![]() |
Welke cd's wou je altijd nog hebben, maar zijn onvindbaar?
Titel zegt genoeg, welke cd is echt niet te vidnen maar ben je al maanden/jaren op zoek naar.
De situatie word hopeloos, je weet het niet meer, je favoriete cd winkel wil je er niet meer inlaten want je loopt alleen maar te zeiken over die cd, je vrienden praten niet meer met je, en de plaatselijke slager is een maniak geworden. Kortom: Welke cd MOET je nog hebben. bij mij: Anger - Y2K |
Kheb em eindelijk maar het heeft even geduurd. (Dat ze dat ding nergens hadden was mij een raadsel)
Marilyn Manson - Portrait of a American Family HEB IK ZEKER ANDERHALFJAAR NAAR GEZOCHT |
Citaat:
http://oas2000.proxis.be/gate/jabba....D&p_mi=5435319 |
Kvist - for kunsten maa vig evig vike
(N.K) |
Citaat:
Ik heb paar x gecheckt vroeger, maar nu wel. cool. Dank U Deze cd is spoedig van mij. |
Rise Against - The Unraveling
Maarja, ik zal wel niet goed genoeg zoeken ofzo... Boudisque, Fame, Independent.. ZUCHT :| |
slipknot - mate feed kill repeat :D ;)
die funky shit is gewoon vet :) |
jihad van Otep
de tweede van 12 rounds mystery discs van Frank Zappa |
Citaat:
Goed album trouwens. |
Alle Outcesticide CD's van Nirvana
|
Citaat:
Ik ben op zoek naar Serenade of Darkness........ |
cd's van Android Lust
ik heb er eentje bij de Amerikaanse ebay vandaan gehaald, maar in Nederland kan ik ze nergens vinden |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Jack off Jill - Clear Hearts, Grey Flowers
hebben ze nergens in Nederland :( laatst hadden ze dr 2 op bol.com, maar nu nog maar 1, maar dat is net degene die k niet zoek...en op proxis hebben ze m geloof k ook niet...zucht [edit] oow ze hebben m wel op proxis *blij* maar wel duur :s[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want op MP3 heb ik ze ook :D Wil je ze anders verkopen? :D |
die van de USCB allstars!
ik heb nu 1 ep (hygglo birdo) gevonden, maar alle andere cd's zijn hier onvindbaar, op internet ook. Als iemand me kan helpen, ik zou je echt zooo dankbaar zijn! |
een cd van SICK FOR TOYS, maar niemand schijnt ze te kennen. tis een een of ander duitse groep en heb ze eens op zien treden in nederland ergens in the middle of nowhere. En ze waren echt geweldig.
Ze hebben wel 500 cd's zeg maar gedrukt, maar ja zie dat maar eens te vinden. :( |
tot nog toe altijd alles kunnen vinden...
behalve: de NINTENDO TEENAGE ROBOTS (idd, maar wel geinig) |
Citaat:
Ik vind het niks |
De Pinkpop 2002 bootleg van Rammstein.....
|
Citaat:
|
best nuttig topic dit!
|
het was een mooie dag in augustus.
al een half jaar was ik op zoek naar een cd van Youth Gone Mad, en ik kon ze nergens vinden, niet in cd winkels, niet op internet, nergens. ik was op een vaag festivalletje in Alkmaar en er waren allemaal platen en cd's te koop. natuurlijk ging ik even kijken en toen kwam er een licht uit de hemel.. een cd van Youth Gone Mad met 28 fucking nummers voor 5 euro. er is nog hoop. verder.. cd's/demo's van Not Born To Participate en nog wel wat dingetjes.. |
ik wil nog wel een cd van Fuck on the Beach. maar om hem nou bij Lost and Found te bestellen :-/
|
Therapy? - Pleasure Death
Therapy? - Hats Off To The Insane en nog wat andere EP's / releases Tjah, je moet er maar net tegen aan lopen (zie ook m'n topic op V&A) |
ALLES VAN JACK OFF JILL!!! :o :(
|
Citaat:
Gewoon bij een goede cd-winkel (dus niet free record shop oid) kijken.. of eventueel bestellen.. |
Citaat:
|
Starlight Mints - The dream stuff was made of.
Op internet vind ik wel allemaal recensies, maar geen bestel-dingen... En hier in Eindhoven hebben ze 'm nergens :( |
Citaat:
|
Stutterfly - Broken in Pieces
|
Citaat:
die cd zuigt bah. |
Citaat:
|
Blur - Popscene
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zou op dit moment niet echt weten welke cd's ik post het wel als het weer bovenkomt. |
Citaat:
|
Verve - Voyager I. Een LP actually, het ding is nooit (officieel) op CD verschenen en van de LP zijn er maar 1000 gedrukt.
En Terris schijnt ook een cd'tje uit te hebben maar dat is volgens mij nog nooit bewezen. |
Citaat:
|
ik ben nog steeds op zoek naar 'one last laugh...' van the God Machine.
|
tapes mogen vast ook wel....
Moonspell - Anno Satanae demo (de eerste versie, want de 2de heb ik al) cd's: Moonspell - Wolfheart (promo) kan ik neeergens vinden :( |
butterfingers - 1.2 milligrams
|
Citaat:
|
Citaat:
|
de eerste cd van greenday is vrij moeilijk te vinden :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |