Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Ik word gek van pijpen, maar er gebeurd niks ... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=276537)

Ikedea 12-11-2002 11:18

Ik word gek van pijpen, maar er gebeurd niks ...

Als mijn vriendin mij pijpt maakt ze me helemaal gek. Het voelt heerlijk aan en als ze erop gaat sabbelen ben ik helemaal niet te houden! MAAR --> ik kom niet klaar hoor! Alleen als ze het i.c.m. trekken doet, want anders gebeurd er niks, terwijl het gevoel niet te beschrijven is zo lekker! :o (y)

Meer jongens dit ??

:confused:

Herrie 12-11-2002 12:46

Citaat:

Ikedea schreef:
Als mijn vriendin mij pijpt maakt ze me helemaal gek. Het voelt heerlijk aan en als ze erop gaat sabbelen ben ik helemaal niet te houden! MAAR --> ik kom niet klaar hoor! Alleen als ze het i.c.m. trekken doet, want anders gebeurd er niks, terwijl het gevoel niet te beschrijven is zo lekker! :o (y)

Meer jongens dit ??

Ik heb nog steeds geen vriendin gehad die me gepijpt heeft :rolleyes:

Wel gemeenschap e.d. gehad, wel gebeft, maar nog nooit gepijpt... (Verandert hopelijk snel:D) Dus ik zou het niet weten.

Eendje 12-11-2002 12:51

heb/had ik ook :) het is echt suuuper lekker maar laatste keer dat ze het deed kwam ik wel klaar maar ik was daarvoor al echt helemaal opgewonden. :)

misschien (als je klaar wilt komen tenminste) moet je vragen aan je vriendin om het op te bouwen en steeds sneller ofzo :)

Boer_kameeL 12-11-2002 13:54

Citaat:

Eendje schreef:
heb/had ik ook :) het is echt suuuper lekker maar laatste keer dat ze het deed kwam ik wel klaar maar ik was daarvoor al echt helemaal opgewonden. :)

misschien (als je klaar wilt komen tenminste) moet je vragen aan je vriendin om het op te bouwen en steeds sneller ofzo :)

Same here, ze moet echt de juiste bewegingen maken OF heel lang doorgaan, wat dan weer meestal in "voze lip" eindigt... Nuja.

KiMZz 12-11-2002 15:25

Citaat:

Boer_kameeL schreef:
Same here, ze moet echt de juiste bewegingen maken OF heel lang doorgaan, wat dan weer meestal in "voze lip" eindigt... Nuja.
Mijn vriend gaat zelf mee bewegen als ik m pijp, das makkelijk voor mij omdat ik dan goed tempo kan bepalen en voor hem lekkerder omdat t dan precies gaat zoals hij wil...

MazeMouse 12-11-2002 17:57

Ach, ik heb het probleem dat mijn eerste keer in no-time is en ik altijd moeite heb met de 2e keer. (vond mijn vriendin toen ik die nog had totaal niet erg)

Sikamikanico 13-11-2002 18:28

Ik heb dat ook, het gevoel is leker, maar ik kom er niet van klaar, helemaal niet zelfs. Van trekken/'het' wel overigens. Ik vind het geen probleem, het is niet zo dat ik er niet door aan mijn trekken kom.

Fallen396 13-11-2002 18:33

Ik zal het zo zeggen..........OH MY FUCKING GOD!!!!!! :rolleyes: :eek: :confused: DIT NOEMEN ZE DUS ZIELIG Hè

MORTICIA 13-11-2002 21:08

Citaat:

Fallen396 schreef:
Ik zal het zo zeggen..........OH MY FUCKING GOD!!!!!! :rolleyes: :eek: :confused: DIT NOEMEN ZE DUS ZIELIG Hè

als je met je IQ-loos antwoord bedoeld dat jongens die niet klaar komen door pijpen zielig zijn ....dan vind ik je een heel triest geval ...

nare man 13-11-2002 21:12

Is bekend, volgens mij komen heel veel jongens niet klaar door pijpen. De aanraking is minder hevig, vandaar dat je met trekken wel makkelijker komt. Je kunt gewoon meer druk uitoefenen.

STP 14-11-2002 22:45

Laat je vriendin je eerst pijpen, dan overgaan op 'trekken' (stom woord) en zodra jij het aangeeft (als het echt bijna zover is) weer verder met pijpen...

Werkt hier wel, pijpen alleen lukt opzich ook wel maar gaat nogal moeizaam.

Jouw_Duiveltje 15-11-2002 10:28

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
Mijn vriend gaat zelf mee bewegen als ik m pijp, das makkelijk voor mij omdat ik dan goed tempo kan bepalen en voor hem lekkerder omdat t dan precies gaat zoals hij wil...
omdat ik dus zelf het tempo aangeef werkt het opzich prima...
maar met trekken erbij is een stukk lekkerder/sneller...
dan ben ik echt niet meer te houden..

Psychickje 15-11-2002 16:34

En als ze ze nu samen doet? trekken en ondertussen pijpen? mja, dus handje op en neer en ondertussen pijpen..?
lukt het dan niet?

Kirk22 15-11-2002 17:31

Citaat:

STP schreef:
Laat je vriendin je eerst pijpen, dan overgaan op 'trekken' (stom woord) en zodra jij het aangeeft (als het echt bijna zover is) weer verder met pijpen...

