![]() |
[Gevraagd]Beejte goedkope elec. gitaar
thoeft gene geweldig goeie te zijn, ik speel nu ne tijdje gitaar en kwil een electrische, maar aangezien ik nog maar een beginnertje ben op gebied van gitaar hoor ik nie eens echt t verschil tussen n goeie en n slechte :D
iig gewoon iets wat er uitziet, iets wat speelt en een versterker erbij zou wel gewenst zijn maar geen noodzaak als er maar fatsoenlijk op te spelen is dus :D groets, nitwit ;) |
ik heb nog wel een versterker te koop staan als je wilt, mijn gitaar heb ik al verkocht..
|
Hmmmz, ik vond de 300 euro voor die fender + fender versterker bij de Con Musica toch niet duur....
|
Citaat:
maareuhm.. sja, kben arm :D en 2ehands is practisch altijd goedkoper en die versterker.. interessant.. alsk ergesn nu nog een gitaar vind ;) |
Citaat:
|
Citaat:
je kunt me altijd mailen: depizzeria@hotmail.com ben erg benieuwd naar de prijzen etc. btw: waar ergens woon jij/je vriend? want als je nou in friesland woont ofso ist wel erg vele moeite, aangezien ik vlakbij eindhoven woon :) |
voor die versterker zat ik te denken aan 140 euro ofzo, hij was nieuw 450 gulden
ik woon ook tegen eindhoven aan :) |
Citaat:
|
Citaat:
kun je een beetje prijzen schatting geven? en heb je eventueel fotos oid, das altijd leuk (niet noodzakelijk) kdenk dak nl best wel geinteresseerd ben nu :) (ik zit al zo lang te w88 op ene electrische, kheb er echt zin in) |
Citaat:
Wij hebben helaas geen scanner, maar hij heeft een zwarte en een witte. Eigenlijk nog eentje, maar die doet hij alleen voor veel geld weg, denk dus niet dat dat een optie is! |
Je kunt de zwarte hebben voor 100 à 150 euro, goed?
De versterker schijnt een hele goeie te zijn en kost 200 euro, kijk maar of je die ook wilt hebben. Je kunt me mailen op valo_angel@hotmail.com |
haha ik mag een nauwelijks gebruikte linkshandige Fender overkopen van iemand.. voor 190 euro :D
|
Citaat:
|
mijn versterker is er ook nog ;) :)
|
heb je al wat gevonden?
|
Citaat:
|
sorry dat ik pas zo laat weer reageer
ik kom de laatste tijd eigenlijk niet veel meer op forum, allene bij vlagen ofso, snappie maar euhm.. ik ben zeker geinteresseerd voor die prijzen.. maar toch.. hoe willen we dat regelen als ik em zou willen kopen? misshcien dak mn vader over zou kunnen halen om te rijden.. ik zal het er es over hebben hier thuis nogmaals sorry voor mn 'ondankbare' later reactie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gister niet meer aan gedacht te vragen aan mn vader.. dalijk doen onder t eten :) zodra ik meer weet post ik wel weer ff thnx :) |
Citaat:
sorry voor alle moeite e.d. maar tplan zal nie doorgaan mijn vader had niet bepaald izn om te rijden ofso, bovendien kwam ie aan met een adresje hier in eindhoven van ene of andere gast met een hoop tweedehands electronica enzo en ook gitaren dus ik kan er gewoon in eindhovne 1 krijgen, en das toch wat minder omslachtig bedankt voor het aanbod iig!! groets, eln |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:09. |