11-2002 18:03

Citaat:

Unexplained schreef:
ik vind juist de combinatie erg plezierig, en ik vermoed dat ik hier niet alleen in sta.
Laat ik je verzekeren dat dat vermoeden juist is en dat ik die combinatie ook zeer plezierig vind.

KiMZz 12-11-2002 22:43

Citaat:

Vampiria schreef:
Mijn vriend vindt het volgens mij fijner om gepijpt te worden, omdat dat iets minder vaak gebeurt dan neuken.
En omdat hij vindt dat ik het gewoon supergoed kan... :o

Same here (y) :D

Ikedea 13-11-2002 01:34

eerst pijpen, op randje fietsen --> eff w8en --> neukeh !!!

De combi voor moi!

:o :D :cool:

Psychopath 13-11-2002 07:43

ik heb nog geeen ervaring maar ik denk dat ik neuken fijner zal vinden!

Hukkie 13-11-2002 08:03

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Waarschijnlijk issie 10 jaar ouder maar doet ie alsof ie 11 is omdat ie zich anders te oud vindt :D
...en het schokkenste is nog dat ik zn dinnetje ben! (y) :D

STP 13-11-2002 08:30

Citaat:

Hukkie schreef:
op een oude fiets moet je het leren :)

Hukkie 13-11-2002 08:34

Citaat:

STP schreef:
op een oude fiets moet je het leren :)
:D Onzin..?

KiMZz 13-11-2002 10:54

Citaat:

Hukkie schreef:
:D :D :D

Wim Wok 13-11-2002 12:26

nöken

Pruttelpot 16-11-2002 12:51

Emmm, allebij? Wrom zou je na een keer al meoten stoppen? :D

Kirk22 16-11-2002 15:39

hoe irritant die mensen die niet kiezen als er 'OF' staat! zo, dat moest er ff uit :)
Als ik moest kiezen, dat een vriendin vraagt of ik liever neuk of gepijpt word kies ik denk ik voor neuken, omdat zij er dan ook wat aan heeft. lijkt me best belangrijk bij sex

Sluit niet uit dat ik bij een one-night stand (nooit gehad) eerder voor pijpen kies.

Maar als ik moest kiezen ga ik voor neuken.

mathfreak 16-11-2002 16:24

Citaat:

Kirk22 schreef:
hoe irritant die mensen die niet kiezen als er 'OF' staat
Dat is niet irritant, maar een kwestie van "of" in niet uitsluitende zin opvatten, dus in de betekenis "minstens een van beide" zoals dat in de wiskunde gebruikelijk is. Jij en anderen kiezen er echter voor om "of" in de uitsluitende zin (dus hoogstens een van beide) te gebruiken, zoals dat in het normale taalgebruik gedaan wordt. Het is dus een kwestie van voorkeur hoe je het begrip "of" precies wenst op te vatten en verder niets. Dat jij dat als ongebruikelijk beschouwt wil nog niet zeggen dat het daarom ook irritant is.

Kirk22 16-11-2002 21:55

Citaat:

mathfreak schreef:
Dat is niet irritant, maar een kwestie van "of" in niet uitsluitende zin opvatten, dus in de betekenis "minstens een van beide" zoals dat in de wiskunde gebruikelijk is. Jij en anderen kiezen er echter voor om "of" in de uitsluitende zin (dus hoogstens een van beide) te gebruiken, zoals dat in het normale taalgebruik gedaan wordt. Het is dus een kwestie van voorkeur hoe je het begrip "of" precies wenst op te vatten en verder niets. Dat jij dat als ongebruikelijk beschouwt wil nog niet zeggen dat het daarom ook irritant is.
omg...
ik vind het irritant, (dat is een mening) en als de vraag is "wat vinden jongens lekkerder? goed gepijpt worden of een goede neuk partij?!?!" betekend dat "wat zou je kiezen" net als "wil je een mars of een snickers" betekend dat je 1 vd 2 moet kiezen en dus niet "ik wil eerst een mars en dan die snickers" moet antwoorden.
De topicopener wilde weten wat jongens lekkerder vinden, dus antwoord je antwoord a, of b.

Verder raad ik je aan de wereld niet als een grote wiskundebol te bekijken, maar dat heb ik je al eerder geadviseerd.

He Mathfreak, wat vind jij lekkerder?

nare man 17-11-2002 00:02

Onwetende dwazen, het was toch OF neuken OF pijpen! Dan is het natuurlijk niet de bedoeling dat je zegt 'eerst pijpen, dan neuken' want NATUURLIJK antwoordt iedereen dat! :rolleyes:

mathfreak 17-11-2002 12:27

Citaat:

Kirk22 schreef:
omg...
ik vind het irritant, (dat is een mening) en als de vraag is "wat vinden jongens lekkerder? goed gepijpt worden of een goede neuk partij?!?!" betekend dat "wat zou je kiezen" net als "wil je een mars of een snickers" betekend dat je 1 vd 2 moet kiezen en dus niet "ik wil eerst een mars en dan die snickers" moet antwoorden.
De topicopener wilde weten wat jongens lekkerder vinden, dus antwoord je antwoord a, of b.

Verder raad ik je aan de wereld niet als een grote wiskundebol te bekijken, maar dat heb ik je al eerder geadviseerd.

He Mathfreak, wat vind jij lekkerder?

Ik weet dat het feit dat jij het irritant vind een mening is en ik weet ook dat "of" in het normale woordgebruik een keuze tussen 2 dingen inhoudt waarbij je hoogstens een van beide dingen kiest. Het is overigens niet zo dat je bij "of" in uitsluitende zin eerst het ene en dan het andere kiest, maar dat je ze beide tegelijk kiest.
Wat betreft je vraag wat ik lekkerder vind kan ik alleen maar zeggen dat ik het ene niet boven het andere verkies en het dus allebei even lekker vind.
Ik weet dat je me inderdaad hebt geadviseerd om de wereld niet uitsluitend vanuit wiskundig oogpunt te beschouwen, maar ik houd mij het recht voor om daar zelf over te beslissen. Laten we bij wijze van compromis afspreken dat we hier verder over ophouden en van elkaar proberen te accepteren dat we ieder op onze eigen manier geneigd zijn om dingen vanuit een bepaald standpunt te bekijken, maar dat dat nog niet hoeft te betekenen dat een van die standpunten het enige juiste is.

empyrian 17-11-2002 22:08

mwoah...ik kies voor het tweede moet ik zeggen :) ik ben nou eenmaal lui.

KiMZz 18-11-2002 15:55

Citaat:

empyrian schreef:
mwoah...ik kies voor het tweede moet ik zeggen :) ik ben nou eenmaal lui.
LOL :D :D

Rerisen Phoenix 18-11-2002 19:21

Citaat:

saffie schreef:
nou er staat óf...

weglopen. Als een wijf voor me gaat staan en dat vraagt dan vertrouw ik haar dus echt voor geen fuck.

Tha miss Cazzz 18-11-2002 21:43

zozo diepzinnige antwoorden hoor...mensen die weigeren etc.

het is toch meer voor joke

~Dark Voice~ 20-11-2002 17:12

Citaat:

MisterNobody schreef:
Wie is Joke?
Mijn lerares Engels.

anonieme_teddybeer 21-11-2002 15:19

Citaat:

RJ schreef:
wat vinden jongens lekkerder? goed gepijpt worden of een goede neuk partij?!?!

reageer ff

RJ

allebij ?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48.