![]() |
Drumnbass
Hallo ik heb een leuke verzameling drumnbass en ik wou graag weten of er mensen zijn met FTP die wat willen uitwisselen?
|
|
msn me. ik zoek long play sets. heb al een stuk of 6 ofzo, maar ook een paar losse nummers. iets van 400 MB aan drum&bass.
|
|
http://www.AZsessions.com
heeft ook wel es goede dnb streams! |
ik heb ook een grote verzameling aan Rock/Metal. Wie wil er met mij wat uitwisselen?
|
Citaat:
Ja, geef je email en persoonlijke gegevens en je lijst met niet-zo-legale mp3tjes maar aan hun ,dan zorgen zij ervoor dat alles goed komt. Drum 'n Bass: ik vind het heeeeeeeel saai |
Doe mij eens meer van die chillende streampjes :)
Ik had een tijdje geleden 2 mixjes van zo'n anderhalf uur perstuk, maar die zijn gewoon verdwenen! En weet ook neit mee rop welke website ze stonden :( Waren 2 promotie mixjes, maar waarvoor weet ik ook neit meer. Was wel chille muziek in iedergeval. :) |
Citaat:
Heerlijke slaapverwekkende muziek. |
Citaat:
als d'r een muzieksoort is die barst van de energie is drum&bass het wel... maar goed ik ben hartstikke blij dat de meeste mongolen d'r zo over denken ;) |
Inderdaad het is geen mainstream muziek en dat is maar goed ook want ik houdt niet van mainstream mensen!
30 November Nighttown Major League!!!!!!!!! |
Citaat:
|
geef me nog eens wat chille dnb tips, sjit zoals LTJ bukem :)
|
Citaat:
chille d'n'b ben ik niet zo mee bekend, maar ik heb wat goede tracks van blame die wel relaxt zijn, of de uptempo tracks van underwolves. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
chille d&b ala LTJ Bukem: Nookie Big Bud Blame Seba Future Engineers ASC Polar/K (wel iets andere stijl maar zeker de moeite waard) goeie labels: 720 Degrees Gamma Ray Covert Operations Fokuz Warm Nu Direction Good Looking / Looking Good (laatste tijd een stuk minder) hoop dat je hier wat mee kan.. :) veel spul is wel te vinden op soulseek |
Citaat:
|
Krust vinnik trouwens een hele goeie dj :)
|
dnb zuigt...
is gewoon trieste hardcore |
Whahahahahahaha, damn, hoe fokking dom ben jij wel niet?
"trieste hardcore" Hahahahahaha. Damn, dan weet jij du echt neit wat hardcore is (ik neem aan dat je eht over die boemboemcorezooi hebt) en wat drum n bass is. |
Citaat:
nog steeds even dom.... |
whaaaaaaa
rot tog op stumperdje... triest volk... |
Citaat:
|
stumperd je kent me niet eens...
maarja jij kan er ook niets aan doen dat je een sukkeltjuh bent he nee kun jij ook niets aan doen he dat je vader en je moeder mongooltjuh waren tsja dan kan er ook niet veel uitkomen he... (jij bent het duidelijkste bewijs ervan whaaaaaaaaa) |
:D:D *lmao*
|
ik geef les aan kleuters misschien vind je het leuk om eens een dagje bij me in de klas te komen en wat te leren het kan nooit kwaad,... :)
|
hehehe ja vast de enigste die jij wat kan leren zijn kleuters (verbaasd me helemaal niets...)
|
Asian dub Foundation rules the land
|
The ontouchable zuigt
|
Iedereen zn eigen smaak maar ga niet een drumnbass topic posten dat je het kut herrie vind dat is uitlokken! Beetje kinderachtig toch maar dat leer je vanzelf wel als je ouder wordt of niet......
|
Citaat:
en nou ophouden daarmee. Ik zet m'n ervaringen en vooroordelen aan de kant en ik ga 'ns wat downloaden. |
Citaat:
|
Drumnbass moet je net zoals Tekno eigenlijk gewoon horen door een grooooooot soundsystem en dan pas kan je oordelen :)
|
Citaat:
:p Neej maar iemand nog drum'n'bass tips die een beetje apart zijn, dus met vage geluiden erdoor enzo? :) |
Citaat:
|
ik had laatst flink veel dnb...maar na een crash was t allemaal weg =\ ik stap nu fijn over op cd's..veel koeler :)
|
Citaat:
zelfs de meest simpele tracks met alleen een break en baslijn kunnen dan zó vet zijn |
Precies: Ook altijd leuk, het agrument: Het is altijd hetzlefde. Maar naar mijn idee is dat juist de kracht, er zit er vaak juist heel veel subtiele variatie in de muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pruttelpot schreef:
Drumm en Bass is ook alleenmaar leuk als je in de slaapmood wilt komen. Heerlijke slaapverwekkende muziek. Zo te zien heb jij er geen verstand van, drum n base is na hardcore t snelste met beats van de house genre. |
Hejhej dreadbox ben jij toevallig Eelke ;) :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |