Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Kom niet verder met Super Mario Advance 2 @ Chocolate Island 3. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=276804)

S 12-11-2002 15:14

Kom niet verder met Super Mario Advance 2 @ Chocolate Island 3.

Daar blijf ik nu rondjes lopen en ik kan nergens vinden wáár ik nou naartoe moet :confused:.

Kan iemand me helpen... Dit is frustrerend, ik zit hier nou al 3 maanden op :mad:.

freggelfreak 12-11-2002 18:54

OMFG dat is echt het meest irritante leveltjuh van allemaal daar heb ik ook lang vastgezeten. een vriend van me die het laatst nog heeft gespeeld zei dat je onder het einde door moest vliegen ofzo :confused: ik zou het niet meer weten, is voor mij te lang geleden, maar hij zei het dus ik zou het eens proberen

KrizzZzZZzzjE :P 12-11-2002 19:41

je moet met yoshi, óf de twee muntjes boven de groene pijp die naar het eerstvolgende deel leidt wel pakken, of ze juist niet pakken, het vervolg van het level (nadat je door de buis ben gegaan) is dan anders dan normaal, en de weg die vrijgemaakt wordt na het uitspelen van dit level eveneens.
dacht ik

:)

S 12-11-2002 19:42

Citaat:

KrizzZzZZzzjE :P schreef:
je moet met yoshi, óf de twee muntjes boven de groene pijp die naar het eerstvolgende deel leidt wel pakken, of ze juist niet pakken, het vervolg van het level (nadat je door de buis ben gegaan) is dan anders dan normaal, en de weg die vrijgemaakt wordt na het uitspelen van dit level eveneens.
dacht ik

:)

Wicked, ff proberen ;).

S 12-11-2002 19:46

Geprobeerd, maar dat was in Chocolate Island 2...

En nu ben ik nog niet verder, want er werd weer geen nieuwe weg geopend :(...

KrizzZzZZzzjE :P 12-11-2002 22:12

hmm, dan weet ik het ook niet (meer)
zoek op internet op?

S 13-11-2002 08:05

Die van Freggelfreak lukte :cool:.

Ik ben nu verder.
Bedankt.

Marcade 13-11-2002 08:16

Volgens mij word er dat level bedoeld, waar je oa. een yoshi krijgt aan het begin?

Dat level, is het enige mario level waar je *ZO SNEL MOGELIJK* moet wezen.

Voor elk tijdswindow kom je in een ander deel van het level, als je de buis in gaat.

Als je *zo snel mogelijk* gaat, kom je in het deel met de sleutel en het sleutelgat.

En dan bedoel ik echt snel.

Als je middelmatig bent, kom je geloof ik in een level waar allemaal paddestoeltjes rondvliegen.

KrizzZzZZzzjE :P 13-11-2002 09:49

Citaat:

Marcade schreef:
Volgens mij word er dat level bedoeld, waar je oa. een yoshi krijgt aan het begin?

Dat level, is het enige mario level waar je *ZO SNEL MOGELIJK* moet wezen.

Voor elk tijdswindow kom je in een ander deel van het level, als je de buis in gaat.

Als je *zo snel mogelijk* gaat, kom je in het deel met de sleutel en het sleutelgat.

En dan bedoel ik echt snel.

Als je middelmatig bent, kom je geloof ik in een level waar allemaal paddestoeltjes rondvliegen.

nee das chocolate Island 2, ik dacht eerst ook dat ie die bedoelde :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40.