![]() |
meisje in het leger
wat vinden jullie ervan?
|
Niks mis mee imo.
|
moet kunnen ;)
|
moet idd kunnen alleen het lijkt me niet zo prettig..! :o
|
dat wilde ik een tijdje terug... maar ja, toch maar niet :), geen zin om in oorlogsgebied geplaatst te worden
|
Niets op tegen (y)
|
Ik wilde vroeger altijd bij de landmacht, leek me echt onwijs cool.. Maar nu heb ik andere ambities :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja dat is wel even iets anders......maar je kunt altijd als psychologe bij het leger gaan werken. Dan mag je vast wel een keer rennen over de grote mensen stormbaan ;)
|
in WOII vochten aan het russische front zowel mannen als vrouwen. De praktijk heeft uit gewezen dat het moeilijker is voor mannen om een vrouw te zien sterven of pijn te zien lijden. Men zou de vrouwen gaan beschermen en zodoende liep het systeem een beetje in het honderend enzo.
Maar met de moderne leger trainingen is dat allemaal geen probleem meer. :) |
Tuurlijk moet dat kunnen.
|
Als ze dat wil, moet ze dat doen. Niks mis mee.
|
beetje niet in het plaatje passen, maar als ze dat wil, maakt mij niet uit!
|
Waarom niet? Ik zie geen reden waarom meisjes minder goed in het leger zouden kunnen als ze dat graag willen.
|
Ik vind het een goed idee. Waarom niet? :confused: Als zij dat toch willen. :cool: Het is niets voor mij, maar voor alle anderen: als het je leuk vind; GA ERVOOR!!!!!! (y) ;) (y)
|
Ik ga er idd voor gaan, maar mag van mn ouders na dat ik mijn diploma heb van secundair onderwijs. Het is een kinderdroom die ik zal waarmaken. :)
Wish me goodluck |
Alle leger vind ik negatief. Maar of het dan vrouwen of mannen zijn maakt me weinig uit.
|
Stoer man!
als vrouw in het leger!!! |
ik zit nu op de AMO (Algemene Militaire Opleiding), en er lopen genoeg andere meiden rond hoor, dus je valt echt niet op.
|
Ikkuh wil ook al heel lang bij de landmacht ... Moet nu eerst nog de middelbare school afmaken en eigenlijk wil ik dan wel bij de landmacht gaan ofzo ....... :-)
al vraag ik me eigenlijk af, of het voor meisjes moeilijker is dan voor jongens??? |
hey,
mijn vader zit ook in het leger, en der lopen hier genoeg vrouwen rond... dus als je dat zou willen zou ik dat gewoon doen...waarom niet? je kan altijd weer wat anders gaan doen... KuzZzZz.... |
Een vriendin van mij zit in het leger en heeft het daar onwijs naar haar zin. Volgens haar is het leger (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me niet echt een leuk vooruitzicht :( Maar ja... tis nog maar een van de vele ideeen die ik misschien wil doen ;) |
Citaat:
Citaat:
|
haha keejz ;)
Ik ben gewoon niet zo lui aangelegd :D |
Citaat:
en met dat nooit sporten valt ook wel mee want hij gaat best vaak sporten.. en op oefening ensow.. en hij was een keer een half jaar uitgezonden naar bosnie (n) dat is wel minder.. KuzZzZz.... |
Ik dacht dat dit allang niet meer zo'n taboe was
|
Mijns inziens is het hele leger een verouderde institutie, voornamelijk bedoeld om laaggeschoolden aan het werk te houden...een soort veredelde Melkertbanen.
Natuurlijk zitten er ook wel hooggeschoolde mensen in het leger, maar die vervullen dan functies die ze ook in de burgermaatschappij zouden kunnen vervullen. Immers, het leger wordt net zo gerund als een bedrijf, ook hier zijn mensen nodig met economische en sociologische achtergronden. Voor wat het voetvolk betreft: het is goed dat het leger er is, er zijn een hoop ongedisciplineerde asootjes in het gareel getrapt in het leger, maar het eventueel nut hebben voor het landsbelang is een illusie. Het is zoals ik zei een groot geldverslinderd instituut, wat te kostbaar is om op te heffen omdat het teveel banen zou kosten. |
Citaat:
ja oke niet met het hele leger natuurlijk maar die basis hier waar mijn vader nu werkt (seedorf, duitsland) gaat mischien ook weg.. is nog niet zeker maar toch al die mensen ensow die hier een huis aan het bouwen zijn moeten dan opeens terug naar nederland(niet dat ik dat erg vind maar ok) tja snap eigenlijk niet wat ik nou wil zeggen maar ok KuzZzZz.... |
Citaat:
|
Als mijn kniën het niet af hadden laten weten was ik bij de Landmacht gegaan
|
Oeh meisje in een camouflagepak ;) Is een beetje de moderne variant van een meisje in een politiepak :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37. |