![]() |
boudewijn de groot
leeft dat hier een beetje?
Ik vind weltrusten, mijnheer de president erg sterk van hem (y) :) |
we hebben ooit op school met Nederlands een aantal van zijn teksten moeten uitleggen.. sommigen zijn idd wel goed, maar de muziek op zich vind ik nix..
|
ik vind het heel erg leuk... niet alles ...ik vind de kinderballade heel mooi ...en sielig :( en menir de president trouwes ook weltrusten
|
Nacht en Ontij (oid) was goed...de rest is te blij eigenlijk...
|
Hij is best wel vet. Kent iemand zo'n nummer van hem waarin hij heel snel zingt over jongeren en een strand of zo (jajaja lewkker duidelijk)? Want dat vond ik dus wel een vet lied..
|
Citaat:
Verdronken Vlinder is mooi en natuurlijk Jimmy en Testament. Onder Ons is trouwens ook gewéldig! Citaat:
|
Citaat:
Boudewijn swingt de pan uit. Alhoewel ik toch iets meer waardering voor Herman heb. |
(y)
*was vroeger altijd verliefd op hem* :o |
om trouwens nog even over dit onderwerp door te babbelen, mijn favoriete nummer is... Vlucht in de Werkelijkheid, ook zeer zielig evenals Kinderballade :)
|
vind em wel koel :)
|
Hoe sterk is de eenzame fietser
Die kromgebogen over zijn stuur tegen de wind Zichzelf een weg baant Hoe zelfbewust de voetbalspeler Die voor de ogen van het publiek de wedstrijd wint Zich kampioen waant Hoe lacht vergenoegd de zakenman Zonder mededogen die concurrent verslagen vindt Zelf haast failliet gaat (y) geweldige teksten en ook wel aardige muziek |
Meester Prikkebeen (y)
Toen onze pick-up (of hoe zo'n ding ook heet) nog bestond helemaal grijs gedraaid :) |
Mn ouders hebbn nog een aantal platen van hem, maatr ikzelf van Drs P. veeeel leuker :)
|
Boudewijn rules :)
|
Ik heb hem een paar maanden geleden gezien in het Theater bij mij in de buurt! Het optreden duurde ruim 3 uur en het was echt super!
In februari komt hij weer en ik heb al kaartjes:) Jippie! Ik vind hem trouwens ook erg grappig! Heeft nog iemand hier hem live gezien?? |
Citaat:
die onder ons, is soortgelijk aan Fratsens ' in ons dorp' Kennen jullie dat? Boudewijn is trouwens wel ok, mijn ouders hebben een cd van hem die te pruimen is. |
ik vind het zelf hele goede muziek én er zit inhoud in de teksten en dat is niet bij heel erg vele artiesten te zeggen.
k heb zlefs 2 LP's en 2 CD's van hem :) Ik zou m graag nog wel een x live willen zien, alleen sta ik op de wachtlijst voor zijn concert hier in de buurt :( |
Citaat:
Ik had dan wel connecties via school maar moet toch lukken.. Ik duim voor je want z'n optredens zijn koel! Succes ermee. |
Citaat:
|
Boudewijn is god.
|
Citaat:
het staat op "het land van maas en waal" |
maakt echt vette muziek, dat concert met (ik weetnie precies welk) orkest in paradiso, is zo mooi, echt vet...
|
ken alleen de verdronken vlinder omdat deftoontje hem op de piano kan spelen. verder ben ik daar niet zo in verdiept :o :)
|
Maarrrrr liever dat nog dan een bord voor z'n kop van een zakenman daarr wordt ie alleen maar slechter van PADADA!
Ik= enthiousiast over Bodewijn! |
Een van Neerlands grootste helden. Ik ben nog naar zijn jubileumconcert in Paradiso geweest, khad bij Testament bijna de tranen in m'n ogen staan. Briljante man, werkelijk waar.
|
hardcore punk die gast :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |