![]() |
Tim
http://timfanpage.zenid.net/timviclogo.gif
http://timfanpage.zenid.net/timsire.jpg http://www.rtl.nl/components/shows/i...s_me_do_ro.jpg Tim izz gewoon vet bruut hij is de beste de coolste, hij is gewoon Tha Bomb |
't Is dus echt een loser he, bah, kan niet tegen zielige mensen...
|
ok is dit serieus??
en volgens mij is dit crossposten.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n slechte smoes om je eigen actie proberen goed te praten heb ik nog nooit gehoord! |
Citaat:
|
Volgens mij is hij zwakzinnig :)
|
k vind dat het nu echt te overdreven word... hij gaat zelfs een singel uitbrengen las ik op fok...
|
Dat komt niet door z'n zangtalent, maar hij werkt op je lachspieren :D En dat is (y)
|
ik heb ook gezien ik zou harder lachen dat die jury
|
Dit doet em wel goed bij de vrouwtjes, zweeeeer t!
|
Citaat:
Maar ja, als jij die Tim zo goed vind -> mooi voor je, perfect, prachtig. Ik vind hem een domme loser, tja... smaken verschillen... gelukkig... |
Tim is 15 jaar oud en hij zit in Atheneum 6...
Niet zwakzinnig dus. |
Citaat:
Dus dan heeft ie gewoon twee klassen over geslagen ofzo? |
hij was een lachertje..letterlijk en figuurlijk thats it
door de media wordt t weer verergert... |
Citaat:
|
Citaat:
|
hebbe jullie eigenlijk de orginele versie van sid vicious wel eens gehoord?
het is bijna precies hetzelfde hoor... (inclusief die valse tonen) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind jij die Tim écht leuk? |
Ik geloof dat hij hoogbegaafd is. Wat meer is dan gezegd kan worden van de mensen die hier de humor niet van inzien. ;)
|
Citaat:
JA, ik heb Idols gezien JA, ik heb ook een ander programma gezien waarin zijn reactie werd verteld dus JA, ik weet waar ik het over heb Mag ik dan nu m'n mening behouden dat ik het een dom joch vind? Overigens: 6 ath zegt alleen wat over je vermogen om goede cijfers te halen. Over de rest niks. Ik ken iemand die nou 2 jaar op de uni zit, niet dom zou je zeggen. Maar hij is wel contactgestoord. Dus 6 ath zegt helemaal niks... |
Citaat:
Ik vond hem (Tim dus) ontzettend zielig in Idols, maarja, daar kijk ik ook juist om eigenlijk :\ |
hij kan neit zingen: DUH, maar daar gaat het in dit geval ook niet om, hij is gewoon humor! :D
|
Tim is gewoon een held. Punt uit. :D
kledinglijn..kledinglijhijn! ;) |
Hij doet gymnasium ;)
Zit bij mij op school :D (Lucky Duck, niet Diddl'tje) |
tim word minister-president!!!!!
|
Ik vind de versie van Tim ook wel lijken op het origineel van Sid Vicious, zelfs de valse stemverheffing was precies zoals het hoorde. Tim is dus in dat opzicht zeer goed in imiteren :)
|
Ik ken het origineel niet, maar zn 'performance' was dus echt wel super komisch! :D Maarre, 1 single uitbrengen is wel genoeg lijkt me. :p
|
die gozer met die geblondeerde haren gister :D KOMISCH! en die op die klompen :D :cool: dat ie dat durfde was gewoon (y) haha
|
:cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een ontzettend eknurft is dat zeg jezis...erg vermakelijk though..
|
Tim is een beetje raar.
|
Tim is allesbehalve hip.
|
ik vind em een beetje op Colin lijken...
|
Citaat:
p.s.: fag! :D |
hahaha ooow je voelt je aangesproken? :D:D
nou, ik zing tog wel iets slechter dan hem hoor :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |