![]() |
Wie heeft er wel een het gevoel dat je te weinig voor je vriendin doet?
Heb jy dat ook wel eens dat je denkt dat je te weinig doet in je relatie? Wat doe jy daar aan en werkte het?
|
Niet echt het gevoel dat ik te weinig doe, maar hij betaalt vaak dingen omdat ik nooit zo veel geld heb, en dan voel ik me wel eens opgelaten, dat hij zoveel betaalt, en ik haast nooit bios kan trakteren ofzo.
En hij reist veel voor mij, en ik ga niet zo vaak naar hem, dus dan denk ik soms wel van, tja hij reist altijd zoveel voor mij en ik niet voor hem... mee van dat soort dingetjes, dat hij meer dingen kàn doen voor mij, en ik niet voor hem.. |
Eigenlijk ben ik degene die te veel doet :p
|
Citaat:
Ik betaal wel (zoveel mogelijk) zelf mijn eigen reizen (2 uur reizen met de trein) van mijn loon, maar dan houd ik verder niets over voor mezelf. Dus het is gewoon heel krap. Het is dat hij meer KAN doen, niet dat ik niets WIL doen.. Maar hij begrijpt dat gelukkig :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik doe absoluut te weinig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb niet echt t gevoel dat ik te weinig doe maar ik zou veel meer voor m willen doen. Dat kan nou eenmaal niet altijd. |
mwah, niet dat ik echt minder betaal ofzo, als in de vorige gevallen, maar gewoon, soms als ik écht moe ben, dan bel ik niet, zelfs al heb ik dat zo'n beetje beloofd ofzo...*klinkt fout* Maar dat doet hij ook niet, als hij veel werk heeft voor unief, dan antwoordt ie ook niet op msn, omdat ie dan weet dat ie niet kan stoppen :)
Njah, vraag mss niet helemaal goed beantwoord... Ik heb iig niet et gevoel dat 1 van ons minder doet dan de ander. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, heb ik vrij vaak. Ik doe sowieso graag en snel dingen voor mensen, ben gewoon nogal altruïstisch aangelegd. Het probleem is altijd dat meisjes je dan vrij snel niet spannend genoeg vinden oid, maar dat is een ander verhaal. Toch, hoeveel ik ook doe, ik heb altijd het gevoel dat ik te weinig doe, terwijl ik de facto juist het meest van ons tweeën doe...:s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53. |