![]() |
wat vind jij het leukst?
ga je als je uit gaat het liefst naar een grote discotheek of een klein kroegje? of vind je het leuker om naar de bioscoop te gaan??
dus welke vorm van uitgaan is helemaal 'jouw ding'? |
Alles op z'n tijd eigenlijk. :)
|
Ligt er inderdaad helemaal maar aan.
Meestal gewoon een bar/dancing ( klinklt dom :o ) Of gewoon een leuk goa feestje. Iig. ergens waar je vele hoekjes hebt en kan zitten en waar het niet al te lawaaierig is. ( Tenzij ik zin heb in tekno feestje :\ Ik weet geloof ik niet helemaal wat ik wil) |
Citaat:
|
Ik ga meestal als ik uitga eerst naar een kroeg en daarna naar een discotheek of danscafe. Een hele avond hangen in de kroeg vind ik echt niks, als ik uitga wil ik wel kunnen dansen!
Verder vind ik een bioscoopbezoek op z'n tijd ook leuk.:) |
Citaat:
[SIZE=0.5]meestal donderdag discotheek , vrijdag cafe/discotheek , zaterdag discotheek ;)[/SIZE] |
Duidelijk de kroeg.
|
Citaat:
|
cafe
|
ligt eraan met wie he?! ;)
|
discotheek
|
Discotheek
|
Liefst een discotheek, want ik moet echt dansen. Anders heb ik niet het gevoel dat ik echt uit ben geweest :)
|
eigenlijk zijn dat concerten, maar op een drum 'n bass feest vermaak k me ook zeker wel....
( het gaat me voornamelijk om de muziek en de mensen met wie ik ergens ben) |
Citaat:
|
Hangt van mn stemming af.
Maar ik ga heel graag naar Drum'nBass, Tekno of Industrial-feesten. Lekker dansen en alles vergeten :) Maar soms heb ik gewoon zin om even gezellig bij te praten en te zitten met wat mensen in mn stamkroeg *hihi* :) |
Als ik maar kan dansen en er dus leuke muziek is, is het altijd goed :)
En tsja, kroeg of disco hangt een beetje van mijn bui af eigenlijk. Allebei leuk op z'n tijd. |
Een goed housefeest.
|
discotheek
|
Feesten, en die worden mestal in discotheken gehouden.
Daar wordt dan muziek gedraaid die ik leuk vind. Hier in de cafes/bar-dancings lopen ze een jaar achter met de muziek, ze draaien het pas als het in de top40 staat zegt maar, of als het een artiest is die "het al bewezen heeft" J-Lo ofzo bijv. En dan ook nog teveel trance en af en toe een apres-ski-hut nummer en m'n avond is naar de klote. Ik kom er alleen om vrienden van school te ontmoeten. |
als ik uit men dak kan gaan op de dansvloer ben ik helemaal happiej :D maar een keertje een avondje bios is ook heel leuk als je dat ten minste met de juiste persoontjes doet.
|
ik ga 't liefst naar een discotheek... maar 'dans'café's gaan ook wel.. bioscoop vind ik een beetje geldverspilling, maar omdat ik zo weinig ga blijft het 'iets aparts' hebben :) en dat vind k dan ook wel weer leuk..
|
geef mij maar een kroeg ni lekkere muziek en ni zo heeel druk en je kent lekker veel mensen!!
|
Ligt er meestal aan hoe ik me op die dag voel.
Er zijn dagen dat ik gewoon lekker naar me kroegje wil gaan en lekker wat gaan drinken maar soms heb ik dat ik helemaal uit me dak wil gaan in een discotheek en dat is meestal het geval... en ja soms heb ik ook wel eens lekker een filmpje pakken :) |
eerst altijd discotheek mara nu heb ik om de een of andere reden steeds minder zin in stappen TENZIJ het een echt vet feestje is net als Qlubtempo bv... maar gewoon een weekendje chillen en naar de bios kan ook heel leuk zijn :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14. |