![]() |
En de nieuwe PvdA-leider is........ Wouter Bos!
Wouter Bos heeft meer dan de helft van de stemmen binnengekregen van de PvdA-leden.
Ik verwacht dat deze partij met hem als leider het imago van oude stoffige regentenpartij van zich af zal schudden en met volle vaart op 22-1-2003 het conservatieve, rechtse en populistische machtsblok van CDA en VVD zal verkleinen. |
Tis niet echt ene verrassing he. Ik vind hem wel een goeie voor de PvdA, maar de tijd zal het leren eh.
|
Citaat:
Ik zie het hem wel doen in ieder geval. Hij lijkt daar wel toe in staat, meer dan de andere PvdA-kandidaten. |
(y) Bos is interessanter dan Melkert of Van Nieuwenhoven. :)
(Waarom heb ik de neiging haar Jeltje te noemen ipv haar volledige naam te gebruiken? :p) |
Citaat:
Het is kennelijk echt een moeder/oma-figuur :p |
jammer, ik vond mijn moeder jeltje wel geschikter
mvg, Joostje van Nieuwenhoven ;) |
Citaat:
maarja krijg de indruk dat de mate van geschiktheid niet echt het belangrijkste is. |
Citaat:
|
Ik had toch liever Klaas de Vries gezien. Ach, je kan niet alles hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
welcome to reality :) |
Citaat:
1 Plannen bespreken in one-liners. 2 Er goed uit zien en leuke kleren aanhebben. 3 Sympathiek zijn. Inhoud, daar maakt niemand zich meer druk om....... Lijkt het. :confused: |
Citaat:
|
Denk dat ze met Bos een goede nieuwe leider hebben, hoewel ik het ook niet erg zou hebben gevonden als 'ůs Jeltje' het zou zijn geworden. Klaas de Vries zou waarschijnlijk niet kordaat genoeg hebben kunnen afrekenen met het 'regentenimago' en de andere kandidaat, Jouke ben-zn-achternaam-ff-kwijt was gewoon nog niet lang genoeg op het toneel om een verschil te kunnen maken.
Ik zit hierdoor toch weer stevig te denken om in januari op de PvdA te stemmen. Als Bos nu de komende tijd even goed aan de weg timmert en met een paar vernieuwende initiatieven komt, en de campagne is goed, dan denk ik dat de PvdA wel weer de oude hoeveelheid zetels zou kunnen terugveroveren, te beginnen bij die van het CDA> |
Citaat:
dus boeit het :) domme vraag :p |
jouke de vried bedoel je nare...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Om in de regering te zetten moet je imho verstand van politiek hebben. Ik heb liever een beter politicus dan iemand die niet zo goed is maar er toevallig leuker uitziet oid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |