![]() |
Stem kwijt! En strepsils helpen niet meer :(:(
Wat zou ik kunnen nemen, iemand zei dat Dr Vogels Echinea force zou helpen.
Het is nu al 3 weken dat ik keelpijn heb en geen woord kan zeggen! Ik geef nooit meer mijn jas af aan een dame na het stappen. |
Citaat:
Honing en melk zijn je aan te raden, verder niet teveel proberen te praten en gezond eten & genoeg slapen! Dan is het sneller over Citaat:
|
Ga anders ff langs de dokter, die heeft er wat tegen wat echt helpt. Een vriendin van mij had ook hele erge keelpijn en je kon d'r gewoon niet meer verstaan, toen bleek dat ze een virus ofzo in d'r keel had...
|
Citaat:
Ik zou inderdaad maar langs de dokter gaan, het is niet echt normaal dat je er al 3 weken last van hebt. Misschien heb jij je amandelen nog??? dan moeten ze er misschien wel uit. |
Citaat:
|
lang slapen kan echt goed helpen, en thee met honing. ik heb dat in de week fel (van te lang uit te gaan , nouja lang, en dus te weinig te slapen als ik de volgende morgen om 8 uur (whei http://forum.scholieren.com/frown.gif) les heb, en in het weekend gaat het dan beter want dan kan ik uitslapen)
|
T gaat alweer iets beter, ik heb mijn stem weer terug alleen nog steeds die verschrikkelijke keelpijn!
Dank je wel voor jullie adviezen! |
zwijgen
|
hahhahahaha,had ik ook alleen dan bijna een maand dat is pas erg,ja gebaren gebruiken enzo en weinig praten en hoest denk ofzo....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |