Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   In het gezicht klaarkomen...??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=276590)

Joosie 12-11-2002 12:21

In het gezicht klaarkomen...???

Een vriend van mij vertelde me dat hij altijd in het gezicht van zijn vriendin klaarkomt. Hij zei dat het lekker intiem is.
Ik wilde het dus ook een x proberen, maar mijn vriendin wilde het niet.
Zijn der eigenlijk nog meer mensen die weleens een 'facial' geven (of willen geven)? Of ben ik (en mn vriend) nou de enige die dit geil vind?

Paperz 12-11-2002 12:27

Persoonlijk zie ik niet echt 't nut...
Je wordt lekker gepijpt of bent lekker aan 't neuken, en dan moet je 'm eruit halen, 'richten' en dan komen...
Waarom laat je 'm niet lekker zitten...
Kan je na de daad je vriendin ook nog lekker kussen (mocht je vies van jezelf zijn) en hoeft zij niet d'r gezicht te wassen als jij uitgespoten bent...

maar goed... als je 't geil vind lijkt me 't één keer ervaren niet onaardig... :/

KiMZz 12-11-2002 12:38

In mijn gezicht lijkt me nie zo lekker, over mijn borsten en buik weer wel (en dan die jongen zelf alles laten aflikken he) :p

Eendje 12-11-2002 12:55

mm kzie me zelf niet echt me eigen sperma oplikken :) kgebruik dan liever lekkere fruit en slagroom ofzo :) lekkere smaak, en vriendin vind het ook nog lekker :) 2 eendjes in 1 klapje :)

mm mwah, sommige mensen vinden het geil en worden extra opgewonden om in iemands gezicht klaar te komen denk ik? Soort van je bent door mij geneukt ofzo? zelf zou ik het niet doen...

nie ech veel meisjes vinde het leuk denk ik trouwens :)

)Vampje( 12-11-2002 13:51

Voor de 39997456302e keer: Ja, dat vind ik wel lekker.

fiepje 12-11-2002 14:15

gatver moet er niet aan denken.... (n)

DarkCat 12-11-2002 14:57

Leuk, van die rondzwemmende dingetjes in je oog. :D

DarkCat 12-11-2002 14:58

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef:
In mijn gezicht lijkt me nie zo lekker, over mijn borsten en buik weer wel
Ja, dat kan nog.. das wel grappig.. :D

koukla 12-11-2002 15:45

ik vind in me gezicht wel lekker, alleen niet over me ogen :S
maar hij kan wel goed mikken!!
ik vind het mega geil! kan je het beetje oplikken maar we hebben altijd handdoekje bij de hand zodat je meteen kan afdrogen!

MazeMouse 12-11-2002 17:52

Citaat:

koukla schreef:
maar we hebben altijd handdoekje bij de hand zodat je meteen kan afdrogen!
What's the fun in that?

Squall Is Back 12-11-2002 17:56

fokking geil man

a new noise 12-11-2002 19:17

ik zou het niet willen doen....
in het oog is geen pretje en verder lijkt het me ook alleen maar lastig...

over het lichaam is makkelijk af te vegen oid, en in de mond...ja is ook makkelijker.. :)

Dark Angel 12-11-2002 20:51

Ik vind het iets heel kleinerends hebben. Over m'n lichaam, okay, maar over m'n gezicht dat mag 'ie laten.

Vinzz 12-11-2002 21:06

teveel pr0n gekeken? ;) het lijkt me opzich wel geil... maar het meisje moet het wel zeker goed vinden natuurliek :p

en voor mij is een "dominant" gevoel of zoiets als "je bent door mij geneukt" totaal niet belangrijk

bertbart 12-11-2002 21:06

nee, dankje...
sperma is vies :eek:

Ilsje 12-11-2002 21:41

Citaat:

Dark Angel schreef:
Ik vind het iets heel kleinerends hebben. Over m'n lichaam, okay, maar over m'n gezicht dat mag 'ie laten.
zo denk ik er ook over :) tot aan me schouders vin ik t best, maar nie hoger :)

Energy! 12-11-2002 21:50

Citaat:

Eendje schreef:

Soort van je bent door mij geneukt ofzo?

Tagging :)

Dark Angel 13-11-2002 05:33

mogen de dames dan ook tegen het been van de heer zeiken om hem op die manier te 'merken'?

