![]() |
weer een cadeau...
hayy was i kweer tijd weggeweest maaruh
ik en me vriend hebben bijna anderhalf jaar over 2 weekjes en euh ik weet hem gewoon echt nix te geven en hi jzelf weet ook nix ..een ring ketting armband cd's en geurtje en poster van mezelf heb ik al gegven wat nu nog meer ?? weet 1 van jullie het..i kweet wel jullie kennen hem niet maar misschien komen jullie op een leuk idee gr xxx girly |
......
|
|
knuffel
|
een leuk weekendje weg is idd een leuk idee. of ga romantisch ergens uit eten of kook samen en huur daarna een romantische film, verwen hem. Masseer m ofzo. Weet ook niet veel anders... Maar het hoeft toch ook niet altijd materialistisch te zijn?
|
wanneer hebben jullie anderhalf jaar ? de 27e toevallig ?
|
de 24e hebben we anderhalf jaar en een weenkendje weg kan toch niet ? hallo kijk naar me leeftijd ik ben 15 ! ik denk toch niet dat i kdat ten eerste kan betalen en ten 2e dat mag van me ouders
|
Citaat:
En je ouders... die kan je absoluut niet overhalen? |
Citaat:
en als je anderhalf jaar met iemand samen bent vind ik toch dat je ouders je iets met hem mogen laten doen. Zullen ze toch wel snappen, niet? |
Citaat:
Maar t kost wel wat |
ga leuk een dagje naar een pretpark!! (de efteling is in de winter open) dat is keigezellig
|
Citaat:
|
Save The Best For Last
|
Citaat:
BTW, waarom weet je niets voor je eigen vriendje? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik heb al wat...en dat vindt ie vast wel leu k... een fotolijst waar 3 foto's in kunnen en daar heb ik foto's van ons samen in gedaan in hyet zwart-wit en ik heb ee nsexspel voor em gehaald haha daar zat ie zo om te zeuren ... ;) ...heb ik em toch maar gehaald...en me ouders kan ik echt niet overhale ..vooral me pa niet...maar zijn ma en pa vallen al helemaaaaaal niet over te hale voo een weekendje weg ..haha daar mogen we nog geeneens naar boven zie je het dan al voor je dat we een weekendje weg mogen .... en ja ik spaar wel maaruh ik heb nu wat gekocht voor 1,5 jaar en moet nu ook voor sinterklaas wat hale voor zijn ma en hem en voor kerst voor mijn familie ..duzz daar gaat het wel aan op gr.. girly |
Citaat:
Dat is volgens mij voor een 15 jarige best op te brengen... En als je al anderhalf jaar een vriend hebt kan ik me niet echt voorstellen dat je ouders het niet zullen toestaan, maar ik weet het, je hebt van die ouders... |
Citaat:
er komt altijd meer bij kijken en dat meiske zal t ook voor der vriend betalen en voor derzelf(t is immers een cadeautje) ik denk niet dat een 15 jarige dat kan opbrengen in der eentje. en je weet niet hoe der ouders zijn. |
iets kei persoonlijks.
|
kratje pils met liefde :)
|
Citaat:
b) De voorstellen die jij hier doet passen perfect bij de grote groep vutters van vergrijsd Nederland. De ultieme saaiheid... Of is ze 51? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik kan me nog steeds niet voorstellen dat als je anderhalf jaar wat met je vriend hebt, en je ouders hem kennen én mogen, dat ze dan absoluut niet over te halen zijn, maar nogmaals, sommige ouders zijn in dat soort dingen erg streng. Citaat:
Ik ben zelf ook in Parijs geweest, en in de kamer naast ons zat ook een stelletje van 15 en 17 jaar oud. Dus zo vreemd is het niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |