![]() |
In het gezicht klaarkomen...???
Een vriend van mij vertelde me dat hij altijd in het gezicht van zijn vriendin klaarkomt. Hij zei dat het lekker intiem is.
Ik wilde het dus ook een x proberen, maar mijn vriendin wilde het niet. Zijn der eigenlijk nog meer mensen die weleens een 'facial' geven (of willen geven)? Of ben ik (en mn vriend) nou de enige die dit geil vind? |
Persoonlijk zie ik niet echt 't nut...
Je wordt lekker gepijpt of bent lekker aan 't neuken, en dan moet je 'm eruit halen, 'richten' en dan komen... Waarom laat je 'm niet lekker zitten... Kan je na de daad je vriendin ook nog lekker kussen (mocht je vies van jezelf zijn) en hoeft zij niet d'r gezicht te wassen als jij uitgespoten bent... maar goed... als je 't geil vind lijkt me 't één keer ervaren niet onaardig... :/ |
In mijn gezicht lijkt me nie zo lekker, over mijn borsten en buik weer wel (en dan die jongen zelf alles laten aflikken he) :p
|
mm kzie me zelf niet echt me eigen sperma oplikken :) kgebruik dan liever lekkere fruit en slagroom ofzo :) lekkere smaak, en vriendin vind het ook nog lekker :) 2 eendjes in 1 klapje :)
mm mwah, sommige mensen vinden het geil en worden extra opgewonden om in iemands gezicht klaar te komen denk ik? Soort van je bent door mij geneukt ofzo? zelf zou ik het niet doen... nie ech veel meisjes vinde het leuk denk ik trouwens :) |
Voor de 39997456302e keer: Ja, dat vind ik wel lekker.
|
gatver moet er niet aan denken.... (n)
|
Leuk, van die rondzwemmende dingetjes in je oog. :D
|
Citaat:
|
ik vind in me gezicht wel lekker, alleen niet over me ogen :S
maar hij kan wel goed mikken!! ik vind het mega geil! kan je het beetje oplikken maar we hebben altijd handdoekje bij de hand zodat je meteen kan afdrogen! |
Citaat:
|
fokking geil man
|
ik zou het niet willen doen....
in het oog is geen pretje en verder lijkt het me ook alleen maar lastig... over het lichaam is makkelijk af te vegen oid, en in de mond...ja is ook makkelijker.. :) |
Ik vind het iets heel kleinerends hebben. Over m'n lichaam, okay, maar over m'n gezicht dat mag 'ie laten.
|
teveel pr0n gekeken? ;) het lijkt me opzich wel geil... maar het meisje moet het wel zeker goed vinden natuurliek :p
en voor mij is een "dominant" gevoel of zoiets als "je bent door mij geneukt" totaal niet belangrijk |
nee, dankje...
sperma is vies :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
mogen de dames dan ook tegen het been van de heer zeiken om hem op die manier te 'merken'?
|
Das toch heel anders?
|
Citaat:
(y)(y) whaha you go girl ;) |
Citaat:
|
dat lijkt mij togn iet zo fantastisch lekker zootje wordt het dan hahgahahaha ;) :) :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Raar eigenlijk, ik vind het heel vanzelfsprekend om hem in mijn gezicht te laten spuiten, terwijl dat helemaal niet zo logisch is! Maf... |
Citaat:
Me? Ja, vind ik wel leuk |
Ik zie niet in wat daar leuk aan is :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*heeft nogal een probleem met autoriteiten :p* |
Citaat:
|
Iej...aaaaarrgghhhhhhh....mijn friend kan meteen opflikkeren alsie t ook maar in zn hoofd krijgt! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH...no way! (n)
|
Nou, het lijkt me helemaal niks. Ik begrijp niet waarom het geil zou zijn, ik vind dat je met sperma sowieso geen geile dingen kunt doen. Mijn vriendin zou het trouwens ook niet toelaten.
|
Lijkt me niet leuk/mooi om te doen.
Ze zal naar mijn mening waarschijnlijk een erg mooi gezicht hebben en ik vind sperma erg vies eruit zien. Die troep hoort niet op een mooi gezicht. (hmm... ook niet op lelijk gezicht (maakt het nog erger) => die troep hoort niet op gezicht). |
meerdere keren gedaan eerlijk gezegd ook niet mis.
|
Nou gatver, dat moet ik echt niet hebben!!!! jakkes :(
Ik vind het idd..iets laags hebben. En bovendien zo ranzig, gaat helemaal plakken enz!! (mn vriend is een keer in mn haar klaargekomen :rolleyes: perongelijk dan he..dat vond ik ook zo ranzig!!! |
nou, in mn gezicht dus echt niet! zo vernederend... ik weet niet, over mn lichaam wel maar das toch anders. ik zie de lol er nou niet echt van in, moet ik zeggen.
|
Ik kom altijd in mijn eigen gezicht klaar!
Geil joh!! Nee, ik zou er geen probleem van maken, nu ben ik geen homo, dus is de kans dat het voor zal komen vrij klein :P het is inderdaad denk ik wel geil, maar misschien ook wel enigszins kleinerend, om je vriendin totaal te besmeuren. |
nee niet in gezicht vind ik idd iets denigrerends hebben
|
Ik snap niet waarom iedereen dat zo kleinerend vind. Ik zelf had daar nog niet eens aan gedacht voordat ik dit topic zag.
Als hij dat nou geil vind. Het is echt niet zo dat die jongen dan denkt als ie aan het spuiten is "wow nu ben ik beter dan haar". Ik heb het geloof ik 1 keer gedaan, het is niks speciaals, maar ja, ook weer niet verschrikkelijk, en ik voelde me ook geen slaaf. |
Citaat:
Zelfde geldt voor slikken of in mond komen, als hij het doet zonder haar te waarschuwen is het respectloos. |
Citaat:
|
Ik spuit altijd de gordijnen vol!
|
Citaat:
en 't is altijd zo V E E L als ie komt, ik kan me echt niet inbeelden dat het bed dan niet helemaal volhangt... xxx |
http://members1.chello.nl/~c.vanmiddendorp/bj.gif
ff een smiley hier ergens gestolen ;) |
Citaat:
|
mijn smiley *geeft tik op vingers* :( :p
ontopic: het word wel een zooitje ja :( misskien al een keer vooraf klaarkomen hehe :p of (natuurlijk) net op tijd je pielemuis naar beneden richten, doe je alsof ;) |
Zie signature (y)
|
ik zou haar eerst een bril geven
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:10. |