KiMZz 13-11-2002 10:55

Das toch heel anders?

Kimmyrockz 13-11-2002 11:07

Citaat:

Dark Angel schreef:
mogen de dames dan ook tegen het been van de heer zeiken om hem op die manier te 'merken'?

(y)(y)

whaha you go girl ;)

a new noise 13-11-2002 13:29

Citaat:

Dark Angel schreef:
mij best :p

gangsta_bitch 22-11-2002 09:33

dat lijkt mij togn iet zo fantastisch lekker zootje wordt het dan hahgahahaha ;) :) :D

strafcorner 22-11-2002 09:38

Citaat:

Dark Angel schreef:
onder de doesj best hoor...

)Vampje( 22-11-2002 11:20

Citaat:

Alkahol!K schreef:

en voor mij is een "dominant" gevoel of zoiets als "je bent door mij geneukt" totaal niet belangrijk

Dat vind ik juist wel spannend! :)

Raar eigenlijk, ik vind het heel vanzelfsprekend om hem in mijn gezicht te laten spuiten, terwijl dat helemaal niet zo logisch is! Maf...

Nate 22-11-2002 19:19

Citaat:

Vampiria schreef:
Dat vind ik juist wel spannend! :)

Raar eigenlijk, ik vind het heel vanzelfsprekend om hem in mijn gezicht te laten spuiten, terwijl dat helemaal niet zo logisch is! Maf...

Dat zit hier maar de forumpuber's droomvrouw uit te hangen :p Ga je schamen.

Me? Ja, vind ik wel leuk

Boogie 22-11-2002 21:35

Ik zie niet in wat daar leuk aan is :confused:

)Vampje( 23-11-2002 08:36

Citaat:

Nate schreef:
Dat zit hier maar de forumpuber's droomvrouw uit te hangen :p Ga je schamen.

Me? Ja, vind ik wel leuk

Ik zie geen reden om me te schamen, en daarbij moet ik niks van puberjochjes hebben.:)

nare man 23-11-2002 12:38

Citaat:

Boogie schreef:
Ik zie niet in wat daar leuk aan is :confused:
Ik kan me ook niet voorstellen dat je dat als jongen leuk vindt, maar goed, misschien is het wel één van die dingen die je gewoon moet doen om ze te waarderen :p

Freyja 23-11-2002 12:50

Citaat:

Dark Angel schreef:
Daar ben ik het mee eens. Het komt heel... laag over, vind ik. Zo is het vast niet bedoeld, maar zo voelt het wel. Net of je minder dan hem bent ofzo.

a new noise 23-11-2002 16:56

Citaat:

Morgan schreef:
Daar ben ik het mee eens. Het komt heel... laag over, vind ik. Zo is het vast niet bedoeld, maar zo voelt het wel. Net of je minder dan hem bent ofzo.
bloody feminists :D

Freyja 23-11-2002 17:04

Citaat:

a new noise schreef:
bloody feminists :D
:D:D:D:D Daar heeft het nog niets mee te maken, omdat ik geen logische reden kan bedenken waarom het zo zou zijn. Het voelt alleen maar zo....

*heeft nogal een probleem met autoriteiten :p*

mathfreak 23-11-2002 17:19

Citaat:

Morgan schreef:
*heeft nogal een probleem met autoriteiten :p*
Welkom bij de club... :D

afrobitch 26-11-2002 20:10

Iej...aaaaarrgghhhhhhh....mijn friend kan meteen opflikkeren alsie t ook maar in zn hoofd krijgt! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...no way! (n)

Sikamikanico 26-11-2002 20:24

Nou, het lijkt me helemaal niks. Ik begrijp niet waarom het geil zou zijn, ik vind dat je met sperma sowieso geen geile dingen kunt doen. Mijn vriendin zou het trouwens ook niet toelaten.

Rerisen Phoenix 26-11-2002 20:28

Lijkt me niet leuk/mooi om te doen.

Ze zal naar mijn mening waarschijnlijk een erg mooi gezicht hebben en ik vind sperma erg vies eruit zien. Die troep hoort niet op een mooi gezicht. (hmm... ook niet op lelijk gezicht (maakt het nog erger) => die troep hoort niet op gezicht).

Stevill 26-11-2002 23:19

meerdere keren gedaan eerlijk gezegd ook niet mis.

Janicha 27-11-2002 10:52

Nou gatver, dat moet ik echt niet hebben!!!! jakkes :(
Ik vind het idd..iets laags hebben. En bovendien zo ranzig, gaat helemaal plakken enz!! (mn vriend is een keer in mn haar klaargekomen :rolleyes: perongelijk dan he..dat vond ik ook zo ranzig!!!

sas_andrea 27-11-2002 11:56

nou, in mn gezicht dus echt niet! zo vernederend... ik weet niet, over mn lichaam wel maar das toch anders. ik zie de lol er nou niet echt van in, moet ik zeggen.

Evito 27-11-2002 12:09

Ik kom altijd in mijn eigen gezicht klaar!
Geil joh!!

Nee,
ik zou er geen probleem van maken,
nu ben ik geen homo, dus is de kans dat het voor zal komen vrij klein :P
het is inderdaad denk ik wel geil,
maar misschien ook wel enigszins kleinerend,
om je vriendin totaal te besmeuren.

Esmée 27-11-2002 14:05

nee niet in gezicht vind ik idd iets denigrerends hebben

Danique 27-11-2002 19:00

Ik snap niet waarom iedereen dat zo kleinerend vind. Ik zelf had daar nog niet eens aan gedacht voordat ik dit topic zag.
Als hij dat nou geil vind. Het is echt niet zo dat die jongen dan denkt als ie aan het spuiten is "wow nu ben ik beter dan haar".
Ik heb het geloof ik 1 keer gedaan, het is niks speciaals, maar ja, ook weer niet verschrikkelijk, en ik voelde me ook geen slaaf.

Danique 27-11-2002 19:03

Citaat:

benchMarc schreef:

Ik vind 't nogal respectloos over komen eerlijk gezegd :/

Als hij het doet zonder eerst erover te praten dan is het respectloos, als je allebei vind dat het moet kunnen is het dat niet.
Zelfde geldt voor slikken of in mond komen, als hij het doet zonder haar te waarschuwen is het respectloos.

a new noise 27-11-2002 21:08

Citaat:

danique2 schreef:
Ik snap niet waarom iedereen dat zo kleinerend vind. Ik zelf had daar nog niet eens aan gedacht voordat ik dit topic zag.
Als hij dat nou geil vind. Het is echt niet zo dat die jongen dan denkt als ie aan het spuiten is "wow nu ben ik beter dan haar".
Ik heb het geloof ik 1 keer gedaan, het is niks speciaals, maar ja, ook weer niet verschrikkelijk, en ik voelde me ook geen slaaf.

zo denk ik nou ook, maar dan anders, je snapt wel :)

Adser 03-12-2002 09:09

Ik spuit altijd de gordijnen vol!

*blue angel* 03-12-2002 13:59

Citaat:

Janicha schreef:
Nou gatver, dat moet ik echt niet hebben!!!! jakkes :(
Ik vind het idd..iets laags hebben. En bovendien zo ranzig, gaat helemaal plakken enz!! (mn vriend is een keer in mn haar klaargekomen :rolleyes: perongelijk dan he..dat vond ik ook zo ranzig!!!

idem hierzo... :)
en 't is altijd zo V E E L als ie komt, ik kan me echt niet inbeelden dat het bed dan niet helemaal volhangt...

xxx

Carl Johnson 03-12-2002 15:07

http://members1.chello.nl/~c.vanmiddendorp/bj.gif
ff een smiley hier ergens gestolen ;)

sas_andrea 03-12-2002 15:50

Citaat:

tja...? schreef:
http://members1.chello.nl/~c.vanmiddendorp/bj.gif
ff een smiley hier ergens gestolen ;)

hahaha :D:D:D:D:D:D coo, man!

Vinzz 03-12-2002 16:25

mijn smiley *geeft tik op vingers* :( :p

ontopic: het word wel een zooitje ja :( misskien al een keer vooraf klaarkomen hehe :p of (natuurlijk) net op tijd je pielemuis naar beneden richten, doe je alsof ;)

Kowki 03-12-2002 17:11

Zie signature (y)

Sir Smoke-A-Lot 10-12-2002 02:26

ik zou haar eerst een bril geven

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10.