![]() |
grafische rekenmachine
Heej jongens....
Ik heb nu ik in die domme Tweede Fase zit, zo'n leuke grafische rekenmachine.... Er staan wel een paar spelletjes op, maar ik wil heel graag ook het periodiek systeem erop (van scheikunde)... Nou vond ik hier dat programmaatje, maar ik heb zelf geen kabel en ken ook niemand die zo'n kabel heeft. Toen dacht ik: ik typ het over, maar ik kan dat programmaatje ook niet openen, dus kan ik niet lezen wat er in staat... Weet iemand hier hoe ik dat moet doen? (dus programma's openen zodat je ze kan overtypen?) En ik ben het al zelf aan het proberen, maar het duurt zooooooo lang en ik ben vandaag niet geduldig ;) Ik hoop dat iemand me kan helpen? :rolleyes: |
Gebruik de :rolleyes: smiley liever niet als het niet nodig is, lijkt wat vriendelijker.
http://huiswerk.scholieren.com/reken...help/index.php |
woeps.... sorry, kben hier net nieuw en ken nog niet alle regels.... ik dacht dat die rollende ogen een soort van 'asjeblief' was....
en daar heb ik al gekeken (op die link) maar het lukt niet.... |
Nee dat geeft sarkasme aan dus das vrij negatief ;)
En zonder kabel wordt het inderdaad erg lastig. Die zijn wel te koop denk ik. Overtypen is een slechte optie, want dat kost idd erg veel tijd. Andere oplossingen zijn er denk ik niet, behalve het uit je hoofd leren van het periodiek systeem, en dat is ook nog wel te doen. |
Citaat:
|
Je zegt dat je het niet kan openen.
Krijg je dan deze error?: ERR:SYNTAX 1:Quit 2:Goto Als je die krijgt moet je gewoon op 2 duwen. Dan kan je het weer lezen :p En kijk idd gewoon in je binas, scheelt tijd |
Citaat:
|
Kheb dat ding eigenlijk alleen maar gebruikt voor tetris en spiekbriefjes......
Gewoon rekenen deed ik uit mijn hoofd. En formules schreef ik liever uit en werkte ze dan in stukjes uit..... |
Citaat:
en over het periodiek systeem, ik ben hem nu zelf aant maken.... ;) |
waarom wil je hem zo graag erin hebben staan :confused:
binas is veel overzichtelijker tenzij je m zo maakt dat als je bijvoorbeeld S intypt je alles krijgt over zwavel |
Citaat:
Heeeey, Ik heb ook zoon "geweldige" GR.. Maarrrrr ik heb geen spelletjes!!! Hoe kan dat?? Als ik spelletjes zou hebben zou ik eindelijk eens iets te doen hebben onder de wiskunde les..:p Ik heb een blauw witte grafische rekenmachine..misschien dat t helpt.. |
spelletjes staan niet standaard op je rekenmachine... typ ze over (= heel veel werk) kijk op scholieren.com voor spelletjes of zoek met google, maar makkelijker is 't om ze van iemand anders over te nemen d.m.v. een linkkabeltje (die krijg je iig gratis bij de TI83/Ti83+)
|
Citaat:
DANKJEWEL! :) ik ga gelijk zoeken.. |
Citaat:
|
volgens mij wel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je kan er ook heel makkelijk een maken voor 4 euro
ff naar de computershop gaan, die vertellen je wat en hoe |
Citaat:
|
waar hebben jullie die linkkabel gekocht?
|
Uhm.. Hoipiepeloi,waarom up je een topic van bijna een half jaar oud?
|
ik was aan het zoeken naar info over hoe je spelletjes op je gr zet. in deze topic stond een heleboel info, die hoeft dan niet opnieuw te worden verteld.
|
dan open je een nieuw topic waarin je vraagt waar je een linkkabel kocht van de grafische rekenmachine.
Maarre, die linkkabel zat erbij. |
er zit toch alleen een linkkabel bij voor als je de gr aan een andere gr wilt koppelen? als die linkkabel ook in je computer kan, waar moet ie dan?
ik vind de discussie over het wel of niet openen van een nieuwe topic een beetje nutteloos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |