![]() |
Katten met 9 levens
Mijn kat is een paar uur geleden bijna verzopen voor mijn ogen....
ze donderde van mijn boot en verdween in het donkere water....ik snelde naar buiten, tastte in het koude water, niks. Toch verscheen ze enkele minuten later weer op de wal.........kleddernat, compleet doorweekt. Heeft iemand anders ook zo iets mee gemaakt dat je huisdier zichzelf in een doodenge situatie heeft geplaatst en er heelhuids uitkwam? Oftewel dat je een bijv. kat met 9 levens hebt? |
schreef:: De valse herdershond van de buren heeft dr ooit bijna dood gebeten, was het niet zo dat Bollie op tijd in een boom hing. En de buren stonden die valse klote hond nog aan te moedigen ook! :eek: Zo van: "ja goedzo, vreet die rotkat op!". Mijn rotkat :( |
Ja mijn hamster ... Hij is een keer per ongeluk van het balkon in de derde verdieping geflikkerd :eek: :eek: ( in Praag wonen we in een flat en ik liet hem zien aan een vriendin die op het balkon naast ons
stond :o ) ... Nou, anyway, hij heeft het overleeft, ging ik meteen naar beneden sprinten en vond hem daar op een takje van de struiken een beetje plat liggen, die kon volgens mij ook niet zijn ogen geloven ... Maar hij was wel ok. |
schreef:: ze hebben er alleen een pest hekel aan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |