![]() |
Ribbroeken zijn IN
Hier lopen er veel mensen mee, ik vind het wel wat hebben, heb er zelf ook 'één,
Vinden jullie dit ook gaaf? Wordt het een blijvende trend? |
jezus christus zeg...
woon jij in een plaggenhut ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hier in almere lopen vrij veel mensen er mee, what the fuck is plaggenhut?
|
Goh, rib is in....
Oh... wat leuk bij mij hangen er 3 in de kast. :confused: (ben ik nu goed?!!? ;) ) rib blijft (y) |
Citaat:
met "woon jij in een plaggenhut?" bedoel ik of je wel in de bewoonde wereld woont... |
Ik heb één ribbroek...ze zijn in de winter vooral lekker omdat ze zo warm zijn. Voor de rest vind ik ze niet veel mooier dan gewone broeken. Ik draag éigenlijk zelfs liever een gewone broek.
|
'k heb 1 ribbroek en 1 ribrok
lekker hip |
ik vind ribbroeken wel leuk..
|
whoooww ik woon oowk in almere.. wat wonen er tog veel mensen hier..
en eeuhh ribbroeken zijn zeker wel oke.. kheb er 3. naja boejuh :confused: |
kheb twee ribbroeken, een ribjasje, een ribtas
goh.. en een jaar of 5 geleden vond ik het juist hartstikke ouderwets |
Ik heb een ribbroek,
maar van een trend heb ik nog niks gezien... |
oe, ik woon ook in almere, wat hip
alleen heb ik geen ribbroeken, ben ik nu alto of wat :p |
Ik zie inderdaad veel mensen ermee lopen, maar ik denk dat het niet echt een rage wordt vanwege de macht van bepaalde modeconcerns die hebben liever hun eigen merk.
|
ik vind ribbroeken niet mooi, ik heb wel een ribmuts :)
|
Citaat:
|
Rib = warm = goed!!!
*heeft een knal gele ribbroek, een bruine en een blauw rokje* :D |
Citaat:
Mijn ribbbroek is 10x minder warm als m'n spijkerbroeken... |
Citaat:
|
in?? ow... :rolleyes:
|
whaha,ik heb 2 ribbroeken,en bij ons is het ook redelijk 'in' :rolleyes:
trouwes,der is al een topic over ;) |
de warmte van de broek hangt er natuurlijk vanaf wat voor ribbroek je hebt, je hebt van die broeken van kutkwaliteit waar je snel uitscheurt enzo :p en je hebt van die ribbroeken die dikker zijn en langer meegaan..
tsja en dat wisten jullie nog niet he :rolleyes: |
Ik woon dus óók in Almere en heb 1 ribbroek en een jas. Zit lekker :)
|
Ik woon in Nijmegen, en heb geen ribbroeken *stuit* *stuiter* :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn ribbroek is ook erg dun... |
Ik heb een bodeaux rode ribbroek.
|
Citaat:
|
ik heb 3 ribbroeken, een zwarte een paarse en een knalrode :)
en ik vind ze heeeerlijk zitten en ze zijn best warm, tenminste die rode wel, want dies van iets betere kwaliteit. |
volgens mij is t al heel lang in. en al vaak in gweest ook. hippies:P
maar kvind ze op zich wel gaaf maar als je t leuk combineerd. kheb r zelf ook nog wel een paar, kdoe ze af en toe wel aan als k een luie dag heb. |
Zielige mensen die algemene smaak belangrijker vinden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wijde ribbroeken zijn wel leuk.
Ik heb een paar dagen geleden paarse ribstof gekocht met allemaal kleine bloemetjes erop gekocht. Best schattig! :D |
Het is gewoon hip om in Almere te wonen :cool: :p
En ja ik heb ook ribbroeken |
'k heb een g-star ribbroek (y) en een andere van canoe gloof ik dat dat heet, dies wel roelerend (dikkere stof en lekker zacht :D )*gaat binnenkort nog 1 halen :D *
rib= (y) |
ik heb laatst ook zo'n ding gekocht en ze zijn zoooo heerlijk warm en zacht, dan kan het me echt geen fuck schelen of ze "in" zijn of niet.
word ik stiekem ook nog es populair :D |
Citaat:
niet vanwege de 'mode' :rolleyes: |
Citaat:
|
ik heb 2 broeken van rip en ze zijn allebei van energie! Ze zitten echt perfect. Rib was twee jaar terug al de trend, vorig jaar zette het al aardig door en ik denk dat het binnenkort wel zijn hoogtepunt zal gaan bereiken. Maar ik ben mijn hele leven al fan geweest van rib. Ik heb toen ik een jaar of 12 was 3 van die riboverhemden gekocht. En twee jaar terug liep ik al in zo'n ribjas met zo'n wit schaapswollen kraag...
|
Ja, kheb d'r wel een paar.
Best leuke broeken, zo voor de afwisseling ook lekker voor in de winter. Maar om nou te zeggen dat ik het geweldig vind, néé! |
Citaat:
oeh trendsetter ik vind alleen heeel wijde ribbroeken leuk, die broeken waar ik nu al die jongens in zie lopen vind ik niks |
Ribjas = :cool:.
|
Drie ribbroeken :eek: :D
- Paarse met wijduitlopende pijpen - Zwarte met wijduitlopende-pijpen-en-ingehouden-adem (= errug strak :|) - *NIEUW* Beetje wije zandkleurige ribbroek |
rib=hip rib=hip rib=hip
tralalalala |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20. |