![]() |
welke drugs zou je nog eens pakken en waarom?
zeg wat jullie willen.
greetz lobo |
Vliegenzwam Mescaline DMT Ketamine LSD en dan Datura omdat ik wel van trips hou :)
|
postzegel
|
lsd, speed, coke, ghb, paddo's enzzzzz. ligt er maar precies aan wat er voorhanden is
ben voor veel in ;) |
jezus :\
Voorlopig doe ik weer rustig aan. Als ik van mezelf weet dat ik er na een paar x weer gewoon mee kan stoppen wil ik weer xtc en speed proberen, misn LSD. |
ik wil wel een keertje lsd, paddo's of mescaline proberen,
ik wil echt wel eens een keertje zwaar trippen moet volgens mij een echte levenservaring zijn |
natuurlijk wiet... (ja duh :P)
en paddo's... 4 keer gedaan... elke keer had een naam :D volgende is: Penta-Pday, Another Dimension :) |
Naja dat waren dus dingen die ik wel eens wil proberen paddo's xtc coke etc doe ik nog wel maar die beginnen zo saai te worden
|
k zou nog wel eens cactus willen proberen
|
Mescaline, paddo's, halfgare zooi waar je zogezegd high van wordt (bananensliertjes drogen & roken, lijkt me bull nuja), alle vage natuurlijke zaken.
Niet al te veel chemische rommel, k weet niet wat erin zit... *edit* vergeten : pijnstillers uit medische wereld als morfine enzo, dan lekker jackassen. |
Oh!
Paddo's wil ik ook nog wel proberen :) |
ik wil ook nog lachgas proberen (heb ik al paar keer gedaan)
is wel cool :) |
LSD, gewoon om nog een keer in mijn leven te leven.
|
ik zie nog wel wat het leven mij zal bieden..
|
Ik wil eigenlijk alles wel 1 keer geprobeerd hebben :)
|
alle softdrugs iig
|
Citaat:
|
salviaaa !!
bier moet blijven..stel je voor... |
paddo's zijn heel leuk dus dat wil ik nog wel eens doen.. xtc zou ik ook nog wel eens pakken, maar alleen getest, en alleen op een leuk feest :)
|
Hmzz...
Ik heb altijd veel gemeden, maar denk dak in de toekomst nog wel het nodige ga uitproberen :D Natuurlijk wiet/hasj/skuff maar ook paddoos, salvia en coke wil ik nog wel eens doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54. |