![]() |
Ik word gek van pijpen, maar er gebeurd niks ...
Als mijn vriendin mij pijpt maakt ze me helemaal gek. Het voelt heerlijk aan en als ze erop gaat sabbelen ben ik helemaal niet te houden! MAAR --> ik kom niet klaar hoor! Alleen als ze het i.c.m. trekken doet, want anders gebeurd er niks, terwijl het gevoel niet te beschrijven is zo lekker! :o (y)
Meer jongens dit ?? :confused: |
Citaat:
Wel gemeenschap e.d. gehad, wel gebeft, maar nog nooit gepijpt... (Verandert hopelijk snel:D) Dus ik zou het niet weten. |
heb/had ik ook :) het is echt suuuper lekker maar laatste keer dat ze het deed kwam ik wel klaar maar ik was daarvoor al echt helemaal opgewonden. :)
misschien (als je klaar wilt komen tenminste) moet je vragen aan je vriendin om het op te bouwen en steeds sneller ofzo :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach, ik heb het probleem dat mijn eerste keer in no-time is en ik altijd moeite heb met de 2e keer. (vond mijn vriendin toen ik die nog had totaal niet erg)
|
Ik heb dat ook, het gevoel is leker, maar ik kom er niet van klaar, helemaal niet zelfs. Van trekken/'het' wel overigens. Ik vind het geen probleem, het is niet zo dat ik er niet door aan mijn trekken kom.
|
Ik zal het zo zeggen..........OH MY FUCKING GOD!!!!!! :rolleyes: :eek: :confused: DIT NOEMEN ZE DUS ZIELIG Hè
|
Citaat:
als je met je IQ-loos antwoord bedoeld dat jongens die niet klaar komen door pijpen zielig zijn ....dan vind ik je een heel triest geval ... |
Is bekend, volgens mij komen heel veel jongens niet klaar door pijpen. De aanraking is minder hevig, vandaar dat je met trekken wel makkelijker komt. Je kunt gewoon meer druk uitoefenen.
|
Laat je vriendin je eerst pijpen, dan overgaan op 'trekken' (stom woord) en zodra jij het aangeeft (als het echt bijna zover is) weer verder met pijpen...
Werkt hier wel, pijpen alleen lukt opzich ook wel maar gaat nogal moeizaam. |
Citaat:
maar met trekken erbij is een stukk lekkerder/sneller... dan ben ik echt niet meer te houden.. |
En als ze ze nu samen doet? trekken en ondertussen pijpen? mja, dus handje op en neer en ondertussen pijpen..?
lukt het dan niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Serieus, het is een vermoeiende bezigheid voor je mond.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zo stoïcijn, dat ik mijn mond zo weinig gebruik, dat ik van eten al pijn aan mijn kaken krijgen. Laat staan van 3 en half uur pijpen. Dat zuigt het wit wel van een biljartbal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Lijkt me nogal #au# |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt het nederlands elftal niet eens europees kampioen zien worden... dus je hebt helemaal geen reden om je hiermee te gaan bemoeien... go back to your barbies !!! |
gast trap er nou niet in ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
missschien wil je wel te graag komen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|