:( waarom vind ik dit een stomme opmerking?

punkrock-bastard 15-11-2002 19:43

Citaat:

Kirk22 schreef:
Geen idee

metalgirl 19-11-2002 13:52

Citaat:

nare man schreef:
Is bekend, volgens mij komen heel veel jongens niet klaar door pijpen. De aanraking is minder hevig, vandaar dat je met trekken wel makkelijker komt. Je kunt gewoon meer druk uitoefenen.
Klopt wel geloof ik. Maar met je mond kun je ook veel druk uitoefenen! Als het meisje haar lippen er strakker omheen sluit bijvoorbeeld. Verder is het een kwestie van oefenen, dan kan ze sneller op en neer met haar hoofd. En proberen zo diep mogelijk.

a new noise 19-11-2002 21:38

Citaat:

benchMarc schreef:
Zegt iemand van ... ELF!
...ooit van grapjes gehoord

Hukkie 20-11-2002 09:14

Citaat:

Kirk22 schreef:
Weet je wat het is; ga jij maar eens een kwartier aan een komkommer liggen zuigen, dan begrijp je vanzelf wel wat hij bedoelt met moeizaam. Een combi is dan ideaal.
(Serieus, het is een vermoeiende bezigheid voor je mond.)

Eendje 20-11-2002 11:24

Citaat:

Hukkie schreef:
Weet je wat het is; ga jij maar eens een kwartier aan een komkommer liggen zuigen, dan begrijp je vanzelf wel wat hij bedoelt met moeizaam. Een combi is dan ideaal.
(Serieus, het is een vermoeiende bezigheid voor je mond.)

bah :D komkommers zijn vies :P mag het geen lollie zijn? :), zit tenminste een lekkerder smaakje aan :P

Hukkie 20-11-2002 11:53

Citaat:

Eendje schreef:
bah :D komkommers zijn vies :P mag het geen lollie zijn? :), zit tenminste een lekkerder smaakje aan :P
Zuig jij dan..?! :D

)Vampje( 20-11-2002 11:57

Citaat:

nare man schreef:
Oh, dat wist ik helemaal niet! Ik dacht juist dat pijpen voor veel meer stimulatie zorgt..

Evito 20-11-2002 11:58

Ik ben zo stoïcijn, dat ik mijn mond zo weinig gebruik, dat ik van eten al pijn aan mijn kaken krijgen. Laat staan van 3 en half uur pijpen. Dat zuigt het wit wel van een biljartbal.

Eendje 20-11-2002 11:59

Citaat:

Hukkie schreef:
Zuig jij dan..?! :D
hehehe, euh neuh :P my job is to lick :P nie zuige :) (maar lollies zijn wel lekker :P)

Hukkie 20-11-2002 12:00

Citaat:

Eendje schreef:
hehehe, euh neuh :P my job is to lick :P nie zuige :) (maar lollies zijn wel lekker :P)
:D Jaaaaaaaaaaaja, heel verdacht ;)

Evito 20-11-2002 12:02

Citaat:

Eendje schreef:
Heb je je vriendin nooit een dildo voorgedaan om daar vervolgens 2 uur lang aan te zuigen totdat je de kleurstof ervan af had gezogen? :D

Eendje 20-11-2002 12:04

Citaat:

Hukkie schreef:
:D Jaaaaaaaaaaaja, heel verdacht ;)
hahaha, nou soms zuigen op dat kleine knobbeltje maar dat hoef nu al nie meer :P, ben tog single nu :cool:, kstop volgende keer wel gewoon lolly erin :P

Eendje 20-11-2002 12:05

Citaat:

Evito schreef:
Heb je je vriendin nooit een dildo voorgedaan om daar vervolgens 2 uur lang aan te zuigen totdat je de kleurstof ervan af had gezogen? :D
rofl jaaa, dat deden wel elke dag :D ech uhm heerlijk :D vooral het gevoel dat je mond dan helemaal gevult is he :P

Hukkie 20-11-2002 12:08

Citaat:

Evito schreef:
Strap-on: Woohoo! :D

Eendje 20-11-2002 12:09

Citaat:

Hukkie schreef:
Strap-on: Woohoo! :D
kan je leuk honkballetje spelen met bepaalde balletjes :rolleyes: :P

Hukkie 20-11-2002 12:11

Citaat:

Eendje schreef:
kan je leuk honkballetje spelen met bepaalde balletjes :rolleyes: :P
*tsjetterdetsjet*

Lijkt me nogal #au#

Eendje 20-11-2002 12:12

Citaat:

Hukkie schreef:
*tsjetterdetsjet*

Lijkt me nogal #au#

hehe tjaa :) je heb van die mensen die van die au au lekker vinde :rolleyes: (nee ik nie :P)

marlies 20-11-2002 12:32

Citaat:

benchMarc schreef:
Zegt iemand van ... ELF!
Hij is 17

Hukkie 20-11-2002 13:06

Citaat:

marlies schreef:
Hij is 17
Ssst! Verpest het nou niet :o

De Ideale Schoonzoon 21-11-2002 12:18

Citaat:

STP schreef:

damn, je bent elf...

je hebt het nederlands elftal niet eens europees kampioen zien worden...

dus je hebt helemaal geen reden om je hiermee te gaan bemoeien...

go back to your barbies !!!

Rioto 21-11-2002 13:58

gast trap er nou niet in ...

Eendje 21-11-2002 13:58

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
damn, je bent elf...

STP ownz :D

Rickkus 21-11-2002 15:05

Citaat:

Ikedea: meer jongens dit?
Ik.

anonieme_teddybeer 21-11-2002 15:07

missschien wil je wel te graag komen?

Hukkie 26-11-2002 08:04

Citaat:

De Ideale Schoonzoon schreef:
damn, je bent elf...

Je bent ook wel een Heel Naive Schoonzoon, he..?

Thomas 26-11-2002 11:19

Citaat:

Hukkie schreef:
Je bent ook wel een Heel Naive Schoonzoon, he..?
:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.