![]() |
van die strakke broeken met allerlei verticale strepen
zijn in....
*trendwatcher* :D een van de weinige trendy zaken die ik wel leuk vind bij meiden... mn ex had ze al langer geloof ik... |
welke? :confused:
(= niet zo'n trendwatcher:p) |
ik vind er niks aan..
Wijde broeken emt 2 strepen op zijkant = goed Adidas vestjes = goed eigenlijk alles van adidas is goed :D de rest vind ik maar niks.. stomme bloesjes met streepjes enzo.. |
Verticale strepen maken dik.. :p
Of waren het nou juist horizontale?! |
Citaat:
|
DUH
dat kun je zelf toch wel bedenken |
strakke broeken...wuh (n)
|
ze zijn wel koel, eerst had een of ander merk ze en daarna zag je ze ook bij coolcat. Maar kzie ze alleen met bruine kleuren, wrom nie met paars of blauw? :(
|
die strakke broeken met strepen zijn wel leuk ja (voor vrouwen dan he) (y)
|
Bedoel je niet gewoon krijstreepbroeken?
Die zijn geweldig. |
Ik heb wel een aantal gestreepte broeken.. maar je zult iets duidelijker moeten zijn want er zijn nogal veel soorten qua stijl e.d. :p
|
ik heb er zo eentje van diesel
|
Ja, sommige zijn wel leuk. Maar het moet je ook wel staan vind ik.
Stassy uit Heartbreak High had laatst een leuke aan! (y) |
ja dat heet krijtstreep volgens mij. ik heb een donkerbruine met lichtbruine streep van gang, in de chillout gekocht.
|
Citaat:
Om mijn ene broek met verticale strepen maar even te beschrijven ;): 't is een heupmodel, iets uitlopende pijpen met een 'viezige' en vale gloed eroverheen en blauw/wit gestreept. Hij is btw van Diesel. |
nee geen krijtstreep...
Gewoon vrolijke kleurtjes... Ja mn zusje heeft er zo een :( vind 't helemaal niets. Maarja in de brugklas maakt iedereen foute hé :p |
Ik geloof dat we het hier over die blauwe broeken hebben toch ?
Die vond ik vooral in het begin erg leuk, 'k heb er toen zelfs aan gedacht er eentje te kopen. Inmiddels een beetje afgezaagd, jammer eigenlijk. |
Citaat:
|
wie showt ff een pic want ik kan er niks bij voorstellen
|
ken zoveel soorten gestreepte broeken dus welke bedoel je nou?
|
DIE BROEKEN VAN D V&D!!!! :p
|
ik hou van strepen :) :p
verticiaal, horizontaal allemaal goed Maar die broeken zijn idd leuk -maar je moet wel een mooi model hebben- Want anders is het niet zo leuk. |
Citaat:
maargoed, ja ik weet welke broeken je bedoelt, en dat zijn weer precies die dingen waarvan mn moeder zegt: "ja, die droeg ik vroeger ook" |
Vind ze wel grappig..
Heb er een met blauw/geel/lichtgroene strepen gekregen, maar die draag ik niet echt.. *doh :o* |
Citaat:
|
bahbahbah (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
En nog een spijkerstof uitvoering.... maat ...groot iig :p |
Als dat zijn wat ik denk dat het zijn, vind ik ze niet mooi.
|
Citaat:
|
Citaat:
verschrikkelijk lelijk maar eigenlijk toch wel weer heel koel Maarja, ik denk niet dat ik daarin durf te lopen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
hij hangt te hoog vind ik
|
:|
|
neuj vind ze niet leuk duss
|
Citaat:
Maar de zus van m'n vriendin die heeft er ook zoeen, al een jaar geleden ofzo.. |
ik vind m wel leukk, k heb ze alleen nog niet gezien :confused:
achh, k let er ook niet zoww heel erg op... |
Citaat:
|
Doet me een beetje denken aan de broek van Leanne Rimes in Coyote Ugly. En dat vond ik echt een walgelijke broek.
|
jah gaat nog wel, als het een beetje in vrolijkere kleuren zou zijn.... maar ik vind het bij mezelf nie staan ofzow... heb ook rare benen die verstopt moeten worden
|
zoals michelle branch in game of love
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaaa inderdaad die is errrggg.... zat ook veelll te strak |
Citaat:
ik heb n natuur\wiskunde lerares en die past net door de deur heen dus superdik.. en die had laatst n truiding aan met horisontale strepen.. *HUMOR* :p "een streepje maakt dun :o" |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41. |