![]() |
**Hoe krijg je een mooie egaale(?) Huid??**
Hey,
Nou ik heb geen puistjes maar ik wil gewoon een mooie egaale(?)huid. heeft er iemand goed tips? Thnx Kus |
hey,
weet niet wat je precies bedoelt.... maar ik heb dus allemaal van die rode vlekjes zeg maar door mijn huid.... weet iemand wat je daar aan kan doen?????? zou ik welk willen weten..... KuzZzZz........ |
Je huid zal nooit helemaal glad zijn,
altijd een btje rommelig, of met bobbeltjes ed. Ik denk dat als je je huid gewoon goed schoon houd, en er een btje zorgvuldig mee omgaat, je al een heel end komt.. |
Ga vooral geen foundation en troep gebruiken, daar wordt je huid echt niet beter van. (Dat lijkt alleen zo als je het op hebt, maar ondertussen raak je eraan 'verslaafd' omdat je er anders niet meer uitziet.)
|
1x in de week scrubben
|
Citaat:
Ik gebruik zelf een cover-up stick voor puistjes enzo of rode plekjes en vervolgens een lichte poeder d'r over heen. Je ziet amper dat ik make-up op heb (en dat is dus niet alleen mijn mening, maar ook die van anderen) en toch lijkt m'n gezicht een stuk egaler. Maar helemaal zal nooit lukken, je moet dus ook zeker niet een extra laag erop gaan doen ofzo, wanneer je naar jou mening te veel ziet. Dan wordt 't er wél alleen maar lelijker op! |
Citaat:
|
Verzorg je huid op een gezonde manier, met bijvoorbeeld oil of olaz en andere creme'pjes.. Succes ermee
|
Veel water drinken helpt ook.
|
Citaat:
En het is nog erger, niet alleen dat JIJ er verslaafd aan raakt omdat je beter lijkt uit te zien, maar je huid wordt er slechter van, waardoor je steeds moet doorgaan die troep te gebruiken, waardoor je huid weer slechter wordt ... eindeloos. |
Citaat:
|
Dat foundation slecht is, is onzin.. Ik heb soms wat foundation op, vrij duur spul, maar énorm goed. 't Voed je huid en sinds ik het gebruik, gebruik ik het steeds minder :D , want m'n huid wordt steeds zachter en minder vlekkerig... Misschien ligt het aan mij, maar ik ben echt super tevreden over dat spul, deed het eerst bijna elke dag op, nu alleen nog als ik echt opgetut ergens naartoe moet (bruiloft) en ook maar een klein kloddertje, niet geplamuurd ofzo...
|
Citaat:
kijk es op www.blackanddecker.com daar verkopen ze schuurmachines |
Citaat:
Hoef je geen persoonlijke ervaring mee hebben, is genoeg om een beetje om je heen te kijken. |
Als je 's avonds je gezicht goed schoonmaakt, is er nix ergs aan foundation.Ik gebruik zelf soms wat poeder; dat vind ik persoonlijk wat fijner dan dat vloeibare.Maar wat foundation helpt zelfs om je huid te beschermen tegen de stoffen/bacteriën enzovoorts van buitenaf.
|
veel water drinken, je gezicht elke ochtend + avond goed schoonmaken, er een paar keer in de week een cremepje opsmeren, scrubben, maskertje
|
Stoombadjesssss!
Het superste werkt t om t elke dag te doen, maar dat vind ik zo zonde van al dat water. Water zo heet mogelijk in afwasbak gieten, handdoek over je hoofdje en tadaaaaa! Je kan er ook kruidenthee of zo in gooien, ruikt t ook nog lekker! Krijg je echt supermooi huidje van. |
Citaat:
|
probeer een schuurmachine werkt gegarandeerd mooi egaal en zonder splinters :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
KuzZzZz..... |
Als je goede foundation gebruikt, is het helemaal niet slecht voor je huid (je moet wel goed schoonmaken achteraf natuurlijk)...
Voor echt goede moet je wel wat geld neertellen, bv. ik gebruik Aéra Teint van Vichy, maar ook Shiseido of Lancome ofzo zijn goeie... Oja, en gebruik nooit foundation die donkerder is dan je eigen huidskleur, dat staat zo afzichtelijk lelijk... |
Citaat:
Merk = Vichy |
Citaat:
|
elke ochtend en avond goed schoonmaken met zeepvrije en alcoholvrije gezichtsreinigingsproducten. Dat helpt bij mij t beste... En vooral dan nog afwisseling in de producten... Maar dat is bij mij zo. Wanneer ik 1 bepaald product iedere dag gebruik, lijkt t net of t niet meer helpt. Vaag :s
Maar oke, succes ermee. |
Citaat:
En ja, mijn huid is gezond, d'r is helemaal níets mis met mijn huidt en ik kan dat dénk ik iets beter beoordelen dan jij :) |
met die van mij ook niet :P.. hij is alleen te gevoelig dus snel droog en snel vet... = niet leuk...
als hier tips voor zijn, let me know.. je zou by the way de eerste zijn :D |
Citaat:
REIE |
Citaat:
|
Ja ik weet niet of het voor een ander werkt, maar dit doe ik:
- veel water drinken - geen make-up (krijg ik pukkels van) - 's ochtends en 's avonds goed reinigen - dagcrème en nachtcrème gebruiken - één keer in de week scrubben - één keer in de week maskertje |
Citaat:
|
Citaat:
REIE |
wel... het schijnt hé, dat hoe meer je sex hebt, hoe gladder je huid wordt...
|
sorry reie.. ga toch eerst de oplossing van sterre uitproberen... op de een of andere manier is dat net iets aantrekkelijker ;)
als t om beton gaat weet ik in ieder geval bij wie ik moet zijn.. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57. |