![]() |
lactacyd ofzo...
de moeder van een vriendinnetje van mij heeft dat vrouwenwasspul voor de vagina gekocht... ze heeft een soort vaginale douche ofzo opzetstuk, ik zag het laatst toen ik bij haar logeerde, ik vond de zeep zelf maar vies ruiken, maar toen ik vroeg aan mijn vriendinnetje of dat nou fijn spul was, wist ze het niet.
mijn vraag voor jullie dus is, wie wast zich met dat lactacyd wasemulsie, voel je je extra fris enzo, en wat betreft die vaginale douche... is dat niet heel fijn als je ongesteld bent? dat je zo'n soort schoonwas gevoel hebt?? mijn ervaring is dat als je je gewoon met water wast het ook prima is, maar is er nou een verschil? voel je je schoner ofzo? ik ben wel benieuwd.. misschien koop ik het maar gewoon (alhoewel... t stinkt) |
Citaat:
De geur op zich zou ik me niet zoveel van aantrekken. De stoffen die erin zitten zijn werkzaam en die hebben helaas niet echt een super lekkere geur. Ze hadden natuurlijk wel een geurstof kunnen toevoegen, maar daar zou je slecht op kunnen reageren..... |
Ejz,
Ik gebruik zelf ook Lactacyd, alleen niet die vaginale douche, maar een spulletje om het alleen uitwendig te reinigen. Ik vind het zelf wel een fris idee dat het daar 'schoon' gehouden wordt, geeft ook wel een frisser gevoel vind ik. Van de geur ruik ík helemaal nix..volgens mij zit er ook niet echt een luchtje aan ofzo! Waarom probeer je niet zo'n flesje? Weet je gelijk of het je bevalt of niet, meningen verschilt toch weer per persoon en voor het zelfde geld vind jij het geweeeeldig terwijl iemand anders het maar nix vindt.. Proberen dus zou ik zeggen! (y) Greeetz Guesst |
Ik niet, ben ik ook niet van plan.
Hou het wel bij de douche.. ;) |
tlijkt mij oowk wel fijn eigenlijk..
|
Niet lachen hoor! Ik gebruik lactacyd wasemulsie als shampoo. (Er was eerst een shampoo van maar die bestaat niet meer :( )Ik heb nogal last van eceem op mijn hooft en het is minder met dat spul. Het is me geadviseerd door mijn vader (=huisarts) en hij heeft hetzelfde probleem als ik. Verder kan ik je niets over dat spul zeggen.
|
" de moeder van een vriendinnetje "
bwaahaha,,, jaja. |
Citaat:
naja, ik gebruik ook die zeep. ik heb het gevoel dat ik dan tenminste écht schoon ben, zeker als ik ongesteld ben wil ik me niet met alleen water wassen. |
ik gebruik vloeibare zeep voor uitwendig
en de douche voor inwendig ik vind het wel fris vooral na ongesteldheidis die douche wel fijn en die zeep voor na sport ofzo of op warme dagen, of gewoon, voor na het scheren ofzo, neutraliseert de zuurgraad weer een beetje |
Citaat:
de rest, ik was sowieso al van plan om dat spul te kopen, maar k dacht even vragen lijkt me best fris namelijk... maar die douche zeg maar, dat is zo'n raar plastic geval... het lijkt mee heel onprettig, maar dat schone... dat weegt er vast wel weer tegenop? |
Mijn moeder gebruikt het maar ik heb haar niet naar haar ervaringen gevraagd, haha.
|
HeeeyZz
Nouw ik vin lactacyd niet egt stinken ofso hor..maar owke.. ik gebruik het zelf ook, en IK voel me er egt frisser door, ik weet niet hoe, maar ik ga niet de deur uit voor me met lactacyd gewassen heb (wastablet) Ciaoo |
Citaat:
|
Ik ben er naar op zoek geweest maar Kruidvat, Etos en de AH hadden het niet.. waar verkopen ze het?
|
ze verkopen het zelfs bij de konmar :confused:
|
Citaat:
ze verkopen het zelfs in supermarkten. |
Citaat:
|
Ik kijk wel bij het maandverband enzo.. heb nu alleen bij de doucheartikelen gekeken etc.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:55. |