![]() |
Oldy: wat draagt hij/zij vandaag?
Ik was een beetje door het archief aan het kijken toen ik deze tegenkwam van een heeeeele tijd geleden :)
Was toen dik veel pagina's geworden en iedereen was lekker creatief bezig.. dus ik vind dat we deze weer eens moeten uppen bij deze (y) De vraag is dus.. wat heeft jouw vriend(in) of je vriend(in) to be of je droomman/vrouw (kortom dit moet je ff ruim zien :D ) aan (of wat vind je een leuk uiterlijk voor hem/haar) |
hij was niet op school :/
|
in dit geval is dat een girlfriend to be (althans dat hoop ik :) ) wat ze aan heeft: valige spijkerbroek met iets uilopende pijen, laarzen (y) :D een of ander strak truitje, spijkerjasje versierd met (nep)bont en ze heeft d'r machtige bos krullen gwoon los :D
|
zo natuurlijk:
http://members.lycos.nl/rancid/maaaaarten.jpg en anders: Out of bed look haar Beetje wijduitlopende ribbroek T-shirtje,geen girlie geen gewoon t-shirt maar daar tussen in Adijasje Allstars Kralenketting of: Ploef haar Zwarte bondage broek,geen strake..gewoon beetje wijduitlopend Shirtje Doc's of zwarte adio gympen of: Halflange dreads,eigen haarkleur. Beetje wijde broek,boxer die er een beetje boven uitkomt. Workerbloes met daarover heen een kapusjon trui |
ik zou het niet echt weten maar het zal hoogstwaarschijnlijk dit zijn:
-jeansbroek die bijna helemaal kapot is -twee t-shirts over elkaar waarvan 1 waarschijnlijk met een uitgerafelde kraag -sweatertrui, beige grijs of blauw (armen opgestroopt) -boxer en hopelijk niet die met lichtblauwe en lichtgroene streep :rolleyes: -bridgedale kousen (op dit moment ook nog klimschoentjes, poederzakje en zo een klimharnasdingetje) |
Burzum t-shirt met een lonsleeve eronder
zwarte spijkerbroek grijze sokken donkerblauwe boxer kisten haren door de war, half lang, veel krulletjes :) mja dat is me jochje:D |
Poeh.nou.de.beste.outfit.van.vandaag:
donkerblauwe.dockers,beetje.vaal wit.overhemd.met.blauw.krijtstreep.ruitje blauwe.hele.mooie.wollen.trui zwarte.instappers.van.een.soort.bewerkt.leer.echt.heel.cool Klinkt.standaard/afgezaagd.maar.het.zag.er.echt.heel.leuk.uit. Was.allemaal.lekker.nonchalant.gedragen.(y) Owh.ik.moet.mn.broertje.ook.ff.vermelden;) blauwe.beetje.versleten.spijkerbroek wit/rood.overhemd.(zo'n.Tommy-ruit) "versleten".blauwe.capuchontrui.met.rode.letters.Polo.Jeans |
Maartje je plaatje doet het niet :p
Ik zie mijn meneer vanavond pas dus ik kan nog niks zeggen :p |
Uhm nou, op het moment is er nog niemand in beeld ;), maar ik kan er wel even over nadenken hoe hij er leuk uit zou zien...
beige dockers of een beetje nonchi spijkerbroek mooi overhemd/polo eventueel een wollen trui of capuchontrui (Timberland-achtig ;)) Timberlands o.i.d. Hoezo vaag :rolleyes:. |
mm
Witte lak instappers donkerblauwe spijkerbroek van diesel wit truitje er boven van guess ofzo haartje in staartje en een ongeloofelijk leuke kop :o |
Het ligt er maar aan hoe de kleding gecombineerd word en hoe het geheel eruit ziet.
Merken vind ik niet zo belangrijk, kleurtjes wel en héél belangrijk dat alles mooi aansluit. nou, toch maar een voorbeeldje dan: - lakinstappers, al lijken me die nu wel wat koud :p - een leuke (spijker)broek - blouse + trui - soms een sjaaltje ;) |
Ook niemand in beeld op dit moment. Maar wat ik leuk vind bij jongens;
zwarte broek.wijduitlopend.boven strakker new rockjes eronder zwart strak truitje ----- of strakke broek. new rockjes overheen truitje met fluffy/gatentruitje /zuch/zwijmel/droom/ maartje.mooi jongentje. :) |
Citaat:
Ohja, ik verzin dit later wel, nu is dit te pijnlijk. :/ |
whihihi ok :)
kort leren vest trui met kap of strakke zwarte trui(*ziet jochje*) gewone t-shirt(mag ook wat strakker zijn,*ziet wederom jongetje*) lichtuitlopende broek(rib of jeans,liefst het eerste :d) half lang haar en/of dreads :) en als ie een bril draagt:zo iets gelijk rutger ;) |
Citaat:
En Maartje: mooie jongen ik zie het plaatje nu wel (y) :) |
Een kortere lichtbruinen leren jasje
Leuk bloesje eronder (niet zo'n megastrakke en níet in de broek!) Een spijkerbroek die een klein beetje wijd is Adidasgympies eronder Leuk in de war kapseltje *zucht* nieuwe vriend van een kennisje :D Blonde dreadjes Zwart t-shirt niet megastrak maar ook niet wijd Wijde lichte broek of ribbroek Gympies Zwarte bloes Dickies Lichte Carhartt broek skategympies (Vans) met té foute knalgele veters erin blond beetje door de war kapsel (= mijn vriendje met mooie kleertjes, woei!! :D) |
Mijn lief draagt vandaag weer z'n 'typische' kledij:
d.w.z. donkerblauw bijna zwart aansluitend t-shirtje (met z'n magere lijfje onder whooo) dunne zwarte kap-longsleeve met verschillende gaten in :D grijszwarte broek (nogal aansluitend, hij draagt niet graag wijde broeken :| ) versleten doc martens En m'n ideale jongensoutfit...ff denken...eigenlijk vind ik dat niet erg belangrijk, maar I'll give it a shot: -haren: hanekam (ja nog altijd) of heel rommelig -qua broeken maakt het niet zoveel uit: wijd kan mooi zijn maar aansluitend heel soms ook -qua pulletjes: zie graag een beetje aansluitend (bij magere manspersonen althans :p), zwart, streepjes,... Zal ff foto's zoeken...ach nee nu geen zin... |
Oja mijn boyfriend heeft vandaag aan:
- Zwart t-shirt Sex Pistols - Zwarte longsleeve (daaronder) van... *weet ik niej meer* - Zijn mooie lichte Carhartt broekie - Witte sportsokken :D - Beige Vansschoentjes - Blonde haartjes door de war - Kralenketting achtig iets Wel lief :) |
beetje wijduitlopende spijkerbroek, truitje+vestje/trui/koltrui, docs. Ofzo.
Normaal niet echt mijn smaak, maar mun vriendin is een uitzondering op die regel :] |
Heel donkerpaarse/rode Versace broek
Zwarte wol-achtige trui van een onbekend merk Zwarte Van Liertjes |
Citaat:
|
Niet dat ik 'haar' ken ofzo of ooit hebt gezien maar toch:
Leuke rok (kniehoogte) Camelkleurig of beetje ruw matriaal (soort tweed) Wit blousje (getailleerd) Er overheen misschein nog een leuke spencer oid... Schoenen: netjes, lage lakschoenen of hoge hakken in de kleur van de rok... Weinig accesoires/sieraden. Leuke taserbij en een elegant horloge.. |
Ik heb het hem net gevraagd:D
Hij heeft aan: - Lichtblauwe spijkerbroek G-star - Donkerblauw t-shirt (hij weet niet van welk merk;)) - Blauw/wit rugbyshirt River Woods - Bordeelsluipers - Geen sieraden, alleen een horloge (Breitling) Ik moet er bij zeggen dat hij zich over het algemeen best lelijk kleedt;) "Droomjongen" heeft een mix van stylish/kak/shabby. |
Citaat:
|
Damn Maartje die jongen is moooi, moooi, moooi
Even zien, heb vandaag een mooi jochie gezien; een Evisu broek, blauwe bloes, en een rood spencertje van Moschino, donkerhaar in een kleine hanekam met rode puntjes, zwarte schoentjes (denk botecblurries) en felblauwe ogen *kwijl* |
Citaat:
|
Toch fijn dat ik het heb opgeslagen.
Citaat:
|
Ik ben blij dat iedereen mn to be joch goedkeurt :| :D
|
wow die jongen :eek:
|
Ik kan het bijna raden..
Daarom schrijf ik het ook niet op. Als je voldoet aan de volgende beschrijving dan kan ik je simpelweg niet weigeren wanneer je me uitnodigt voor een wandeling over de daken waar we vissen gaan vangen en sushi gaan eten. (dat wil zeggen, je vraagt me uit) Donkere wenkbrauwen, lichte ogen (ok, nu ben ik eigenlijk al neer) Laten we het over kleding hebben.. Wijde broek, wijd wijd, een beetje wijd, regenboog, of weetikveel, laag, leuk. Shirt dat iets zegt. Dat kan zijn: Ik ben gespierd (strak) Ik ben lief (konijntje) Ik ben (een tekst) Ik ben creatief (zelfgemaakt) Doe dan maar alsof je interressant bent en ik lig aan je voeten.. |
Citaat:
:) hm. of strak en zwart, mag ook zwart wit. zwar rood. zwart paars..you get the idea. kisten ofzo. liever geen rock boys :D pantys om handen ed. donker hip haar of heel nonchi nja zoiets met een spijkerbroek op heupen beetej wijduitlopen afgetrapte gympies beetje wild halflang in laagjes blond haar. strak shirtje. of nja ach als ie maar lief is toch? |
Citaat:
|
[QUOTE]boardbabe schreef:
Citaat:
Millimeterhaar / warhoofd kleine oogjes, kleine neus wijde broek capusweat skateschoenen .. oja en hij moet groot zijn, als het kan :) |
Citaat:
lang, blond krulhaar (tot op zn schouders) :) :) mooie, volle lippen :) joggingsweater soort skatebroek maar toch niet zo wijd met altijd veel zakken och ja, skateschoentjes al had hij een juten zak aan :D |
morgen is ie verkleed als peter pan... :confused: :eek:
maar lekker is ie wel |
*denkt*
Ik weet niet wat ze vandaag aanheeft...ws. iets niet bijzonder 'kaks', aangezien ze zo niet is. Zal wel iets in de geest van een spijkerbroek met laarsjes of Puma's zijn, 1 of ander truitje en een vest... |
Wow, moeilijke vraag! Even denken, 'k denk zoiets:
-wat wijdere broek, rib of vaal spijker -en dan.. eh... een blouse los ofzo, of een vest, trui kan ook nog, als het maar niet een of ander strak shirtje is. Griezel! -z'n haar beetje door de war, alle kanten op -zwarte halflange nette jas of gewoon mooie bruine leren -schoenen is moeilijk, of gewoon normale bruinen, of ja, jemig he, ik vind niet een bepaalde schoen heel mooi, maar moet gewoon bij kleren passen. Timberlands vind ik trouwens niet zo, en ook niet van die schoenen die onder een pak horen. En ook niet de standaard-vila's of nike's etc. |
oeh hij had een
rooie madcaddies trui aan een colorblind skatebroek zwarte sokken nog 1 of ander blauw tshirt eronder... kweet niet van wat. en zwarte osiris. owjah ze haar btje door de war.. en wha:D kheb zijn trui nu aan:d lekker gejat :p ;) |
*denkt*
- lichte baggy spijkerbroek van één of ander onbekend merk - beige vansjes (die ik ook heb, die ik ook heb!) - snoopy sokken :| - elmo boxershort (van mij :)) - grijze heeeeele oude O'neill trui die superzacht is (y) |
Mn droomvrouw heeft momenteel een hartjes pyama aan :)
|
Citaat:
|
Citaat:
En dit stond hem prima :D |
Citaat:
volgens mij weet ik wie je bedoelt+waar dit over gaat niet stiekem over mij praten he. foei;) + dit is niet echt forum stof.ik spreek je wel weer keer via msn:) ---- wauw.wat leuk dat je roosje ook kent.roosje is mijn vlindertje.en ik hou heel veel van roosje.doe maar kusje van mij als je haar weer ziet. |
Oooh!
Roosje ook dikke kus van mij geven asseblieft! Ikke roosje al heel lang neit meer gezien hebben, maar roosje nog steeds lief vind! |
zo'n skatebroek, jas, sjaal en adidasschoenen:p
de rest zag ik niet:o ow en een mutsje:cool: |
:)
Persoon irl die wel 'hij' genoemd mag worden droeg vandaag: redelijk lang, rossig haar, geen gel -wit aansluitend shirt met blauwe letters -wit overhemd met donkerroodroze strepen die ver van elkaar afstaan; mouwen opgerold; bovenste paar knoopjes open; dan weer in, dan weer uit de broek; heerlijk nonchi -blauwe riem met een lichtblauwe waas -vale spijkerbroek, niet zo wijd dat ie sagte, maar ook niet strak -bruine slippers (dit keer omdat 'ie last heeft van zijn voet, maar normaal ook wel een enkel keertje (y)) -en vanochtend een grijze wollen trui erover |
ze droeg niets, zoals het hoort :rolleyes:
heey yank alles kits daaro? :p |
Citaat:
Je hebt zojuist Zoltan uit Baarn omschreven! Maar dat zallem vast wel neit zijn :) |
Ze draagt trouwens nog steeds een hartjes pyama :D
|
Heb nu even geen jochje op het oog ( oftewel: meerdere , dus vallen ze allemaal maar af :\)
Maar wat ik leuk vind hoe jongens eruit zien: * lekker rommelig getoupeerd ploef haar, of getoupeerde hanekam * zwarte spijkerbroek met onderkant omgeslagen en zwarte of bordeaux doc's eronder * veel laagjes zwarte shirtjes met cure shirtje enzo en dan met spikesriem . Helaas bestaan deze jochjes geloof ik niet meer :( Dan krijg je al snel het punker idee en dat bedoel ik niet... OF * dreads/ploefhaar * redelijk wijde broek van het liefst carthartt ofzo, die zijn wel mooi :) * beetje strak shirtje erover * adijasjes Eigenlijk zolang het maar zwart is ofzo, dat vind ik altijd mooi staan. :o Ach ja ik eindig toch altijd met fluoricerende jochjes ofzo :confused: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |