![]() |
Roswell
Hoe lang is roswell alweer op tv??
Ik zag het zondag pas en nu ben ik verdrietig :( Hoeveel afleveringen heb ik gemist?? xx |
2 volgens mij...
|
is het weer bezig? vanaf het begin of zijn ze later verder gegaan?
|
Nope geheel nieuw...heb ze helaas zelf ook gemist :(
|
ik heb ze gelukkig gezien
in de eerste aflevering voor de mensen die het gemist hebben had zo'n alienjager (mens) de skelet gevonden van die gast die mike vermoord had en ze bracht dat naar een lab om het te onderzoeken. tess, isabel en de broertje van isabel gingen erheen om te voorkomen dat het bekend zou worden. terwijl tess de gedachten manipuleerde van iedereen in dat onderzoekerscentrum zodat ze de broertje van isabel niet zouden zien, ging hij naar binnen en veranderde met zijn speciale gave de koolstofgehalte van het skelet, zodat het net leek alsof het al 35 jaar oud was. zow (met broertje van isabel bedoel ik die gast in het blauw, ik ben de naam ff kwijt) http://www.sbsnet.nl/gifDisplay/0,1008,47224,00.gif |
oooh gemist :(
zondag? hoelaat? |
Zoooo dan heb ik het nog vanaf de eerste nieuwe aflevering gezien ook? Ik zapte er toevallig in :D
(En Michaels haar is VERSCHRIKKELIJK :(:(:() |
Voor zover ik weet komt roswell zondags om 6 uur bij fox 8 op tv.
En die broer van Isabel heet Max. Nou ja 2 afleveringen missen kan ik nog aan. Hopelijk blijven ze wel uitzenden!! xx |
sorry hoor maar volgens mij zijn dat geen nieuwe hoor,
maar herhalingen, want het komt mij heeel erg bekend voor. |
Citaat:
|
Citaat:
ik ze toen allemaal heb gezien, ach ja dan moet ik het gewoon 's in de gaten gaan houden,..kvind het in ieder geval wel weer leuk dat het komt, werd ook wel hoog tijd. |
ey, can some1 fill me in?
Ik heb laatste afleveringen van seizoen 1 gemist.. er was iets met die blonde... tess? ze gingen uitzoeken wie zij was... meer weet ik niet.. wat is er sindsdien gebeurd??? |
Citaat:
|
k.. thx
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |