![]() |
[windows register] fout in register
Regelmatig wanneer ik windows heb gestart, verschijnt er een melding dat het register fouten bevat. Dan wordt win opnieuw opgestart en een reservekopie teruggezet. De volgende keer verschijnt het echter weer.
Nou heb ik in dos met "regedit /fix" het register laten repareren. In eerste instantie leek het te werken, maar nou krijg ik toch steeds weer die melding dat er een fout in het register zit. Weet iemand wat ik eraan kan doen, anders dan win opnieuw instralleren? |
Heb ik ook wel eens gehad. Als ik KaZaA afsloot voor het afsluiten van de computer had ik dit niet, mss kan het daar aan liggen.
|
Citaat:
En ook als ik Kazaa niet eens geactiveerd heb treed het probleem op |
Citaat:
ze hebben me eens verteld dart dat met 1 of andere batterij te maken had die in je moeder bord zat. nuy zit mijn pc in een extra stopcontact met een drukknop eruit (je wete wel zon verloopdoos) als je die uitschakeld heb je dat probleem omdat er dan zelf geen voeding meer is als je die aan laat staan scheelt dat heeel veeeel heb bijna nooit meer.. als je hem wel in een gewoon geaard stopcontact heb zotten week het ook niet :P |
Zo'n battery zorgt ervoor dat alles in je bios blijft staan. Instellingen, tijd enz. Maar dat is snel op te lossen door er een nieuwe battery in te knallen. Als je elke keer een reg fout krijgt in windows. Zou ik de pc opnieuw instaleren. Ik heb ook vaak genoeg het register proberen te maken, maar dan doet hij het 2 weken en kan je als nog de hele zooi formateren.
format c: /s /q /u s = system q = quick u = undo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |