![]() |
Paradijs van de Albatros
ik breng een regenboog voor je mee
als ik naar mijn wonderland ga een regenboog in zeven maal zeven kleuren uit het paradijs van de albatros kom in mijn huis door de voordeur en verlaat het weer door de achterdeur en sam de doodgraver zal je groeten en meneer kras geeft je een lift in zijn baby austin ik neem een regenboog voor je mee als ik naar mijn wonderland ga waar een engel in een zachtgeel gewaad aan de arm van de man met de zwarte hoge zije je wijst op de ruïnes van de robotfabriek waar nog de flarden hangen van elektroniese muziek en op de rug van de grote vogel met de brede vleugels door de lila lucht in het paradijs van de albatros |
from the sunset we went past the field
a crammy car and no luggage except my three favourite things - for Mr Crass told me to take them... we took the same direction as the curious undertaker whom I had met first thing on my very own doorstep the sun appeared no more setting he balanced with calmness and grace above the crooked horizon vibrating ever so slightly I didn't know where we were going but I felt as if something was up we were on the verge of adventure and softly I started to sing... |
Allebei heel mooi. Lieflijk, dromerig... Kleurrijk...
En semi-classic form, wat ik altijd wel beter vind... Mooi... |
Thank you very much, J :o :)
~ "The key to the experience of miracle and wonder is the abolition of curiosity and random exploration with mobilisation of all your imagination" |
mmmmm you...
all1, schrijf nou asjeblieft even goed: 'elektronische' |
he is as skinny as a dying beanstalk.
his eyes deep in their sockets, staring, wide. from under his black hat no dreams can fly: Sam, the Undertaker, passes by. the trees respectfully shed one leaf each as he strides past under their great green crowns. the birds, much startled, cease their lullaby as the Undertaker passes by. the corpses are his friends. the cemet'ry with all its solemn graves, his only home. to be a friend of Sam's, you'd have to die: but I'm alive - so Sam, he passed me by... |
En dan zweeft er een wereld voorbij
mij oog waar ik dan naar kan kijken :( Daar wordt je dan zielig van heel even want kijk maar naar de lucht waar het roze is en grijze wolken met een gouden randje huppelt er een autootje voorbij fluit je schallend door een lege straat wat niemand horen kan maar jij weet hoe mooi het kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |